Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Happy Garden [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Happy Garden [Ass.]

    Artikelnummer: 101
    Artikelnaam: Happy Garden
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: Zak met 4 grote fonteinen
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €14,95


    #2
    Iemand die kan vertellen wat hiervan te verwachten is? En hadden we het niet elders al gehad over de geweldige layout, mede bedacht door iemands dochtertje? Ik kan die discussie niet terugvinden...

    Comment


      #3
      Ik ben een beetje verliefd op deze snoepjes wat een prachtige layout. Ik bewaar vuurwerk nooit maar voor deze dingetjes ga ik een uitzondering maken! Meer van dit soort ontwerpen aub!

      Comment


        #4
        haha ja ze zien er wel schattig uit he

        Comment


          #5
          Had een paar kartonnen bij Hardix besteld, vanmiddag afgestoken, maar kan jullie vertellen dat pakkettje echt geinig is. De fonteinen zijn zeker niet slecht en de tijdsduur is goed.
          www.rowyvuurwerk.nl

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Iemand die kan vertellen wat hiervan te verwachten is? En hadden we het niet elders al gehad over de geweldige layout, mede bedacht door iemands dochtertje? Ik kan die discussie niet terugvinden...
            Dat ging over twee nieuwe fonteintjes van Wolff, waarvan het label door de dochter van Bob van DFP was getekend o.i.d.
            Vier veilig, vier legaal!

            Comment


              #7
              Aha, dat was het dus! Dank

              Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
              Had een paar kartonnen bij Hardix besteld, vanmiddag afgestoken, maar kan jullie vertellen dat pakkettje echt geinig is. De fonteinen zijn zeker niet slecht en de tijdsduur is goed.
              Helemaal mee eens. Goede kwaliteit: constante hoogte die nog verrassend was voor zo'n pakketje (anderhalve meter ofzo max), heldere kleuren en behoorlijke tijdsduur. Echt iets om, naast meterpakket, er elk jaar even bij te halen. Het is mooier/beter dan de grootsten uit zo'n meterpakket, en dat nog met zo'n mooie layout

              Comment


                #8
                geweldig label!
                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment


                  #9
                  Dit sprak me direct aan. Heb er vorig jaar bij mijn Hardix dealer 1 van meegenomen. Nog maar eentje doen aan het eind van het jaar. Staat leuk in de vitrine
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment

                  Working...
                  X