Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit is wel allemaal excl. LVC korting. Ik ga ook vooral voor de aanbiedingen en de sfeer naar België.

    Comment


      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	WR18_W41.jpg
Vertoningen:2
Grootte:124,9 KB
ID:	1567398

      De nieuwe Weekendrammers zijn binnen!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
        Dit is wel allemaal excl. LVC korting. Ik ga ook vooral voor de aanbiedingen en de sfeer naar België.
        Wil niet lullig doen maar de meeste artikelen hebben die lvc korting niet

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
          Wil niet lullig doen maar de meeste artikelen hebben die lvc korting niet
          Misschien staat de korting niet op elk prijskaartje. Ik dacht dat de lvc korting op ieder artikel geldt, behalve de aanbiedinge.

          Comment


            Ieder artikel heeft wel degelijk de LVC korting. De aanbiedingen hebben een hogere LVC korting, zo moet je het zien.

            Comment


              Kijk dan is het zeker nog interessant de korting!

              Comment


                Vandaag ben ik langsgeweest. Sommige Funke cakes hadden ze niet meer helaas. Verder prima geholpen.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Thieske67 Bekijk bericht
                  Vandaag ben ik langsgeweest. Sommige Funke cakes hadden ze niet meer helaas. Verder prima geholpen.
                  Wilde vrijdag even gaan kijken. Hadden ze de Luypaers cakes nog wel liggen?
                  31/12 Knalle als een malle!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
                    Wilde vrijdag even gaan kijken. Hadden ze de Luypaers cakes nog wel liggen?
                    Ja, die hadden ze gisteren nog allemaal.

                    Comment


                      Leuk weetje (weet niet of het al bekend was);

                      Luypaers Exclusive Fireworks is de nieuwste lijn in de Zena vuurwerk-reeks. Het doel was om een premium assortiment te maken, het beste van het beste vuurwerk. Vernoemd naar de achternaam van de vrouw van de eigenaar "Luypaers” wat een afgeleidde van luipaard is.

                      Dacht dat het gewoon een merk was dat zo heette, niet dat het de meisjesnaam is.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                        Leuk weetje (weet niet of het al bekend was);

                        Luypaers Exclusive Fireworks is de nieuwste lijn in de Zena vuurwerk-reeks. Het doel was om een premium assortiment te maken, het beste van het beste vuurwerk. Vernoemd naar de achternaam van de vrouw van de eigenaar "Luypaers” wat een afgeleidde van luipaard is.

                        Dacht dat het gewoon een merk was dat zo heette, niet dat het de meisjesnaam is.
                        En het is eigenlijk gewoon Funke he

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                          En het is eigenlijk gewoon Funke he
                          Is dat zo? Dat wist ik niet.

                          Comment


                            Is wel een goeie, zo kan ik mijn vrouwtje misschien overtuigen. Kijk schat deze cake is naar jou vernoemd. Doe me maar een karton.


                            Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                            Leuk weetje (weet niet of het al bekend was);

                            Luypaers Exclusive Fireworks is de nieuwste lijn in de Zena vuurwerk-reeks. Het doel was om een premium assortiment te maken, het beste van het beste vuurwerk. Vernoemd naar de achternaam van de vrouw van de eigenaar "Luypaers” wat een afgeleidde van luipaard is.

                            Dacht dat het gewoon een merk was dat zo heette, niet dat het de meisjesnaam is.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                              Is wel een goeie, zo kan ik mijn vrouwtje misschien overtuigen. Kijk schat deze cake is naar jou vernoemd. Doe me maar een karton.
                              Lollllll hahaha

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                                En het is eigenlijk gewoon Funke he
                                Is idd door zena bedacht en door funke geproduceerd.

                                Comment

                                Working...
                                X