Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Master Rocket Boom

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Master Rocket Boom

    Artikelnummer: 3304
    Artikelnaam: Master Rocket Boom
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Stuks: 5
    Effectomschrijving: Een voordelige vuurpijlzak met 5 verbluffend fraaie ball shell rockets.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...


    #2
    Hier ben ik nu echt benieuwd naar!
    Heb de rocket boom standaard in mijn collectie!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door mauricio84 Bekijk bericht
      Hier ben ik nu echt benieuwd naar!
      Heb de rocket boom standaard in mijn collectie!
      Is gewoon precies hetzelfde als de originele rocketboom alleen dan een omlabeling.
      Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

      Comment


        #4
        Jammer dacht dat het hele nieuwe pijlen waren

        Comment


          #5
          Deze pijlen vielen mij toch wel tegen zeg... Dit is GEEN omlabeling van de rocket boom van het oude Beko. Na dus de verwachting om Rocket Boom uitwerkingen te zien, krijg je mindere uitwerkingen terug. Ik moet zeggen dat de uitwerking van deze nieuwe pijlen wel mooi waren maar een beetje weinig en eentonig. Mooie ronde uitwerking maar te weinig gevulde lucht en de variatie was bijna niet aanwezig. Ze waren hier 14,95 en aangezien mijn budget zeer klein was vond ik dit zonde van mn geld. 3 euro per pijl is te doen, maar er zijn mooiere pakketen voor dit geld. Denk dat dit beide de teleurstelling wel verhoogd. Ook jammer dat er geen lanceerbuis bij zat en er in 1 van de 5 pijlen geen lontje zat. Die hebben we er zelf in moet improviseren.

          De foto van dr beginpost is overigens een andere dan de verpakking die ik heb gekocht. Ik had wel dezelfde pijlen.


          Theking

          Comment

          Working...
          X