Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 27 van 27
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Ik heb ook al een aantal keren aangegeven dat ik het echt geweldig zou vinden als het vuurwerkmuseum ook dit jaar weer open zou gaan.
    Lijkt me echt geweldig om eens wat meer in de geschiedenis van het vuurwerk te duiken, en dingen tegen te komen die allemaal voor mijn tijd zijn geweest.

    Hoop dat het de mannen dit jaar weer lukt om een museum op te richten, en dan zal ik zeker aanwezig zijn

  2. #17
    VWC-Lid Fire Fox's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2005
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Inderdaad Pyroboy, als er dit jaar weer een live museum komt ga ik er zeker een bezoek aan brengen (met m'n pa, die houdt ook nog steeds van het oude knalwerk)

    Hoop echt dat er dit jaar een museum komt, leuk om live te zien hoe het vuurwerlijk en de regels de afgelopen jaren veranderd is.
    [url=http://www.vuurwerkbelgie.com/forum]Vuurwerkbelgie.com[/url] Administrator & LVC Crewlid

  3. #18
    VWC-Lid roelwijngaarden's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 juni 2007
    Berichten
    400
    Thanks
    537
    1.213 waarderingen in 220 posts
    Check HIERR een aantal foto's gemaakt tijdens de opbouw van het 'live' museum in 2005, pff; da's alweer drie jaar geleden.. Francois en ikzelf zijn tot in de late uurtjes bezig geweest om alle items uit te stallen, wat een sfeertje..
    Een sfeer impressie vindt je HIERR Deze film (41Mb) is van 2006 toen het live museum storm liep, dat kwam ook door de Zena Trophy; Tilburg ligt dan op de route zo ongeveer. Een aantal foto's van het live museum 2006 zijn inmiddels toegevoegd. Roel.
    Laatst gewijzigd door roelwijngaarden; 25 augustus 2008 om 22:21
    www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Hey,,

    Daar is ie weer:P

    Jammer dat er vorig jaar niet in geslaagd is om weer een museum op te zetten.
    Vandaar wederom de vraag.. is er dit jaar het plan om weer een museum op te zetten? of toch niet?

    zou ik erg leuk vinden, om eens wat meer van vroeger te zien!

  5. #20
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Ha, de volharder wint meestal.

    Of er dit jaar een museum in zit is nog onduidelijk. Toevallig ben ik vandaag met Roel naar Francois geweest en kwam het onderwerp ter sprake. Er kan op dit moment nog niets over gezegd worden. Alle mensen die erbij betrokken zijn hebben het erg druk met andere zaken. Maar we waren het er wel over eens dat we zeker opnieuw zo'n expositie zouden willen opzetten. Het liefst een permanente vestiging, maar daar moet nog flink aan gewerkt worden.

    Sorry dat ik geen eenduidig antwoord kan geven op je vraag. Het liefst zien wij ook dit jaar weer een Museum in Tilburg (of elders), maar dit hangt af van vele faktoren. Het beste hou je dit topic, maar ook de museumsite zelf goed in de gaten.

    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Locatie
    NH
    Berichten
    198
    Thanks
    17
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Zijn er toevallig plannen gaande qwa vuurwerkmuseum?

    Gr

  7. #22
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Die plannen waren er, heel concreet zelfs, begin dit jaar. Tijdens de zomer is daar helaas een streep door gezet. Het was de bedoeling dat we tijdens de Zena Trophy een expositietent neer zouden zetten met dezelfde inhoud, of zelfs meer, als destijds in Tilburg. De Trophy is echter voor dit jaar geschrapt, dus viel ons plan daar ook mee in het water. Helaas.

    Voorlopig focussen we dus op ons online stekkie. Komend voorjaar wordt de site aanzienlijk verbouwd. Allemaal met respect voor de content en een duidelijke blijvende focus voor het fotomateriaal, want dat is onze kern. Het forum blijft bestaan, want daar is toch wel behoefte aan, maar krijgt geen leidende rol, zoals dat eigenlijk op de andere sites wél het geval is.

    Het opzetten van een fysiek evenement blijft op de wishlist staan. Komend jaar gaan we beslist, al dan niet samen met ene sponsor, kijken naar een geschikte locatie en tijd.

    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Grappig om dit te lezen, ben er in 2005 ook geweest als 13-jarig jochie. Weet nog wel dat ik erg onder de indruk was toen. Had alleen géén enkel idee dat dit er allemaal achter zat, kom uit de buurt van die winkel en ging er vanuit dat het gewoon normale decoratie was

  9. Deze 2 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  10. #24
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Er waren ook veel bezoekers die geen idee hadden dat dit een expositie was. Toen we er een hele middag waren kwamen er zelfs mensen naar ons toe om te vragen wat bepaalde artikelen kostte en waar ze op de bestellijst te vinden waren, haha.

    Mooie tijden, die beslist opvolging verdienen. We blijven hopen dit er weer een keer doorheen te krijgen.
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  11. Deze 2 gebruikers waarderen Cameo voor het bericht:


  12. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Heb je helemaal gelijk in Cameo.
    Ik ben dan wel niet van de oude garde maar vond het erg indrukwekkend, en nog steeds.
    Mocht het weer in de buurt van tilburg worden opgezet of op een plek bereikbaar met het openbaar vervoer stuur gerust een pm dan help ik mee waar nodig.
    Je zal niks aan me hebben voor de informatie van deze oude stukjes, maar bij tijdnood spring ik graag waar dan ook even bij als dit meedraagt aan weer eens een mooi museum!

  13. Deze 3 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  14. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Berichten
    21
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Aan 1 van de mensen van het vuurwerkmuseum.

    Ik heb nog een mooie oude collectie van strijkers welke allemaal nog gevuld zijn.

    Is hier interresse voor om te gebruiken voor het museum ooit?

    Het gaat om hele oudjes en zijn er zo'n 25 verschillende.

  15. Deze gebruiker waardeert fikske voor het bericht:


  16. #27
    VWC Meteoroloog davidh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juli 2010
    Berichten
    1.266
    Thanks
    1.182
    3.196 waarderingen in 705 posts
    Heb je al een PB gezonden Fiske!
    David

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke discussies

  1. Hornsveld (Hilversum)
    By Mattenfreak in forum Noord-Holland
    Reacties: 43
    Laatste bericht: 28 november 2016, 21:03
  2. DVD Dynasty producten 2005 ---> Review
    By Mattenfreak in forum Wolff Algemeen
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 5 augustus 2009, 01:24
  3. Vuurwerkmuseum Tilburg een feit!
    By Cameo in forum Media archief 2005
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 6 september 2005, 20:28

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •