Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland Outlet Groningen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Nog 5 dagen ( tot 30 november) hebben jullie de mogelijkheid om van de kortingen te profiteren en dan wordt de site omgezet!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #62
      DAGACTIE!

      Alleen vandaag: Excellent Box van Cafferata van 119,95 voor 72,50!

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	excellent box.jpg
Vertoningen:1
Grootte:41,5 KB
ID:	1547658
      Laatst aangepast door Nitraat12; 26 November 2013, 18:28.

      Comment


        #63
        Ik kom zeker naar de winkel op 7 december.
        Gelukkig 2024!

        Comment


          #64
          Bestel nu het nog kan!
          Profiteer nog tot 1 december van de (freak) voorverkoop

          Comment


            #65
            Helaas kan ik geen bestelling doen, de plug-in van Ideal werkt niet. waardoor de bestelling niet door kan gaan.

            Hopelijk wordt hier nog een oplossing voor gevonden want een mailtje sturen lukt ook niet.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door fireworks21 Bekijk bericht
              Helaas kan ik geen bestelling doen, de plug-in van Ideal werkt niet. waardoor de bestelling niet door kan gaan.

              Hopelijk wordt hier nog een oplossing voor gevonden want een mailtje sturen lukt ook niet.
              Als het goed is moet het weer werken
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #67
                Let op!!
                Profiteer vandaag nog in de webshop! (voor de freak voorverkoop)

                Comment


                  #68
                  Wegens succes hebben wij besloten om de freak voorverkoop actie te verlengen tot 7 december!!!
                  Dus WEES ERBIJ NU HET NOG KAN!

                  7 december zijn we geopend van 12 tot 19 uur, jullie zijn van harte welkom om onze nieuwe winkel te komen bekijken en gebruik te maken van de voordelige prijzen!
                  Laatst aangepast door Nitraat12; 1 December 2013, 18:51.

                  Comment


                    #69
                    luc,

                    komen er ook nog wat dag acties of blijft het in deze vorm bestaan?

                    Comment


                      #70
                      Wanneer ik naar de winkel ga om de winkel van binnen te zien, ga ik ook foto's maken om hier te plaatsen. Eerst vraag ik toestemming van Luc.
                      Gelukkig 2024!

                      Comment


                        #71
                        Kom maar langs!!!

                        Comment


                          #72
                          Morgen (zaterdag 7 december) is onze winkel voor het eerst geopend van 12 tot 19 uur!
                          Dus kom een kijkje nemen in onze nieuwe shop en achter de schermen.

                          Morgen is ook de laatste dag dat de extra lage voorverkoopprijzen geldig zijn, dus profiteer ervan nu het nog kan!

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
                            Wegens succes hebben wij besloten om de freak voorverkoop actie te verlengen tot 7 december!!!
                            Dus WEES ERBIJ NU HET NOG KAN!

                            Hoi, ik zou vanavond nog een kleine bestelling bij jullie doen, o.a. een aantal keer de Expressive en de Cruelty van Wolff.
                            Helaas zie ik nu dat er nu ineens géén 40% meer op deze producten zit, dat voorheen wél t geval was (beiden voor 11,97 p.s.).
                            Actie zou toch tot 7 december (dus tot morgen?) duren??

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door KNALERWTJE13
                              btw vandaag in groningen om 19;00 uur vuurwerk show aan de sport velden te hoogkerk groningen

                              kom allen kijken het word te gek !
                              Dat is van vuurwerk giezen, niet van deze winkel, was dus in dat topic beter op zijn plaats geweest

                              Comment


                                #75
                                Het bestaat echt! Meerdere forumleden zijn al in de winkel geweest en hebben de eigenaar gesproken!

                                Comment

                                Working...
                                X