Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Berichten
    141
    Thanks
    258
    107 waarderingen in 43 posts

    Bezoek Vuurwerkland Outlet 20-12-2013

    Een aantal weken geleden maakte ik kennis met Luck op een demo ergens in de provincie. Luck vertelde mij dat hij zelf ook eigenaar is van twee winkels en doordat ik zou enthousist over vuurwerk praatte nodigde hij mij uit om eens een kijkje te nemen in de winkel. En zo gezegd, zo gedaan. Afgelopen week hadden we voor vandaag een afspraak gemaakt en ik was van harte welkom.

    Nadat ik na een korte busreis aankwam bij Vuurwerkland outlet werd ik meteen vriendelijk begroet door eigenaar Luck. Onder het genot van een glas thee (ijsthee welteverstaan)praatten we bij over het onderwerp dat ons beide enorm boeit. Nadat Luck het hadden gehad over van alles en nog wat, begonnen wij over de producten te praten.

    Naam: IMG_2810.jpg
Bekeken: 180
Grootte: 158,7 KB
    (De entree van de winkel doet wat Chinees aan)

    Luck zelf was vooral erg lovend over de producten van Cafferata. Met name de Crystal serie vindt hij top(zie onderstaande foto).

    Naam: IMG_2806.jpg
Bekeken: 141
Grootte: 232,2 KB

    Na een tijdje praten was het werd het tijd voor een beetje actie. Afsteken mocht helaas nog niet, maar een kijkje nemen in de bunker met een opslagcapaciteit van 10 ton was geen probleem. Het viel mij voor het eerst op dat de Cakeboxen erg veel ruimte innemen, logisch natuurlijk, maar toch. Daarnaast werd het mij ook duidelijk dat deze mateloos populair zijn. Erg leuk om eens te zien, die bunker!

    Naam: IMG_2826.jpg
Bekeken: 148
Grootte: 178,8 KB

    Na de bunker hebben we het nog even gehad over wat speciale producten. Zo vertelde Luck dat de Exreme Bang (?) van Wolff (vuurwerkland) er volgend jaar uit gaat. Ook is het dit jaar voor het laatst mogelijk om Twisters with bang (flitskruid) aan te schaffen.

    Naam: IMG_2828.jpg
Bekeken: 138
Grootte: 219,5 KB

    Na nog wat gepraat te hebben, heb ik uiteraard nog even in de folder gekeken. Het viel niet mee om keuzes te maken uit de lijst met Rubro, Cafferata en Wolff producten. Omdat ik ook niet veel tijd meer had, besloot ik om later nog even terug te komen.

    Ondanks dat ik zonder bestellen naar huis ging, wil Vuurwerkland Outlet bedanken voor de leuke middag en goede service!

    Naam: IMG_2813.jpg
Bekeken: 151
Grootte: 206,3 KB

  2. Deze 4 gebruikers waarderen Girandola voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Gaaf verslag Girandola!

    Tot de verkoopdagen?!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •