Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    The Moment (20 euro dacht ik) de wind was toen sterk dus staat niet goed op beeld maar tis een goeie hoor.

    Zeer mooie tails komen er uit deze cake, met een harde burst en blauwe mines.Beautifull tails, fired with a loud burst and blue mines.


    Verder zijn er dit jaar een aantal bijgekomen ik dacht van zena en katan.
    (dat zit dan in waaiers, maar geen in de lucht zoals in de foto)

    En ik vond deze van Vulcan
    Laatst aangepast door aasamember; 14 November 2014, 13:43.

    Comment


      #47


      Deze zou ik zeggen
      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

      Comment


        #48
        Bedankt voor jullie reacties.
        Ik dacht al dat het moeilijk zou zijn zo'n effect te vinden. Had zelf al gezocht en kon niet veel vinden.
        Maar die Fallen Star van Wolf had ik nog niet gezien. Dit is wel de kleur en helderheid die ik zoek, wellicht geen burst, maar dat nemen we op de koop toe. Bedankt "Knalgoedvuurwerk".
        Nu even kijken waar die te koop is.

        Comment


          #49
          Ik ben op zoek naar een goede hummer cake. Iemand een suggestie?

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door cakeboxfreak Bekijk bericht
            Ik ben op zoek naar een goede hummer cake. Iemand een suggestie?
            Ik heb Joe's hummes besteld, verder nog geen ervaring mee maar op filmpje komtie best leuk over. https://youtu.be/LSmGYFIT_iQ

            Comment


              #51
              Ben op zoek naar siercakes met harde burst, keuze uit Zena nl, Wolff, proline :( , weco nl..

              China red en cafferata zou ook kunnen, maar dat is buiten de regio
              我也喜欢年纪较大的烟花

              Comment


                #52
                Hallo mede freaks!

                Ik zoek een salvo cake met goede harde burst en brede uitwerking.
                Transbomber en crash box heb ik al!!

                Thx alvast

                Comment


                  #53
                  psycho box , rumble in the jungle . beetje de zelfde opbouw als transbomber

                  Comment


                    #54
                    Full traction van Katan schiet in salvo´s en heeft een harde burst. De Cruel Traction van Wolff natuurlijk ook. Waarom specifiek salvo´s als ik vragen mag?

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Full traction van Katan schiet in salvo´s en heeft een harde burst. De Cruel Traction van Wolff natuurlijk ook. Waarom specifiek salvo´s als ik vragen mag?
                      Tuurlijk mag je dat vragen. Het geluid is net een machine gun echt re vet. Tevens is de lucht lekker gevuld. Ik hou van bakken waar tempo inzit.

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                        Ben op zoek naar siercakes met harde burst, keuze uit Zena nl, Wolff, proline :( , weco nl..

                        China red en cafferata zou ook kunnen, maar dat is buiten de regio
                        De 1.2" Blue to Red en de Purple and Red Peony hebben een heerlijke burst en goede spreiding, vooral de eerstgenoemde.
                        Van Wolff kun je alles dat richting de 30mm gaat wel pakken, gegarandeerd prima. Met name Pandora's Box durf ik je wel aan te bevelen Verder de Cruely, Mad Twister, Joy Ride en mijn persoonlijke favoriet de Flo Show.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door spanic99 Bekijk bericht
                          Hallo mede freaks!

                          Ik zoek een salvo cake met goede harde burst en brede uitwerking.
                          Transbomber en crash box heb ik al!!

                          Thx alvast
                          Cruelty iets?

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
                            Zo iets ga je in een Nederlandse cake niet vinden hoor. Er is wel een hele felle magnesium cake van Wolff, namelijk de Fallen Star (echter geen burtst).
                            Broekhoff heeft de Soaring Giant Eagle met echt zuiver witte magnesium tails.

                            Verder zou je nog eens naar Coconut Groove van Evo kunnen kijken. Zit wel kleur bij, maar toch.

                            Comment


                              #59
                              Hi,

                              ik ben op zoek naar een cake met kleur om te gebruiken in een projectje.
                              Het projectje bestaat uit kleur en goud.

                              Tot nu toe heb ik de volgende kleur cakes maar ben er dus nog op zoek naar 1.
                              - Mad Twister
                              - Fading Stars
                              - White Red Rebel
                              - Pryzm
                              - Wings Of Darkness
                              - Cake A - Cruel Traction
                              - Red Maroon

                              Alvast bedankt voor de hulp!

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ramonius Bekijk bericht
                                Hi,

                                ik ben op zoek naar een cake met kleur om te gebruiken in een projectje.
                                Het projectje bestaat uit kleur en goud.

                                Tot nu toe heb ik de volgende kleur cakes maar ben er dus nog op zoek naar 1.
                                - Mad Twister
                                - Fading Stars
                                - White Red Rebel
                                - Pryzm
                                - Wings Of Darkness
                                - Cake A - Cruel Traction
                                - Red Maroon

                                Alvast bedankt voor de hulp!
                                Color Cream van Vuurwerkmania, 2 cakes met schitterende Multi color peonys en een finale cake met brocade salvos

                                Comment

                                Working...
                                X