Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Mayhem [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Met reservelont, wat bij de burn it boxen dus niet het geval is.

    Comment


      #47
      Heb deze cakebox zelf ook, zeer gemakkelijk door te lonten en lekker compact.
      https://youtube.com/@Pyroblom

      Comment


        #48
        Heb even gekeken hoe ik hem ga doorlonten. Ik ga de roze snellonten die onder het visco zitten aan elkaar maken. Ik denk dat je hiermee geen lange pauzes zult krijgen.

        Comment


          #49
          Ik heb deze box ook gister opgehaald en nu blijkt dat ik 2 cakes heb waarop staat 'zena mayhem cake 4'. Is dit denken jullie een labelfout of zal ik teruggaan omdat ik gewoon 2x de 4e cake heb gekregen?
          conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door xavilolo Bekijk bericht
            Ik heb deze box ook gister opgehaald en nu blijkt dat ik 2 cakes heb waarop staat 'zena mayhem cake 4'. Is dit denken jullie een labelfout of zal ik teruggaan omdat ik gewoon 2x de 4e cake heb gekregen?
            Kans is groter dat ie dubbel in de doos zit dan.
            Je kunt ermee terug gaan natuurlijk, maar ik zou vooraf even bellen wat het probleem is en dat je die dan graag wilt ruilen.

            Comment


              #51
              Bedankt voor de tip! ik ga morgen even met m'n dealer bellen
              conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

              Comment


                #52
                Hoe moet ik deze 4 cakes verbinden?
                ik weet inmiddels welke cake 1,2,3 en 4 is.
                maar hoe verbind ik ze zo, aangezien nergens een connect systeem zit?
                Fireworks is a lifestyle

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door pyrofreak96 Bekijk bericht
                  Hoe moet ik deze 4 cakes verbinden?
                  ik weet inmiddels welke cake 1,2,3 en 4 is.
                  maar hoe verbind ik ze zo, aangezien nergens een connect systeem zit?
                  Op de vorige pagina zie je een foto van hoe ik het doe. Eerst scheur je het karton weg zodat je de gehele lont ziet. Dus ook het roze snellont. Vervolgens knip je de groene visco net onder het ijzertje weg. Dan hou je dus 2 lontjes roze aan elke cake over. Deze roze lonten maak je aan elkaar met een aantal tie-wraps. Vervolgens kan je er nog wat tape overheen doen ter bescherming.

                  De aan elkaar gemaakte lonten heb je telkens aan de buitenkant zitten.

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Potige_smurf
                    Dat is ronduit poep wat je daar zegt.Het kan bij elke box van elke leverancier voorkomen.Het kan idd een labelfout zijn,of gewoon per ongeluk in de fabriek 2 dezelfde cakes in de doos gekomen.
                    Denk dat de winkel weinig doet,aangezien elke box open gemaakt moet worden om te checken en deze cakes naar mijn weten niet los verkocht worden.
                    Kortom,je hebt helaas pech.
                    Niet geschoten is altijd mis... en ik had zeker geen pech. Heb vanochtend opgebeld en ze zeiden kom maar ff langs. Heel vriendelijk geholpen en ze kwamen direct met cake 2 de winkel in toen ik het probleem nog een keer had uitgelegd.
                    conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                    Comment


                      #55
                      zonde man, cake 4 is de mooiste van de hele doos. ik zou mijn 1,2 en 3 ruilen voor nog 3 x #4

                      Comment


                        #56
                        Deze Cakebox gehad en was zeer te spreken over de mooie heldere effecten in deze cakebox.
                        Toevalling was er bij ons ook iemand die de Zena Cakebox had en die was toch nog wel een stukje mooier.

                        Dit is het broertje van de Zena Cakebox.
                        Die ene dag in het jaar, maakt het jaar compleet!

                        Comment


                          #57
                          Heb deze box ook gehad dit jaar (gratis ). Leuke set cakes. Mooie heldere effecten. Echter klapte er 2 boeketten vlak boven de grond. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen, maar dit had wel zomaar gekund

                          Comment


                            #58
                            Ik had deze box ook, en was uitermate tevreden! Vooral de laatste cake is erg mooi met de spinning tail cake!
                            https://youtube.com/@Pyroblom

                            Comment


                              #59
                              Ik had deze set en was er zeer te vrede mee, voor iets meer dan 20 euro per cake heb je heerlijke effecten. Goeie burst ook en hij schoot bij mij ook vlot door. Toppertje naar mijn mening, vooral de blinkers deden het erg goed!

                              Comment


                                #60
                                Deze hadde we dit jaar 3x en wat was deze goed zeg, deze is in 2 verschillende straten af gestoken en kreeg van meerder te horen of dit echt wel legaal was zeg haha.

                                Filmpjes volgen nog.
                                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                                Comment

                                Working...
                                X