Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Superdingen dit, en wellicht dé verrassende topper van dit jaar voor mij. Een loeiharde oorverdovende krijsfluit, die in drie telkens evenlange trappen heel hoog doorstijgt, om op 't laatst óók nog 'ns heel droog er glitterende crackling achteraan te gooien. Ongelooflijk wat een topkwaliteit.

    Comment


      #32
      Super pijlen dit. Keiharde fluit en goede prijs. Goede vervanger voor de crazy screamer van Hardix, zelfde effect. Toppertjes hoor, volgend jaar flink inslaan
      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

      Comment


        #33
        Precies zoals ik verwachtte: Geweldige pijlen. Absolute aanradars. Zowel voor overdag als 's avonds. Ze gaan ontzettend hoog, en dan na de gil komt er ook nog ineens een loeiharde crackling te voorschijn!

        Comment


          #34
          Ik had 2 doosjes van deze pijlen.
          Wat een krijs komt er van af zeg.
          Gewoon oorverdovend, heerlijk gewoon.
          En na de drie veranderde fluit een crackling effect, super gewoon.
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            #35
            deze pijlen doen me aan de americaanse zelfbouw dingen denken!
            wat een heerlijke dingen!
            ben echt verlieft op deze pijltjes!
            had 8 pakken en ze zijn me niet gaan vervelen en dat is een groot plus punt!

            Comment


              #36
              Voor de afwisseling zijn dit zeker geniale pijlen! Ik had zelf geen tijd om twee doosjes te halen bij een winkel, terwijl dat wel op mijn planning stond. Maar gelukkig hadden stookmaatjes deze pijltjes wél aangeschaft. T€ring! Wat een gekrijs! Vooral die eerste krijs is echt loei- en loeihard. Daarna klimmen de pijlen nog verder de lucht in, om zo een duizelingwekkende hoogte te bereiken.
              Aanrader!
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #37
                Ik heb deze steeds per 2 afgestoken, volgend jaar toch maar een paar pakjes extra erbij kopen, een mooie tail en een oorverdovende krijs, de perfecte combie!

                Comment


                  #38
                  WOW...wat een pijlen waren dit zeg. Die gil is echt niet normaal en wat komen ze hoog. Wat mij betreft echt een topper en volgend jaar stuk meer op mijn lijstje.
                  Groeten...:)

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
                    WOW...wat een pijlen waren dit zeg. Die gil is echt niet normaal en wat komen ze hoog. Wat mij betreft echt een topper en volgend jaar stuk meer op mijn lijstje.
                    Helemaal mee eens. Ik had gehoord dat ze heel goed gingen, dus had ze ook 3 maal gekocht. Nou, heb er spijt van dat ik er maar 3 had.. Volgend jaarwisseling zeker een paar pakken meer. Deze pijlen vlogen echt heel hoog (dan had ik misschien wel hoge verwachtingen, maar dit ging letterlijk hoog...).

                    Comment


                      #40
                      Ik vond ze dit jaar net zo goed als de andere jaren. Lekkere harde gil met 3x crackling. Dat zijn nou echt stukken vuurwerk die iets speciaals hebben. Ik heb er weer te weinig gekocht dit jaar. Maar ze zijn er zeker dit jaar weer bij! Zo heel duur zijn ze ook weer niet!

                      Er waren pijlen bij die door de wind soms horizontaal vlogen. Dan zie je goed dat na ieder cracklingwolkje hij stuwkracht geeft.

                      Comment


                        #41
                        Gruwelijk, wat gingen deze lekker. Echt een oorverdovende krijs met een wolkje cracking er achter aan. Had 2 pakken en iedere keer weer na het afsteken werd je er gewoon stil van, zo'n enorm hard geluid. Heb er ook 3 achter elkaar afgestoken, gingen op het zelfde moment de lucht in, nou daar word je echt horensdol van. Ook is de afwerking van deze dingen erg goed, strak en stevig vast aan de stok en de stok zelf is ook een stevig en splinterloos stokje.
                        Heerlijke dingen dit en misschien maak ik hiervan een rekje met 60 of 120 stuks. Even de buurt gek maken
                        Guess who's back?

                        Comment


                          #42
                          heerlijke gil zit er achter die pijlen en crackling er achteraan. Volgend jaar meer van deze pijlen.

                          Comment


                            #43
                            Heb nog een setje liggen voor het aankomende WK voetbal.
                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment


                              #44
                              Wat ik mij dus afvraag hoeveel van deze pakketten zitten er in een karton?
                              Zijn zeker leuk om een karton weg te schieten als 10uur project! als iemand dit mij even kan pme!

                              Comment


                                #45
                                Dit staat in de begin post.
                                Er zitten 36 pakjes van 6 in een karton.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X