Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] No Mercy

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door RIK777 Bekijk bericht
    Is deze nog populair dit jaar onder de knal cakes?
    Bij mij wel, heb zelf niet de No mercy gekocht alleen het pakket Burst Duo. Waren leuk geprijsd hier in de buurt dus heb 2 karton besteld. De 72 sh versie daarvan is gelijk aan de No Mercy en ik kan je vertellen, de No Mercy is echt een topper, heerlijke opbouw en snoeihard!
    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

    Comment


      Vorig jaar 2 keer gehad en ik moet zeggen dat ik deze beter vind dan de Secret Salute of Thunder Flower. Echt snoeihard (ik had de 2009 variant ) en perfecte opbouw. De Thunder Flower heeft hetzelfde aantal schoten maar is veel sneller afgelopen doordat ie in het begin veel te veel schiet. De No Mercy lijkt niet te stoppen, echt geweldig.

      Comment


        Deze vorig jaar bij een demo in Hardenberg mee mogen maken samen met de burst duo. Dit waren toch wel top cakes.
        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          Zit erover te denken om ook 2 van deze superbakken te nemen en tegelijk het luchtruim te laten verkiezen! Lijkt mij ultiem..

          Comment


            Ik lees hier over verschillende versies. Ik ken de versie van vorig jaar niet, maar dit jaar kreeg ik een prijsopgave voor 1 kartonnetje. Dit moet dan wel een "goede versie" zijn natuurlijk!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              Heb de oude versie ooit gehad erg hard deze!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Maiko Bekijk bericht
                Vorig jaar 2 keer gehad en ik moet zeggen dat ik deze beter vind dan de Secret Salute of Thunder Flower. Echt snoeihard (ik had de 2009 variant ) en perfecte opbouw. De Thunder Flower heeft hetzelfde aantal schoten maar is veel sneller afgelopen doordat ie in het begin veel te veel schiet. De No Mercy lijkt niet te stoppen, echt geweldig.
                Hier mijn video:

                Comment


                  Hij kost hier €46,-- te stevig, koop ik liever een andere knalcake voor... wat is jullie pijs?

                  Comment


                    Is deze harder/beter dan de silver salute?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
                      Is deze harder/beter dan de silver salute?
                      Door oplopend tempo ontstaat er eveneens een toename van intensiteit. De beginschoten van de No Mercy zijn enkelvoudig en klinken wat minder vol dan de salvo's van de SS. De latere salvo's van de No Mercy gaan met meer dan drie salutes tegelijk de lucht in en hebben dan ook een krachtiger effect dan de SS.

                      Comment


                        Hoe was deze cake vorige jaar ik zie hem dit jaar weer op de site staan van de plantenhal staan voor maar 27 euro

                        Comment


                          Heb 2 van deze blokjes weten te scoren. Heb gezien dat er een 1e versie was zonder mines en ti-salutes en een latere die dit wel zou hebben. Weet iemand welke versie ik heb ? Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181229_201706.jpg
Vertoningen:1
Grootte:148,4 KB
ID:	1570879

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181229_201722.jpg
Vertoningen:1
Grootte:155,1 KB
ID:	1570880
                          2024 >> 25

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
                            Heb 2 van deze blokjes weten te scoren. Heb gezien dat er een 1e versie was zonder mines en ti-salutes en een latere die dit wel zou hebben. Weet iemand welke versie ik heb ? [ATTACH=CONFIG]43583[/ATTACH]

                            [ATTACH=CONFIG]43584[/ATTACH]
                            Mooie antieke aankoop man, en droog zullen ze vast en zeker zijn. Veel plezier er mee en film ze als het kan
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              Je hebt in ieder geval 2 exemplaren uit 2009 te pakken. Of dat de goede versie is weet ik verder niet.

                              Wel een mooie klassieke aankoop

                              Comment


                                Deze was gaaf. Harde droge knallen, geen ti-wolk, maar egaal helder, deden me in die zin aan de strijkers uit de jaren 80, begin 90 denken, maar qua knal zwaarder. Nog eentje op zolder liggen, nog een jaartje drogen en gaat daarmee z'n 10e jaar in. Maar 11 gaat hem niet lukken
                                2024 >> 25

                                Comment

                                Working...
                                X