Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 60

Discussie: Vuurwerk-NH

  1. #16
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Winkel is sinds dit jaar overgenomen door een paar andere mannen. 1 ervan is een vriend van mij. Kan niet zeggen dat ze ervaren zijn in het vuurwerk (komen uit een hele andere tak) maar ze hebben er zo te zien wel energie in gestoken door specifiek producten uit te gaan zoeken ipv een compleet assortiment van 1 dealer over te nemen.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    ze hebben er zeker energie ingestoken... mischien kunnen een aantal freaks in de buurt ze helpen met de collectie van volgend jaar als ze hier ook de hele lijn royal vuurwerktotaal/original/zena/herlat en rubro gaan verkopen dan ben ik volgend jaar vaste klant... want nu is het net niet de goede spullen dus moet ik vanaf adam noord 500meter vanaf watergang naar andere winkels.

    dus ik zou het heerlijk vinden als deze winkel de collecties gaat verkopen

  3. #18
    VWC-Lid Bombaklats's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 oktober 2013
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    19
    Thanks
    1
    7 waarderingen in 5 posts
    Vuurwerk-nh is echt een top winkel. Heb gister een kijkje genomen bij het filiaal in Heerhugowaard. Wat een gigantische winkel is dat. Heel erg mooi en een slim systeem opgezet om alles zo snel/soepel te laten verlopen voor de klanten met o.a. een oliebollen kraam binnen. Er is ook genoeg ruimte om te parkeren met de auto en uiteraard een prachtige collectie van vuurwerk.

    Zelf ga ik werken op het Filiaal in Amsterdam/Watergang om de mensen die niet echt weten wat ze willen kopen een handje op weg te helpen en uiteraard de andere collega´s te helpen met bestellingen etc.

    Heb er heel veel zin in met iedereen en zullen uiteraard ons best gaan doen om alles in goede banen te leiden.

    Top mensen!


    *** Bombaklats
    Zo simpel is het....

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    104
    Thanks
    109
    27 waarderingen in 15 posts
    Wel apart. Zo opeens van de een op de andere dag was de zaak er in Heerhugowaard.
    Naar mijn weten stond er tot een week geleden de eendjes van edwin groen er nog in

    Ben benieuwd hoe ze dat geregeld hebben met hem, is een huurpand en er zat nog geen bunker in.

  5. #20
    VWC-Lid Bombaklats's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 oktober 2013
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    19
    Thanks
    1
    7 waarderingen in 5 posts
    Ze zijn momenteel heel erg druk bezig in het filiaal te Heerhugowaard. Ook nog om de bunkers in orde te krijgen etc. Het gaat allemaal supersnel en komt natuurlijk dik in orde!

    Zo simpel is het....

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Net in de winkel geweest in Heerhugowaard. Leuk praatje gemaakt. Ze verkopen vuurwerk van veel verschillende leveranciers en hebben daardoor een diverse collectie. Vrijwel alles is te bestellen, gewoon even vragen. Zo kan ik ook ipv shockwave de salutecake 1 bestellen voor hetzelfde geld.

    De bunker is inmiddels ook klaar en goedgekeurd. Zeker de moeite om even langs te gaan.

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    104
    Thanks
    109
    27 waarderingen in 15 posts
    Dan kom ik tijdens de verkoopdagen wel even langs.
    Misschien dat er dan toch nog een klein beetje rek in mijn budget zit, haha

    Misschien een tip voor de webshop. Dat je vuurwerk per collectie/importeur kan zien.

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rox92 Bekijk bericht
    Dan kom ik tijdens de verkoopdagen wel even langs.
    Misschien dat er dan toch nog een klein beetje rek in mijn budget zit, haha

    Misschien een tip voor de webshop. Dat je vuurwerk per collectie/importeur kan zien.
    Het is wel zo met de salute cake dat je dit van te voren moet bestellen. Anders zal je dus gewoon de shockwave krijgen.

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2010
    Berichten
    240
    Thanks
    115
    126 waarderingen in 61 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rox92 Bekijk bericht
    Wel apart. Zo opeens van de een op de andere dag was de zaak er in Heerhugowaard.
    Naar mijn weten stond er tot een week geleden de eendjes van edwin groen er nog in

    Ben benieuwd hoe ze dat geregeld hebben met hem, is een huurpand en er zat nog geen bunker in.
    Wel een heel mooi pand om alles te showen, beetje overdreven misschien voor een tijdelijke vuurwerkwinkel. Na oud en nieuw de eendjes van Groen er weer in?

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hairy Harry Bekijk bericht
    Wel een heel mooi pand om alles te showen, beetje overdreven misschien voor een tijdelijke vuurwerkwinkel. Na oud en nieuw de eendjes van Groen er weer in?
    Zoals ik net heb begrepen in de winkel blijft het bedrijf hier het gehele jaar.

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2010
    Berichten
    270
    Thanks
    104
    127 waarderingen in 72 posts
    na aantal berichtjes gelezen tehebben ben ik toch wel hoe benieuwd hoe het er uit ziet daar.vanmiddag maar is effe langs.

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    104
    Thanks
    109
    27 waarderingen in 15 posts
    thnx, Maar alles wat op de webshop staat is toch wel gewoon tijdens de verkoopdagen ook los te koop?

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rox92 Bekijk bericht
    thnx, Maar alles wat op de webshop staat is toch wel gewoon tijdens de verkoopdagen ook los te koop?
    dat uiteraard wel. Maar wil je iets anders kan bijna alles besteld worden.

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Wat een drama qua logistiek. Blijkbaar geen achterom, paar keer kwam er iemand met verpakkingsmateriaal en kooien door de overvolle winkel. Lekker handig.
    Netjes achteraan gesloten bij de afhaal balie, na een half uur was er 1 iemand weg met zijn bestelling.
    Personeel liep maar als een kip zonder kop door die tent heen zonder wat te doen.
    Valt echt nog heel veel te verbeteren aan deze toko.

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2010
    Berichten
    35
    Thanks
    11
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Hier heen gegaan voor 2 setjes china by night,
    Na 1,5 uur in de rij gestaan te hebben te horen gekregen dat er idd 2 cakes te zwaar waren.
    Hier heb ik mijn geld voor teruggevraagd omdat ik er al aardig klaar mee was.
    Geld terug gekregen en de resterende 8 cakes netjes in een doos gedaan.

    Ook mij zijn een aantal dingen opgevallen:
    - Als er gewerkt moet worden werk dan ook alsjeblieft. En ga niet als een zakje strooizout achter de balie staan,
    - Als u voor 1 product telkens heen en weer loopt schiet dit natuurlijk niet op. Misschien is een winkelwagentje handiger.
    - De ingehuurde beveiliger was in deze wel handig, Gezien het feit dat er mensen met nummertje 11 later aan de beurt waren dan mij, en het geheel uiteraard lekker begon te zeuren tegen het personeel.
    - Een te zware cake mee krijgen terwijl er van tevoren gezegd wordt dat deze niet verkocht mag worden; NICE
    - Zoals eerder aangegeven is een achteruitgang wel handig. Als je met je kartonverpakkingen door de showroom loopt komt ook dit niet echt over.
    - Tegen je klanten zeggen dat er een aantal cakes 'kwijt' zijn wil de sfeer ook niet echt verbeteren.
    - Leuke oliebollenkraam, Dit heeft inderdaad wat sfeer. Gave roze kleur en een top locatie voor gekozen! Pal naast de ingang.
    - Je bestellingen controleren op een habi babi laptop die van elende nog niet uit elkaar valt is erg handig, leuke postgids erop ook trouwens!
    - Om toch positief te eindigen:
    Mooie vrouw achter de balie

    Echt een kansloze zaak, Nooit meer voor mij, op naar de concurrent.


    doeiiii

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •