Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Fireworks Nieuws 2013

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Royal zal niet de enige zijn.
    Er zullen meer items later of te laat komen.
    Weet jij al van meer leveranciers welke producten niet komen?

    Comment


      #17
      Wat betekent dit voor de nieuwe Evolution items?

      Comment


        #18
        ik begrijp het niet zo als je op 30 aug iets nieuws laats zien en ook in de web shops laat plaatsen dan kijk je toch eerder of je het wel kan leveren of zie je dat dan verkeert die hete zomer heb je dan ook al last van maar ja we gaan weer wat anders zoeken voor me show

        Comment


          #19
          Evolution items komen gewoon naar NL.
          Verder verwacht ik aan wat ik zo in de wandelgangen hoor een tekort aan single shots en 100k

          gr
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
            ik begrijp het niet zo als je op 30 aug iets nieuws laats zien en ook in de web shops laat plaatsen dan kijk je toch eerder of je het wel kan leveren of zie je dat dan verkeert die hete zomer heb je dan ook al last van maar ja we gaan weer wat anders zoeken voor me show
            Wat moet je dan kerel? Daar ga je toch niet vanuit? Dit heet overmacht, natuurlijk wil je dat er zoveel mogelijk hier naar Nederland komt. Als winkel ga je er vanuit dat een importeur levert en dan mag je het toch neerzetten? Als het dan niet doorgaat door zoiets dan is dat gewoon jammer.
            greetzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
              Wat moet je dan kerel? Daar ga je toch niet vanuit? Dit heet overmacht, natuurlijk wil je dat er zoveel mogelijk hier naar Nederland komt. Als winkel ga je er vanuit dat een importeur levert en dan mag je het toch neerzetten? Als het dan niet doorgaat door zoiets dan is dat gewoon jammer.
              greetzz
              daar zit ook weer wat in tjopper maar ja ik vind het gewoon jammer ik had de Horizon of Holland
              mooi voor me show willen gebruiken en de impoteur zou dat toch eerder moeten weten ? maar we gaan niet meer over hebben we kunnen toch niet aan veranderen we gaan gewoon weer op zoek naar wat anders

              Comment


                #22
                Ik snap je teleurstelling wel, maar het is idd niet anders. Succes met uitzoeken van iets nieuws dat ook nog gelijkwaardig is.
                greetzz
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                  Ik snap je teleurstelling wel, maar het is idd niet anders. Succes met uitzoeken van iets nieuws dat ook nog gelijkwaardig is.
                  greetzz
                  gelijk waardig word heeel moeilijk nu ha ha ha maar ik heb nu al iets wat ik volgend jaar ga bestellen

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                    gelijk waardig word heeel moeilijk nu ha ha ha maar ik heb nu al iets wat ik volgend jaar ga bestellen
                    Ik ben er van overtuigd dat je voor dat geld echt wel iets vergelijkbaars qua spektakel kan vinden!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
                      Ik ben er van overtuigd dat je voor dat geld echt wel iets vergelijkbaars qua spektakel kan vinden!
                      nou waaiers word moeilijk ik er al veel van bestelt en wil niet te veel de zelfde
                      maar dit was wel 1 waar ik het meeste naar uit kijkt nu uitkijken naar 2015 ha ha ha
                      als je tips heb voor mooie waaier mag dat natuurlijk hoor goedkopervuurwerk en haokan bestel ik

                      Comment


                        #26
                        Nou dat is goed Balen voor Royal en voor de Mensen die al wat besteld hadden!
                        Erg jammer want het zijn bijna allemaal toppers die helaas niet gaan komen!

                        Comment


                          #27
                          Dit is wel balen zeg, voor Royal en voor de consument! Dit is voor Royal ook niet de leukste manier om haar 5 jarige jubileum te vieren. Overmacht kan niemand wat aan doen.

                          Bedankt voor de medeling.

                          Comment


                            #28
                            Da's balen zeg. Maar gelukkig wel op tijd gemeld door Royal. Dat gaat ze een goeie duit kosten.
                            Laat ik nou net vorige week mijn bestelde Horizon of Holland omgeruild hebben met een Golden Power.
                            Vond mijn stookplek toch net iets te smal. Maar wel heel jammer voor degene die hem wel in de bestelling hadden staan.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              #29
                              Dat is mooi klooooten! Maarja overmacht door de elementen,daar kan je lang over treuren,helaas doe je er niks aan.
                              Light some fireworks, and see who answers.

                              Comment


                                #30
                                Dat is balen. Gelukkig had ik nog geen van deze producten besteld.

                                Comment

                                Working...
                                X