Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Mayhem [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Had hem gratis gekregen maar ook al had ik er voor moeten betalen had ik het zekers geld waard gevonden
    Wat een mooie blokje was dit zeg

    Komt zekers weer op lijstje te staan voor komende jaarwisseling

    Comment


      #62


      De eerste zena mayhem gebruikt in een project:

      Je ziet hem vanaf 0:50 tot 2:50
      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

      Comment


        #63
        Prachtig blok was dit zeg. Mooie heldere uitwerkingen en ook kwa variatie zit deze goed. Alleen het tempo was net te traag.
        Groeten...:)

        Comment


          #64
          Ook weer een mooie box! Met name de blinkers bleven bijzonder lang hangen en goed verspreid. Zie de shoten na de eerste salvo. Prachtig!
          Het tempo had inderdaad wat sneller gemogen. Af en toe toch een storende pauze.

          Comment


            #65
            Had deze box ook. Alleen twijfelde ik of ik hem los zou schieten of zou doorlonten. Uiteindelijk los geschoten. Heb er van genoten. Veel diversiteit kwa effecten. Vond het alleen jammer dat ik hem niet had doorgelont anders zou ik veel gejuich horen als deze box afgelopen was. Hij zou professioneler ogen. Maar dat mag de pret niet drukken. Dit jaar haal ik hem zeker weer. Dit keer ga ik hem wel doorlonten.
            Laatst aangepast door Supreme; 4 January 2014, 19:42. Reden: .

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Supreme Bekijk bericht
              Had deze box ook. Alleen twijfelde ik of ik hem los zou schieten of zou doorlonten. Uiteindelijk los geschoten. Heb er van genoten. Veel diversiteit kwa effecten. Vond het alleen jammer dat ik hem niet had doorgelont anders zou ik veel gejuich horen als deze box afgelopen was. Hij zou professioneler ogen. Maar dat mag de pret niet drukken. Dit jaar haal ik hem zeker weer. Dit keer ga ik hem wel doorlonten.



              ziet er goed uit man heb je ook een film van de 1e cake?

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                ziet er goed uit man heb je ook een film van de 1e cake?
                Ja. Maar helaas bestaat die uit twee filmpjes (het begin en het einde)werd tijdens het filmen gebeld.
                Moet de twee stukjes nog aan elkaar plakken en online zetten, dat zal waarschijnlijk morgen of vandaag gebeuren

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Supreme Bekijk bericht
                  Ja. Maar helaas bestaat die uit twee filmpjes (het begin en het einde)werd tijdens het filmen gebeld.
                  Moet de twee stukjes nog aan elkaar plakken en online zetten, dat zal waarschijnlijk morgen of vandaag gebeuren
                  top ik heb hem al staan om me lijst voor volgent jaar

                  Comment


                    #69
                    Schitterende effecten. Volgend jaar weer. Ik hoop wel dat ze het tempo net iets opschroeven.

                    Comment


                      #70
                      2 woorden: Heerlijke cakes! Bleven gaan en ik was zeer tevreden over de uitwerkingen (had helemaal geen tijd voor demo's gehad helaas). Gekozen voor de afsteekvolgorde 1, 2, 4, 3 en bij stom toeval denk ik (zo was het niet op productiefilmpjes) schoot cake 3 in salvo's per 5 schoten, maar dat was alleen maar een toevoeging. 2 minpuntjes: Bij cake 1 zijn er 10 shots niet afgegaan die ik met de reservelont moest ontsteken, bij cake 4 knalde er een shot bijna op de grond, en met die crackling/chrysantium erbij (weet ik niet precies), zorgde dat toch wel voor wat gevaar. Maar ik kan hem zeker aanraden voor mensen die hem niet hadden
                      conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                      Comment


                        #71
                        https://youtube.com/@Pyroblom

                        Comment


                          #72
                          Idd zeer mooie box met een flinke diversiteit aan effecten. Misschien voor komende jaarwisseling maar dan wel doorlonten want dat zorgt net dat die toch wat sneller gaat endat maakt t nog wat professioneler..

                          Comment


                            #73
                            Wat een gigantische blinkers zeg, prachtig! Volgend jaar ga ik zeker een paar Zenaboxen proberen, o.a. deze!

                            Comment


                              #74
                              Adviesprijs 2014: € 99,95
                              Internetprijs 2014: € 85,00
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                #75
                                Echt een geweldige bak lekker tepo en steeds andere effecten staat zeker op mijn lijst

                                Comment

                                Working...
                                X