Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Mayhem [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Straatfilm van de Mayhem, compound (was al doorverbonden), waarbij goed te zien is dat de vertraging vrij minimaal is.
    Leuke bak hoor, had hem via de zena trophy! 2x zou helemaal vet zijn

    Neem het ervan!

    Comment


      Van alle cakeboxen die ik had, vond ik dit de minste. Tempo was aanzienlijk lager dan de overige cakeboxen, op het eindstuk na. De effecten kwamen ook niet heel groot over. Volgend jaar in ieder geval niet meer!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
        Van alle cakeboxen die ik had, vond ik dit de minste. Tempo was aanzienlijk lager dan de overige cakeboxen, op het eindstuk na. De effecten kwamen ook niet heel groot over. Volgend jaar in ieder geval niet meer!
        Je moet er ook niet van verwachten dat hij voor deze prijs alles overtreft, de cakes zijn overigens ook niet maximaal gevuld.

        Comment


          Per twee geschoten in een project. Loopt lekker soepel door. Doordat ik er twee schoot was het effect vrij groot! Leuke bak zeker voor de €50 van de Zena Trophy.

          Comment


            Voor het zoveelste jaar op rij en blijft een prima box

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door darkboy33 Bekijk bericht
              Per twee geschoten in een project. Loopt lekker soepel door. Doordat ik er twee schoot was het effect vrij groot! Leuke bak zeker voor de €50 van de Zena Trophy.
              Ik had er ook 2 in een project, en idd lekkere bak voor die prijs!

              Wat mij wel opviel was dat de een duidelijk langzamer schoot dan de ander en dit lag niet alleen aan het doorlonten. Gingen ze bij jou wel een beetje tegelijk?

              De transbombers hadden dit bij mij namelijk ook. Dus ik zit te twijfelen om in het vervolg boxen per 2 niet meer door te lonten maar de cakes los aan te steken steeds.
              Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

              Comment


                Comment


                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Heerlijke cake box deze en harstikke mooi

                    Comment


                      Weer gekocht en weer niet de compound versie

                      Comment


                        Demo 2019:

                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Mijn film van donderdag:

                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            Prima box dit zo op de livestream, lekker gevarieerd en vooral de spinners vind ik erg leuk met de multi color boeketten.

                            Comment


                              aanrader of niet voor 72? ben erg aan t twijfelen

                              Comment


                                Lastig hè, zelf keuzes maken

                                Comment

                                Working...
                                X