Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meldpunt voor vuurwerk wat bijv. niet goed is.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Meldpunt voor vuurwerk wat bijv. niet goed is.

    Ik koop goedgekeurd vuurwerk ik vind het tegenwoordig erg goed toch is mij al twee voorgekomen dat het vuurerk wat ik kocht niet goed was geen lontje en de vuurpijlen schoten over de grond.
    Waarom geen melpunt bijv. bij de winkelier die het dan weer doorgeeft aan de importeur.
    Ik vind je kwaliteit samen moet bewaken.

    #2
    Bij veel winkeliers kun je na oud en nieuw terecht met een cake die niet is afgegaan, mijn tip is dan : bewaar deze cake en neem hem mee naar de winkel. Ik neem aan dat de winkelier dan zelf eventuele stappen gaat ondernemen, maar dat is zijn eigen beslissing en jij krijgt meestal een tegoedbon.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Bij de meeste winkeliers krijg je altijd wel een goede oplossing ja en heb blijft deels menselijk werk. Dus foutloos kan het niet. En om nou overal een meldpunt over te maken :P.
      Laatst aangepast door pyroboy; 15 October 2013, 17:17.

      Comment


        #4
        Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat je je geld terug krijgt of een tegoedbon krijgt tegenwoordig als je bv een dure compound heb gekocht zoals een King of Town van € 599,- ?
        Er zit dan wel een reserve lont aan neem ik aan, maar als dit ook niet werkt??
        Of is het tegenwoordig zo goed in elkaar gezet, dat de kans heel erg klein is dat zo'n flinke jongen weigert?
        Zo in mijn sas met sas..

        Comment


          #5
          Heb het zelf al meermaals gehad dat producten het niet deden of halverwege stopte, zonder reservelont. Knap vervelend dus.
          Contact met de winkelier heeft niets opgeleverd helaas. Niet in tegemoedkoming (bijzaak) of communicatie naar de importeur toe.
          En ja, langsgaan met het stukje vuurwerk kan een oplossing zijn, maar op 1 of 2 januari mag je geen vuurwerk meer transporteren ;)
          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

          Comment


            #6
            Dat is dus echt te triest als zoiets gebeurt zeg.
            In dit bureaucratisch landje zou daar toch wel een of andere regel moeten komen voor de consument lijkt mij.....

            Je betaald voor iets dat niet, of niet naar behoren functioneert.
            Zo in mijn sas met sas..

            Comment


              #7
              Die regel is er ook, want je hoort een degelijk functioneert product mee te krijgen. Maar op een of andere manier hebben sommige winkeliers daar echt maling aan. En om nou met juridische stappen zoiegs af te dwingen vind ik dan weer met te ver gaan (afhankrlijk van de prijs van het product natuurlijk).
              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

              Comment


                #8
                Meestal als, maar ook echt als het echt niet meer af gaat, verplaats ik het naar een open veld en gaat er een beetje benzine over of wat dan voor brandbare vloeistof en dan de hens erin.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
                  Meestal als, maar ook echt als het echt niet meer af gaat, verplaats ik het naar een open veld en gaat er een beetje benzine over of wat dan voor brandbare vloeistof en dan de hens erin.
                  Inderdaad, of dan trek ik de cake open, kijk ik waar die niet is afgegaan en verleng ik het lont om het alsnog af te steken.
                  Vuurwerk is een passie!

                  Comment

                  Working...
                  X