Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

    Tegenwoordig zijn steeds meer webshops grote delen of zelfs het gehele jaar online met als gevolg dat het bestellen van vuurwerk het hele jaar door gaat. Daarnaast wordt het vuurwerk jaar in jaar uit steeds mooier. Elk jaar komen er weer velen toppers bij en dat keuze is dus reuze! Kom je er niet uit en weet je niet wat je moet bestellen of twijfel je tussen een paar producten? Vraag het dan hier in dit topic.

    Op Vuurwerkcrew zitten veel leden met veel productkennis en we zijn altijd bereid om elkaar te helpen, dus schroom je niet om je vraag te stellen. Het is niet de bedoeling om specifiek te gaan vragen om 1 product, zo goed als alle producten hebben een eigen topic op het forum dus kunnen daar ook vragen gesteld worden. Producten vergelijken mag dus wel, maar houd het simpel.

    Ps, dit topic wordt in September verplaatst naar de countdown.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2019
    Berichten
    177
    Thanks
    168
    170 waarderingen in 63 posts
    Heren en dames. Voor mijn finale dit jaar wil ik graag aftrappen met de Total display 400. Is het het geld waard om deze in 2voud (vshape) te schieten of is dit door het geweld niet nodig. Ik heb deze box nog niet live mogen aanschouwen. Dus erg benieuwd naar jullie meningen.

  3. #3
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krisvb Bekijk bericht
    Heren en dames. Voor mijn finale dit jaar wil ik graag aftrappen met de Total display 400. Is het het geld waard om deze in 2voud (vshape) te schieten of is dit door het geweld niet nodig. Ik heb deze box nog niet live mogen aanschouwen. Dus erg benieuwd naar jullie meningen.
    V-shape in de straat werkt uitermate goed met 20mm (kleinere effectgrootte/lagere schiethoogte), dus wat dat betreft kan het prima. Ondanks het hoge tempo vond ik het echt meerwaarde hebben deze per 2 te schieten in V-shape, het is niet dat er effecten "weg vallen" zoals je eerder zal hebben met 30mm in V-shape in een kleine/smalle straat. Oordeel zelf (2x in V-shape):

    Laatst gewijzigd door Airforce; 28 februari 2024 om 13:40

  4. Deze 3 gebruikers waarderen Airforce voor het bericht:


  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2019
    Berichten
    177
    Thanks
    168
    170 waarderingen in 63 posts
    Bedankt voor je filmpje!! Heeft me overtuigd er 1 extra aan te schaffen. Daarna de rust van 3x crossette in wshape wordt denk ik om te smullen

  6. Deze gebruiker waardeert Krisvb voor het bericht:


  7. #5
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts
    Armageddon of Triple X?

  8. #6
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Poeh, lastige denk ik. Beide al een flinke tijd niet meer gezien, maar dacht dat er noch wel wat verschil in de batches zat?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •