Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adviesprijzen verwijderd producten 2013.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Adviesprijzen verwijderd producten 2013.

    Op verzoek van Lesli vuurwerk namens Intratuin hebben wij de adviesprijzen van de nieuwe producten 2013 verwijderd van de "Soviet Shooters" collectie.

    De reden hiervoor is dat Intratuin Nederland per 1 december 2013 via hun website met de originele adviesprijzen naar buiten komt.

    Wij respecteren deze wens en hebben de topics aangepast.

    Ik hoop op begrip van jullie kant, beste leden.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Die gooien zeker de prijzen weer omhoog erg jammer. Hoop dat er wel een data base is nog. Waar jullie kunnen zien. Of de prijzen op 1 december opeens hoger zijn. Dan hier eerder gezegd ;)

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
      Die gooien zeker de prijzen weer omhoog erg jammer. Hoop dat er wel een data base is nog. Waar jullie kunnen zien. Of de prijzen op 1 december opeens hoger zijn. Dan hier eerder gezegd ;)
      Wij hebben alle info nog + prijzen. We houden het in de gaten.
      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

      Comment


        #4
        Het kan natuurlijk ook dat de intratuinen de prijs omlaag gooien, we zullen het moeten afwachten. Marco bedankt voor de info en de aanpassingen.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Dus jullie adviesprijzen waren niet de originele adviesprijzen? :P
          Ben benieuwd wat het wordt, kan me haast niet voorstellen dat die lijn een duurdere adviesprijs krijgt, daar de 'oude' prijs al niet misselijk was ;)

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
            Dus jullie adviesprijzen waren niet de originele adviesprijzen? :P
            Ben benieuwd wat het wordt, kan me haast niet voorstellen dat die lijn een duurdere adviesprijs krijgt, daar de 'oude' prijs al niet misselijk was ;)
            Dat waren ze toch zeker wel, de reden waarom is ons dan ook totaal onbekend maar het werd vriendelijk door Leslie Vuurwerk gevraagd en aan die wens zijn wij tegemoet gekomen.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #7
              Ik kan me goed voorstellen dat intratuin de prijzen omlaag wil hebben, welke consument geeft nu gemiddeld 50 euro aan een cake uit?

              Comment


                #8
                Totaal offtopic, maar intratuin heeft toch bonfireworks?
                En Welkoop lesli. (Die ook met prijstechnisch mogen zakken) ;)
                Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
                  Ik kan me goed voorstellen dat intratuin de prijzen omlaag wil hebben, welke consument geeft nu gemiddeld 50 euro aan een cake uit?
                  Van de andere kant kun je met hogere adviesprijzen, wel grote 'fictieve' kortingen geven.
                  Koersk Display, nu van 229,- voor slechts 199,- en dat soort gedoe

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door RemcoS Bekijk bericht
                    Totaal offtopic, maar intratuin heeft toch bonfireworks?
                    En Welkoop lesli. (Die ook met prijstechnisch mogen zakken) ;)
                    Intratuin verkoopt de Soviet Shooters collectie van Lesli ook, klopt dat Bonfireworks ook door hun verkocht wordt.
                    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
                      Intratuin verkoopt de Soviet Shooters collectie van Lesli ook, klopt dat Bonfireworks ook door hun verkocht wordt.
                      Aahhhhhh duidelijk!!
                      Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                      Comment


                        #12
                        de Fixet in mijn dorp verkoop ook lesli,
                        heb vernomen dat deze niet in die winkel komt,
                        uitsluitend alleen in de intratuin-en.

                        beetje vaag, dat ze niet bij elke lesli dealer verkocht worden,
                        kan iemand dit toelichten ??
                        我也喜欢年纪较大的烟花

                        Comment


                          #13
                          moet je op elke product uit de collectie iets schrijven. En dit komt misschiens wel omdat dit speciaal ontwikkelt is voor intra tuin en misschien hebben die er wel in mee geinversteerd. ? ;)

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                            moet je op elke product uit de collectie iets schrijven. En dit komt misschiens wel omdat dit speciaal ontwikkelt is voor intra tuin en misschien hebben die er wel in mee geinversteerd. ? ;)
                            als dat zo is, wordt het dit jaar geen intratuin voor mij,
                            kortingen krijg je er ook bijna niet..
                            ik houd het mooi bij Zena en Rubro
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              #15
                              Ik zie in de folders dat de serienaam Soviet Shooters is veranderd naar "Star Shooters" ook met een ander label!
                              Eind goed, Knal goed!

                              Comment

                              Working...
                              X