Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Joyce Bekijk bericht






    Speciaal voor deze aanbiedingen zal Zena Baarle De Bunker, naast donderdag en vrijdag, deze week ook op dinsdag 14/11 en woensdag 15/11 geopend zijn tot 20u00!




    zijn die prijzen met of zonder nog toe te voegen lvc korting?

    die container zit iig lekker vol

    Comment


      Van deze prijzen gaat niet nog een keer de LVC korting vanaf
      HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Graffioso Bekijk bericht
        Van deze prijzen gaat niet nog een keer de LVC korting vanaf
        nee dat dacht ik al. maar je weet het nooit bij Zena

        Comment


          Bohh daar zit voor een hoop geld in

          Comment


            Dat lijken me best grote blokjes :-)
            Ben wel benieuwd naar de afmetingen.

            Comment


              Scheelt 20 euro of je nu koopt of straks met lvc korting dus valt nog mee hoor
              Met lvc heb je ook prima prijzen!!!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door pyro_11 Bekijk bericht
                Scheelt 20 euro of je nu koopt of straks met lvc korting dus valt nog mee hoor
                Met lvc heb je ook prima prijzen!!!
                Nou dat scheelt toch juist veel? Met 1 blokje kan het misschien al je benzinekosten schelen. Laat staan als je een paar haalt. En voor een hogere prijs waren ze ook wel weg gegaan, dus profiteer er van zou ik zeggen.

                Comment


                  Ik verwacht dat de heer koet vanavond flink aan het stoken is geweest en dat de video's heel snel komen

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
                    Ik verwacht dat de heer koet vanavond flink aan het stoken is geweest en dat de video's heel snel komen
                    Die krijgt in z'n eentje geen vijf blokken getild dacht ik zo
                    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
                      Die krijgt in z'n eentje geen vijf blokken getild dacht ik zo
                      Jullie hebben geholpen met tillen?
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
                        Die krijgt in z'n eentje geen vijf blokken getild dacht ik zo
                        En hoe waren ze LVT?

                        Comment


                          Als ik nu op dit moment 700 had liggen dan zou ik echt wel ze allemaal gekocht hebben. Dan was ik ook meteen klaar geweest voor aankomend O&N. Maar ik zal het echt moeten doen met wat ik nu heb en dit naar volgend jaar schuiven. Hopelijk hebben ze deze dan nog tegen een aantrekkelijke prijs en weten we ook zeker of we gewoon (zoals vuurwerkbesluit laat zien) in België/Duitsland mogen kopen. Wil totaal geen risico lopen met zoiets.

                          Comment


                            Risico loop je altijd als je belgie koopt wil je dat niet moet je het bij nl houden he

                            Volgend jaar kans dat er weer andere van funke komen

                            Comment


                              dit is kant en klaar of moet ik hier mijn oudjaarsdag voor reserveren om door te lonten?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door rko Bekijk bericht
                                dit is kant en klaar of moet ik hier mijn oudjaarsdag voor reserveren om door te lonten?
                                Zit bij ieder reservelont een bundel lontjes, deze zorgen ervoor dat de volgende cake afgaat. Niks doorlonten dus.

                                Comment

                                Working...
                                X