Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    VWC-Lid DW2000's schermafbeelding
    Thanks
    1.386

Man aangehouden voor vernieling bushalte

Westerhaar-Vriezenveenschewijk - Op woensdag 25 december hield de politie een 20-jarige man uit de gemeente Twenterand aan voor vernieling van een bushalte.

Op de Sibculoseweg zou de man vuurwerk in een bushalte hebben gegooid waardoor er een ruit van de bushalte vernield werd. De politie heeft een onderzoek ingesteld.
    bron

2. The Following 2 Users Say Thank You to DW2000 For This Useful Post:

VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Thanks
    7.760
    Thanked 5.014 Times in 2.573 Posts
    Mooi zo en nu de kosten verhalen op die stumpert.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

4. The Following User Says Thank You to kwintos For This Useful Post:

VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Thanks
    1.717
    Thanked 1.518 Times in 885 Posts
    En de komende 3 oud en nieuws binnen houden.

VWC-Lid
    Thanks
    8
    Door dit soort dwazen mag ik elk jaar
    Op 1januari om 8 uur weer werken in
    Den haag

7. The Following 2 Users Say Thank You to bopo72 For This Useful Post:

VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Thanks
    1.929
    Thanked 2.041 Times in 1.121 Posts
    Sukkel opsluiten en 2 januari met een bezem los laten

Banned
    Thanks
    1.260
    Thanked 1.004 Times in 483 Posts
    Hoe verwerpelijk het ook is. Maar opsluiten en weet ik allemaal jullie roepen. Verhalen van de schade en een boete lijkt me voldoende.

Door het jaar worden er ook vernielingen gepleegd en dan worden mensen ook niet opgesloten voor een bepaalde tijd. Ik vind het ook onjuist dat je tijdens Oud en Nieuw 75% meer straf krijgt dan in de rest van het jaar. Of je krijgt het hele jaar 75% meer straf of gewoon dezelfde straf als door het jaar heen. Maar Oud en Nieuw en rondom die dagen zijn gewoon dezelfde dagen als de andere dagen

VWC-Lid
    Thanks
    1.157
    Thanked 1.732 Times in 843 Posts
    Idd, flinke boete en opdraaien voor de schade!! Potver.. schande dat dit moet gebeuren, duidelijk geen liefhebber van ons mooi vuurwerk.

VWC-Lid mans5's schermafbeelding
    Thanks
    42
    idioten zijn het dubbel en dwars straffen,liefst met stokslagen tot ie het lekker vind

VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Thanks
    1.903
    Thanked 1.589 Times in 531 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karol Bekijk bericht
    Hoe verwerpelijk het ook is. Maar opsluiten en weet ik allemaal jullie roepen. Verhalen van de schade en een boete lijkt me voldoende.

Door het jaar worden er ook vernielingen gepleegd en dan worden mensen ook niet opgesloten voor een bepaalde tijd. Ik vind het ook onjuist dat je tijdens Oud en Nieuw 75% meer straf krijgt dan in de rest van het jaar. Of je krijgt het hele jaar 75% meer straf of gewoon dezelfde straf als door het jaar heen. Maar Oud en Nieuw en rondom die dagen zijn gewoon dezelfde dagen als de andere dagen
    Mag van mij nog wel wat meer !! Doel bewust iets slopen, waar halen ze het lef vandaan ? of dat het nou met oud en nieuw is of een avondje stappen of bij een voetbal wedstrijd.
    Maar helaas moet het wel meer zijn tijdens oud en nieuw, want 50% van nederland denkt dat ze dan helemaal los mogen gaan op alles en iedereen....
    Dus gewoon forse straffen, en hopen dat ze het jaar daarop het zijn afgeleerd.
    http://www.stefandrukker.nl

Banned
    Thanks
    1.260
    Thanked 1.004 Times in 483 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
    Mag van mij nog wel wat meer !! Doel bewust iets slopen, waar halen ze het lef vandaan ? of dat het nou met oud en nieuw is of een avondje stappen of bij een voetbal wedstrijd.
    Maar helaas moet het wel meer zijn tijdens oud en nieuw, want 50% van nederland denkt dat ze dan helemaal los mogen gaan op alles en iedereen....
    Dus gewoon forse straffen, en hopen dat ze het jaar daarop het zijn afgeleerd.
    Ja maar dan is het dus voor iedereen die sloopt en niet nu omdat het vuurwerk is hard straffen, opsluiten en als van de zomer een bushok gesloopt wordt dan hebben we "geen meining" omdat het "onze hobby niet aantast" Vind ik hypocriet.

Maar een boete van een paar honderd euro en de schade vergoeding is toch voldoende. Wat meer wil je nog doen?

VWC-Lid
    Thanks
    174
    Van mij mogen dit soort gasten wel een tijdje zitten of een paar honderd uur werkstraf krijgen. Maar idd ook voor niet O&N gerelateerd vandalisme.

15. The Following User Says Thank You to Pyroclastic For This Useful Post:

VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Thanks
    1.903
    Thanked 1.589 Times in 531 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karol Bekijk bericht
    Ja maar dan is het dus voor iedereen die sloopt en niet nu omdat het vuurwerk is hard straffen, opsluiten en als van de zomer een bushok gesloopt wordt dan hebben we "geen meining" omdat het "onze hobby niet aantast" Vind ik hypocriet.

Maar een boete van een paar honderd euro en de schade vergoeding is toch voldoende. Wat meer wil je nog doen?
    Oww nee hoor , ook in de zomer wel of geen vuurwerk interesseert me niet, Nederland is gewoon te soft met hun straffen. Maar dit gaat miss wat off-topic dalijk :-)

Ik begrijp jouw punt, en jij die van mij denk ik :-)
    http://www.stefandrukker.nl

Regels voor berichten