Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20% korting op al het vuurwerk als je besteld voor 27 december op goedvuurwerk.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    20% korting op al het vuurwerk als je besteld voor 27 december op goedvuurwerk.nl

    Ik dacht dat jullie het wel wouden weten.
    Als je voor 27 december vuurwerk besteld krijg je korting op je vuurwerk.
    Om precies te zijn 20%.
    geld op al het vuurwerk!
    Laatst aangepast door VuurwerkJanco; 5 December 2013, 08:06.

    #2
    Geld op al het vuurwerk. Heb het even getest in de shop, en op bijvoorbeeld kanonslagen geld de korting ook!
    The 31st of December..

    Comment


      #3
      en op de combideal. Van 10 euro ook is dan 8 euro. En ook op toppers als monster jam van 69.95 naar laat maar zeggen 55. Al vind ik dat nog steeds erg veel geld voor 1 bak haha

      Comment


        #4
        De actie geldt inderdaad op al het vuurwerk, mits je het in de voorverkoop besteld

        Comment


          #5
          Heb ook besteld bij de Welkoop door deze goeie actie.
          Wou eerst al mijn vuurwerk bij Zena bestellen en nu heb ik alleen het sier gekocht en kleine grut bij de Welkoop.

          Goeie actie!

          Comment


            #6
            Neemt niet weg dat de Welkoop/Boerenbond ondanks de korting nog steeds erg duur is!
            The 31st of December..

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
              Neemt niet weg dat de Welkoop/Boerenbond ondanks de korting nog steeds erg duur is!
              Dit hangt echt af welke producten je koop.
              Sier is inderdaad stukken duurder dan andere zoals bijv. Zena.
              Maar zoals die Combo Knock out - Ultrapack - XL voor 8 euro vind ik zeer goedkoop.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Redband94 Bekijk bericht
                Dit hangt echt af welke producten je koop.
                Sier is inderdaad stukken duurder dan andere zoals bijv. Zena.
                Maar zoals die Combo Knock out - Ultrapack - XL voor 8 euro vind ik zeer goedkoop.
                Ik ga zelf ook alleen naar de Welkoop voor een paar keer die combo en de scorpion! De rest laat ik mooi links liggen, alhoewel ik nog twijfel over die pyromould mustang.

                Comment


                  #9
                  Jah heb ik indd ook gedaan.
                  En nog dat kleine grut besteld zoals grondbloemen rotjes etc.

                  Die Pyromould mustang is indd nice, maar voor dat geld zijn er betere te verkrijgen.

                  Comment


                    #10
                    De banner staat ook op VWC:

                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
                      Neemt niet weg dat de Welkoop/Boerenbond ondanks de korting nog steeds erg duur is!
                      Toch is zena ook lang niet alles. Sommige dingen zijn dan wel vrij duur van lesli maar ook erg goed. O.a Jumsphots 100s en Monster Jam

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Redband94 Bekijk bericht
                        Jah heb ik indd ook gedaan.
                        En nog dat kleine grut besteld zoals grondbloemen rotjes etc.

                        Die Pyromould mustang is indd nice, maar voor dat geld zijn er betere te verkrijgen.
                        Het kleine spul is er zeker ook niet goedkoop. 3.00 voor 100 babypijl fluit is echt erg veel! Kijk dan voor een Intratuin in de buurt
                        The 31st of December..

                        Comment


                          #13
                          Ook maar even 2 cakes besteld. Kneiter hard voor €40 en monsterlijk mooi voor iets meer dan €26

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
                            Het kleine spul is er zeker ook niet goedkoop. 3.00 voor 100 babypijl fluit is echt erg veel! Kijk dan voor een Intratuin in de buurt
                            Intratuin bestaat hier niet.
                            Dus voor mij is de welkoop goedkoop voor de winkels die hier in de buurt liggen.
                            En daarbij zijn de shocks en de rotjes wel weer goedkoop.

                            Vindt sowieso dat de babypijltjes duur zijn, weet nog wel vroeger had ik 2 pakker voor 1 euro.

                            Comment


                              #15
                              Zelf ook eventjes 3 x de Combo Knock out - Ultrapack - XL besteld. Zitten nog wel aardig wat singelshots in deze combo als ik het plaatje zo bekijk

                              Comment

                              Working...
                              X