Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1-Mei-post2.jpg
Vertoningen:5
Grootte:85,9 KB
ID:	1572669

    Morgen 1 mei zullen al onze winkels in België gesloten zijn vanwege de dag van de arbeid. Op 2 mei kan je weer terecht in onze Megastores te Olen en Maaseik als ook bij Zena De Bunker!

    Comment


      Aangezien ik het Mei-meeting topic van 2019 niet kan vinden, post ik het hier even.
      Heeft iemand een programma van de dag? En is de winkel gedurende de meeting de hele dag open? Heb ergens gelezen dat eerdere edities de winkel pas om 17:00 open ging, klopt dit? Alvast bedankt

      Comment


        Ik kan door omstandigheden helaas niet meer aanwezig zijn. Voor de mensen die wel gaan, kunnen er dingen gevraagd worden zoals:

        - Wat gebeurd er omtrent P1, komen er nog nieuwe artikelen hiervan op de markt? En komen oudere producten zoals de HBF rocket nog terug?
        - Gaat er wat aan de burst gedaan worden van de Luypaers cakeboxen? Want dit was zeer ondermaats.


        Veel plezier iedereen!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
          Aangezien ik het Mei-meeting topic van 2019 niet kan vinden, post ik het hier even.
          Heeft iemand een programma van de dag? En is de winkel gedurende de meeting de hele dag open? Heb ergens gelezen dat eerdere edities de winkel pas om 17:00 open ging, klopt dit? Alvast bedankt
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door ZenaDemon Bekijk bericht
            [ATTACH=CONFIG]45785[/ATTACH]
            Zo een gezellige in mijn ogen een niet al te drukke meeting.
            De nieuwtjes.
            Er komen een x aantal nieuwe boxen en cakes van Lupears en Funke.
            Aantallen weet ik niet, maar dat weten ze bij Zena wel.
            Ook komt er een nieuwe lijn met veel nieuwe producten.
            Totaal komen er zo'n 100 nieuwe cakes en cake boxen in het assortiment van Zena.

            Zena trophy.
            De mascleta/nocturna op de Zena trophy wordt een batteria.
            Het design van de nocturna doet Tobias samen met Tony.

            De eindshow wordt ook programmeerd door Tobias, in samenspraak met Tony.

            Heartworm helpt mee met het voorbereiden en opbouwen van de shows.
            Daarna is de in april 2019 overleden Zena medewerker/collega Mario herdacht en dat is door Zena zeer netjes gedaan.

            Daarna is er nog een petje af, wat ik dus niet moet doen, petje op spel gedaan en kon iedereen genieten van de barbecue al dan niet met een hapje en een drankje.

            Mensen het was weer gezellig en Zena (crew) bedankt!
            De regen voelde als een warm bad. (Sorry Tielse humor)
            Laatst aangepast door the cigarman; 20 May 2019, 18:25.
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              Batteria wel iets nieuws, benieuwd of het een goeie vervanger is voor de mascleta
              Kruitkoorts !

              Comment


                Weer eens wat anders dan een mascleta

                Comment


                  Heeft iemand de funkeweide scala nog gezien? Zijn die toevallig op voorraad?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                    Heeft iemand de funkeweide scala nog gezien? Zijn die toevallig op voorraad?
                    Ze hadden wel de 20 en 25 shots cakes in de aanbieding.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      Ja dat was alleen zondag tijdens de meeting zeker?

                      Comment


                        Hmm als ze Italiaans gaan met de batteria, ga ik hoop krijgen dat de spektakelshow ook eindelijk ns Italiaans wordt...

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Hmm als ze Italiaans gaan met de batteria, ga ik hoop krijgen dat de spektakelshow ook eindelijk ns Italiaans wordt...
                          de heren die de batteria doen gaan ook de finale in elkaar flansen werd er verteld....spanje...italie en china bij elkaar...ben heel benieuwd

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                            Ja dat was alleen zondag tijdens de meeting zeker?
                            Ja en iets van genoeg tekens.
                            Kom zei de vis in de vissenkom.

                            Comment


                              Genoeg tekens? Bedoel je dat het gemeld was dat er korting zou zijn? Ik zit sins kort pas weer op het forrum en stond dat je niet mocht komen als je niet aangemeld was. En is dik 2 uur rijden voor mij dus ga niet op goed geluk erheen.

                              Comment


                                Nee genoeg tekens in de zin van dat hij behalve "ja" er nog 8 moest

                                Comment

                                Working...
                                X