Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer tuig jij de kerstboom weer af ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wanneer tuig jij de kerstboom weer af ?

    In navolging op het topic optuigen hier een topic over het weer aftuigen van je kerstboom, een kunstboom valt niet uit een echte natuurlijk wel, dus kom maar op met de data

    Om af te trappen, als ik laks ben en geniet van de koude winteravonden dan kan hij rustig blijven staan tot februari, mijn record is een keer april geweest maar dat was door omstandigheden betreft mijn ziekte enkele jaren terug, velen weten dat hier wel.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Ik tuig hem alleen op. Vrouw tuigt hem weer af.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #3
      Zo snel mogelijk , liefst voor kerst nog
      ffffffffff

      Comment


        #4
        Zo vroeg mogelijk, want hij zal branden!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          In navolging op het topic optuigen hier een topic over het weer aftuigen van je kerstboom, een kunstboom valt niet uit een echte natuurlijk wel, dus kom maar op met de data

          Om af te trappen, als ik laks ben en geniet van de koude winteravonden dan kan hij rustig blijven staan tot februari, mijn record is een keer april geweest maar dat was door omstandigheden betreft mijn ziekte enkele jaren terug, velen weten dat hier wel.

          Je kan hem ook gewoon heel het jaar laten staan
          Helaas hier geen boom, dus ik hoef me daar gelukkig ook niet druk om te maken :-)
          http://www.stefandrukker.nl

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
            Je kan hem ook gewoon heel het jaar laten staan
            Helaas hier geen boom, dus ik hoef me daar gelukkig ook niet druk om te maken :-)
            Hehehe, hier staat hij nog steeds
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #7
              2 januari heb ik hem er uitgegooid. als het aan ons moeder gelegen had kwam er helemaal geen

              Maarja als je zelf bomen verkoopt kan je het niet maken om geen boom te zetten.
              Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

              Comment


                #8
                Hier is de boom ook alweer week weg vind het wel jammer.. nog 11 maanden en dan staat die er weer

                Comment


                  #9
                  Bij ons na 3koningen eruit gegaan. Vind het wel sfeervol altijd, zo'n boom. Maar ach, voor je het weet staat die weer
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    26 december hebben we hem naar zolder gegooid

                    Comment


                      #11
                      Hier idd zo snel mogelijk na kerst en zowieso voor o&n.
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #12
                        Die kerstboom is eigenlijk voor mij thuis niet eens een reminder aan kerst, maar aan gezellige winterdagen die plaats vinden voor en rondom kerst. De boom staat er meestal rond 6 december en gaat weer naar de zolder op de laatste dag van de kerstvakantie. Gezien niet iedereen vakantie heeft, houden we het meestal op de 1e zondag van januari.
                        Het leven is een feest!

                        Comment

                        Working...
                        X