Banner Lesli Vuurwerk - ZenaVuurwerk.nl
Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 248
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Thanks
    1.950
    Thanked 3.550 Times in 1.262 Posts

Bestellen via website: www.zenavuurwerk.nl

We zitten er aan te denken om voor het eerst buiten de regio te gaan schoppen en zijn uitgekomen op Zenavuurwerk. De site zelf ziet er gelikt en strak uit, maar er ontbreken nog een aantal items. Ook hebben we totaal geen idee of zenavuurwerk een goede voorraad heeft. Dus we hebben een aantal vragen die men hier hopelijk kan beantwoorden.

1. Als ik een dealer kies, is het een tuincentrum die zelf niks promoot over vuurwerkverkoop. Mag ik er dan vanuit gaan dat het bestellen via zena gaat en in het tuincentrum alleen mensen staan die waarschijnlijk weinig weten en alleen bestelling afhandelen ?

2. Heeft zena vaak nieuwe producten goed op voorraad? Niet dat er 50 % van je bestelling uitverkocht is.

3. Weet iemand of de collectie die nu online staat ook zo blijft en dus de site bijna 100% definitief ?

Al met al zouden we graag wat reacties lezen van mensen die als is online via zenavuurwerk hebben besteld en het hebben opgehaald bij winkels. De vragen komen misschien over dat we wel heel voorzichtig zijn. Dit komt omdat er gewoon niks ergers is, als je denkt dat het goed is en je vuurwerk gaat halen dat er dan van alles mis is ;)

alvast bedankt

P.s. Heb snel gezocht of hier een topic over was, maar heb niks gevonden.
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

VWC-Lid Fireworkfreakz19's schermafbeelding
    Thanks
    593
    Ik heb al paar keer al via zenavuurwerk.nl bestelt en niks op aan te merken heb als gewoon gehad wat ik had bestelt
    Heb wel eens gehad dat ze een producten niet op voorraad hadden maar kon gewoon op die dag dat ik me vuurwerk kwam halen wat anders uitzoeken maar dat licht denk ook aan de dealer zelf want elke winkel is weer anders.

3. The Following User Says Thank You to Fireworkfreakz19 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    171
    1. Of de mensen van het uitleverpunt (tuincentrum) niks weten kun je denk ik alleen te weten komen door er een bezoekje aan te brengen.

2. Ik werk zelf bij een vuurwerkwinkel die Zena vuurwerk verkoopt. Vorig jaar waren er veel nieuwe producten en waren er naar mijn idee bijna geen tekorten. Wellicht is dit ook afhankelijk van het gevoerde 'beleid' dat elke winkel voert qua inkopen. Sommige producten zijn alleen te verkrijgen via Zenavuurwerk.nl en over het algemeen zijn dit 'uitlopers'. Vanzelfsprekend loop je hier een hoger risico dat je er alsnog naast grijpt.

Ik heb super ervaringen met het leveren van vuurwerk door Zena, en dat zeg ik als klant! Succes!

5. The Following User Says Thank You to pyro-freak For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    19
    Volgens mij heb je bij de producten die alleen via de webshop verkocht worden bijna geen kans dat je misgrijpt. Er kan toch worden gezien door Zena hoeveel er van een product verkocht wordt. Ze gaan dan heus niet meer verkopen dan dat ze hebben. Ik verwacht dat ze het product als uitverkocht zetten of van de webshop halen als deze op zijn.

Een andere kans is dat er een voorraadsysteem al achter zit en dat hij automatisch uitverkocht komt te staan als ie op is.

Bij webshop aankopen heb je doorgaans een veel kleinere kans dat je misgrijpt omdat de beheerder achter de webshop kan zien wat er verkocht is, en hierop in kan spelen.

7. The Following User Says Thank You to Eart For This Useful Post:

VWC-Lid Michiel94's schermafbeelding
    Thanks
    58
    Zena heeft een heleboel producten toegevoegd op de site, met o.a. toppers zoals the beast!

VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Thanks
    0
    help !! ik weet niet of ik nou goed zit anders sorry maar de zenavuurwerk.nl doet het niet ik kan geen dealer kiezen ???? maar wil graag nog wat bestellen

10. The Following User Says Thank You to wesley.s For This Useful Post:

VWC-Lid fireworkaddict's schermafbeelding
    Thanks
    214
    Dit komt omdat de website zelf tijdelijk down is (geweest).
    De website heeft het vanochtend bij mij gewoon gedaan en werkt ook nu weer normaal, ik kan gewoon een dealer selecteren in ieder geval.

Soms wordt er gevraagd of je browser je huidige locatie mag gebruiken.
    Anders moet je handmatig zoeken op je woonplaats en worden de dichtstbijzijnde dealers getoond.

12. The Following User Says Thank You to fireworkaddict For This Useful Post:

Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
    Dit komt omdat de website zelf tijdelijk down is (geweest).
    De website heeft het vanochtend bij mij gewoon gedaan en werkt ook nu weer normaal, ik kan gewoon een dealer selecteren in ieder geval.

Soms wordt er gevraagd of je browser je huidige locatie mag gebruiken.
    Anders moet je handmatig zoeken op je woonplaats en worden de dichtstbijzijnde dealers getoond.

nou ik kan nu nog steets niets en om half 10 en gister ook niets
    hij vraagt mij verder niets vind het maar apart dat jij wel gewoon kan bestellen

VWC-Lid
    Thanks
    104
    Hier werkt het ook gewoon,wel raar inderdaad.

Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Master-G Bekijk bericht
    Hier werkt het ook gewoon,wel raar inderdaad.
    wel heeeel raar welke plaats vullen julie in ?

VWC-Lid
    Thanks
    19
    Wat kun je precies niet dan? En waar gaat dit fout?

Als je op de site www.zenavuurwerk.nl bent, kun je linksboven: "kies een dealer" doen.
    Dan kun je zoeken op je woonplaats of postcode en kun je klikken op een dealer naar keuze.
    Spreekt allemaal voor zich.

Lukt dit niet, met welke browser probeer je dit?

Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eart Bekijk bericht
    Wat kun je precies niet dan? En waar gaat dit fout?

Als je op de site www.zenavuurwerk.nl bent, kun je linksboven: "kies een dealer" doen.
    Dan kun je zoeken op je woonplaats of postcode en kun je klikken op een dealer naar keuze.
    Spreekt allemaal voor zich.

Lukt dit niet, met welke browser probeer je dit?

ik vul gewoon in ik woon zelf in nieuwegein maar wil hem ophalen in Pijnacker bijde komt er geen winkels staan of iets browser??? was dat internte explre ik heb er echt geen verstand van ha ha ha

Thanks
    0
    nu snap ik er helemaal niets van ha ha ha ha ik klip perongelijk op het vergrootglas zeg maar van het zoekken zonder dat ik wat had neer gezet krijg ik alle dealers

ojee nu moet ik nog me vuurwerk in me mandje krijgen en ja ik klik op bestellen
    recht onderin staat nu fout op de pagina

VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Thanks
    852
    Misschien moet je even Zena Vuurwerk zelf mailen ? Zie al meerdere posts over zena, denk dat dat het handigst is. Anders doe ik het zo ook even nog.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Misschien moet je even Zena Vuurwerk zelf mailen ? Zie al meerdere posts over zena, denk dat dat het handigst is. Anders doe ik het zo ook even nog.
    weet jij het mail aderes dan bij service en contacten staan aleen het aders

Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten