Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Hoeveel members dragen een vuurwerkbril ?

Aantal stemmers
276. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik draag een vuurwerkbril !

    182 65,94%
  • Nee, ik draag geen vuurwerkbril !

    94 34,06%
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 121
  1. #16
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Draag ook (meestal) gewoon de vuurwerkbril...op een gegeven moment heb je niet meer door dat je hem op hebt.
    Groeten...:)

  2. Deze gebruiker waardeert Golddigger voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid Vadha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Berichten
    375
    Thanks
    1.959
    158 waarderingen in 50 posts
    Vorig jaar voor het eerst de hele dag een vuurwerkbril gedragen. Zoals vele al zeggen, je merkt niet eens dat je hem op hebt. Het geeft ook een veiliger gevoel. Het is alleen minder als het regent (zoals vorig jaar), maar regen is sowieso al een grote vijand voor ons

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Vadha voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Ik zal eerlijk bekennen dat ik vorig jaar geen bril heb gedragen. Ik ben het gewoon glad vergeten.
    Voordat ik het wist stond ik buiten te stoken. Dit jaar wil ik het wel echt gaan doen, want ik vind mijn ogen redelijk belangrijk en wil een goed voorbeeld geven voor mijn neefjes en nichtjes en mijn zoontje.
    Dus ik zal wel een kruisje op mijn hand moeten zetten wil ik het niet in enthousiasme vergeten ;-)
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  6. Deze gebruiker waardeert tjopper voor het bericht:


  7. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Berichten
    630
    Thanks
    571
    679 waarderingen in 219 posts
    Iedereen die hem niet gebruikt, maar er wel ooit een heeft gekregen: DONEER hem aan Vrolijk Vuurwerk! Dan maak ik de kinderen er blij mee

  8. Deze gebruiker waardeert Sh0ck voor het bericht:


  9. #20
    VWC-Lid Melchior de Magiër's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Berichten
    366
    Thanks
    169
    262 waarderingen in 150 posts
    Als ik ooit nog een fatsoenlijke vuurwerkbril vind ga ik hem waarschijnlijk wel meer dragen. Heb nu het idee dat het zicht niet ideaal is, en als je weg moet rennen voor de blauwen dan beslaat ie, heel vervelend want dan zie je ook niks meer
    One shot

  10. Deze gebruiker waardeert Melchior de Magiër voor het bericht:


  11. #21
    VWC-Lid erik36's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Locatie
    Wierden
    Berichten
    241
    Thanks
    119
    122 waarderingen in 62 posts
    Ik draag al een gewone bril en mocht ik een vuurwerk bril gratis krijgen dan geef ik die weer weg aan een kind bij mij in de straat die geen bril heeft.

  12. Deze 2 gebruikers waarderen erik36 voor het bericht:


  13. #22
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxxpower Bekijk bericht
    Ik zou graag een bril dragen maar aangezien ik zelf al een bril draag word dit het hem niet en heb nog steeds geen fatsoenlijike overzet bril gevonden en die veiligheidsbrillen opsterkte zijn me voor die ene dag gewoon te duur.
    Ogen zijn onbetaalbaar.

  14. Deze gebruiker waardeert chappie voor het bericht:


  15. #23
    VWC-Lid Leendert97's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2011
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.132
    Thanks
    367
    486 waarderingen in 253 posts
    Ik, mijn ogen zijn me meer waard dan een zogenaamde coole look.Eén ***lig babypijltje en je bent de sigaar.
    The 31st of December..

  16. Deze gebruiker waardeert Leendert97 voor het bericht:


  17. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 mei 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    42
    Thanks
    1
    6 waarderingen in 5 posts
    Ben zelf van plan dit jaar er ook een te dragen, maar zit dan altijd te denken of t nou wel helpt als er van 4/5 meter afstand de achterkant van een nitraat tegen aan knalt.. Iemand ervaring mee gehad? Want ik kijk er niet gek van op als het er dwars doorheen gaat

  18. Deze gebruiker waardeert crépe nitraat12345 voor het bericht:


  19. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2010
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    581
    Thanks
    278
    388 waarderingen in 184 posts
    Ik draag er geen, niet omdat ik het lelijk vind of iets. maar ik geloof er niet zo in. Als je het risico loopt om het in je ogen te krijgen ben of jij fout bezig of de rest. wanneer iemand gevaarlijk bezig is ben ik weg. Of wanneer er iets fout gaat draai ik toch altijd me rug erna toe. Ik blijf erbij, steek het af zoals het hoort en er zal bijna niks fout gaan, hiermee bedoel ik ook de juiste afstanden. Maar dit wil niet zeggen dat ik tegen de bril ben, ik vind toch voor jongere kinderen een goede optie aangezien die zelf experimenten maken en er snel wat fout gaat. Maar voor mij iemand met vrijwel alleen nog sier vind ik het niet nodig.

  20. Deze gebruiker waardeert mikeapd voor het bericht:


  21. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2012
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    28
    Thanks
    3
    9 waarderingen in 8 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door crépe nitraat12345 Bekijk bericht
    Ben zelf van plan dit jaar er ook een te dragen, maar zit dan altijd te denken of t nou wel helpt als er van 4/5 meter afstand de achterkant van een nitraat tegen aan knalt.. Iemand ervaring mee gehad? Want ik kijk er niet gek van op als het er dwars doorheen gaat
    Geen ervaring mee, maar ik denk dat het toch wel scheelt. Al zou het er dwars doorheen gaan, dan remt het alsnog af. En als je er geen draagt help het sowieso niet

  22. Deze gebruiker waardeert aribaba voor het bericht:


  23. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2012
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    28
    Thanks
    3
    9 waarderingen in 8 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeapd Bekijk bericht
    Ik draag er geen, niet omdat ik het lelijk vind of iets. maar ik geloof er niet zo in. Als je het risico loopt om het in je ogen te krijgen ben of jij fout bezig of de rest. wanneer iemand gevaarlijk bezig is ben ik weg. Of wanneer er iets fout gaat draai ik toch altijd me rug erna toe. Ik blijf erbij, steek het af zoals het hoort en er zal bijna niks fout gaan, hiermee bedoel ik ook de juiste afstanden. Maar dit wil niet zeggen dat ik tegen de bril ben, ik vind toch voor jongere kinderen een goede optie aangezien die zelf experimenten maken en er snel wat fout gaat. Maar voor mij iemand met vrijwel alleen nog sier vind ik het niet nodig.
    Wanneer je ziet dat iemand gevaarlijk bezig is ben je eigenlijk al te laat he, het kan ook misgaan gelijk de eerste keer dat iemand gevaarlijk doet. En je rug ernaar toedraaien geloof ik niet zo in ;), er kan altijd iets afketsen.

    Ik ben zelf van plan om er dit jaar wel 1 te dragen, al was het alleen maar om het goede voorbeeld te geven aan kinderen.

  24. Deze gebruiker waardeert aribaba voor het bericht:


  25. #28
    VWC-Lid maxxpower's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2008
    Locatie
    Gelderland in een hutje op de heide.
    Berichten
    578
    Thanks
    1.343
    539 waarderingen in 218 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
    Ogen zijn onbetaalbaar.
    Dat is zo maar een veiligheids.bril op sterkte kost snel een euro of 400 en voor die ene dag hou ik me eigen bril wel op die heeft me ook al een paar keer beschermt.
    Enjoy dont destroy i love fireworks

  26. Deze gebruiker waardeert maxxpower voor het bericht:


  27. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2010
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    581
    Thanks
    278
    388 waarderingen in 184 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aribaba Bekijk bericht
    Wanneer je ziet dat iemand gevaarlijk bezig is ben je eigenlijk al te laat he, het kan ook misgaan gelijk de eerste keer dat iemand gevaarlijk doet. En je rug ernaar toedraaien geloof ik niet zo in ;), er kan altijd iets afketsen.

    Ik ben zelf van plan om er dit jaar wel 1 te dragen, al was het alleen maar om het goede voorbeeld te geven aan kinderen.
    Ik bedoel meer je ziet het aankomen wanneer iets telaag schiet of omvalt, bij de juiste afstand zal dit niet eens in de buurt komen van je gezicht. Bij Nitraten rotjes babypijltjes etc gaat het snel mis, zelf ook ooit is wat tegen me gezicht gekregen. Maar dat soort dingen ontsteek ik niet meer. dus vandaar dat ik voor mezelf een bril niet nodig vind. Neemt niet weg dat het altijd mis kan gaan en dat moet ik jullie bedanken door me te waarschuwen

  28. Deze gebruiker waardeert mikeapd voor het bericht:


  29. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2012
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    28
    Thanks
    3
    9 waarderingen in 8 posts
    Het kan inderdaad altijd misgaan, en meestal zijn het ook dingen van iemand anders die in jou buurt komen. Vooral die babypijltjes zijn een ellende:S vandaar dat ik het er niet mee eens bent als je zegt: ik steek het zelf niet af dus ik heb het niet nodig. Ik vind dat je moet zeggen: ik draag een vuurwerkbril! Niet omdat ik mezelf niet vertrouw, maar omdat ik anderen met vuurwerk niet vertrouw

    Maar ik blijft er alsnog bij: als je het ziet aankomen ben je al te laat, tenzij je inderdaad op een juiste afstand staat. Maar dat is in het algemeen ook zelden het geval.

  30. Deze gebruiker waardeert aribaba voor het bericht:


Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •