Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkramp Enschede

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Vandaag wederom een geweldige aanvulling op mijn verzameling mogen ontvangen.
    Dit bestaande uit verschillende boeken, kranten, cd's, documenten en 100-en foto's. Maar bovenal, brokstukken afkomstig van de bunkers en verbrande tubes afkomstig uit het rampgebied.
    Attached Files

    Comment


      #17
      Misschien een beetje raar om te zeggen, maar hoe mooi is het dat je die brokstukken en tubes hebt als vuurwerkliefhebber!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Zoals eerder aangegeven heb ik een grote hoeveelheid, zeer indrukwekkende foto's mogen ontvangen..
        Hieronder een aantal van deze foto's.
        Attached Files

        Comment


          #19
          Erg indrukwekkend

          Comment


            #20
            Misschien een rare vraag maar is het niet mogelijk om de tubes te laten testen op evt. springstof..?

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
              Misschien een rare vraag maar is het niet mogelijk om de tubes te laten testen op evt. springstof..?
              Geen flauw idee of het mogelijk is. Mocht het mogelijk zijn dan zou ik dit niet doen.
              Ik heb deze spullen enkel als verzamelobject en om de herinnering levend te houden. Ik heb onder geen beding het doel om zaken aan de kaak te stellen of onderzoeken.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                Geen flauw idee of het mogelijk is. Mocht het mogelijk zijn dan zou ik dit niet doen.
                Ik heb deze spullen enkel als verzamelobject en om de herinnering levend te houden. Ik heb onder geen beding het doel om zaken aan de kaak te stellen of onderzoeken.
                Daar heb je idd een punt. Het is misschien beter om he daar ver vandaan te houden als de regering al zo moeilijk doet over het vrijgeven van het rapport. Vroeg het me alleen af �� maar je hebt zeker een hele 'mooie' collectie die je zeker mag koesteren.

                Comment


                  #23
                  Inmiddels is er weer een nieuwe aanwinst aangekocht met betrekking tot de vuurwerkramp in Enschede.
                  Ditmaal betreft het een klok die door Smallenbroek/S.E. Fireworks is uitgegeven als relatiegeschenk naar bedrijven.
                  Attached Files

                  Comment


                    #24
                    Hier het bewijs dat enschede vol met militaire explosieven lag.
                    Dit gebeurd er met zwaar vuurwerk wat afgaat
                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                    mensen staan gewoon rustig te wachten tot het voorbij is!!!

                    Enschede is gewoon fraude. Lagen daar echte explosieven
                    ILLEGAAL EN ZEKER LEGAAL STELT GEEN BAL VOOR ALS HET BRANDT

                    Nederland is echt een paranoia land alles is levensgevaarlijk bom en atoombom.

                    En dit lag dus daadwerkelijk opgeslagen in grote aantallen in Enschede
                    Laatst aangepast door Blitzortung; 8 June 2016, 14:43.

                    Comment


                      #25
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #26
                        Ik geloof niet dat de ramp veel te maken heeft met explosieven van defensie.
                        Wel hield het bedrijf zich niet aan de regels.Vuurwerk zo aan de deur kopen was er heel normaal.Tevens lag er veels teveel en te zwaar.Ik denk dat ze de vrachtbrieven eens boven tafel moeten krijgen wat daar allemaal geleverd werd.Tevens werd er met vuurwerk geknutseld ik denk dat daar ergens de aanleiding te vinden is.
                        Laatst aangepast door rene_vuurwerk; 7 February 2019, 19:46.
                        Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
                          Ik denk dat ze de vrachtbrieven eens boven tafel moeten krijgen wat daar allemaal geleverd werd.
                          Ben bang dat het gros van de vrachtbrieven (indien überhaupt al bewaard) op die bewuste dag tot as vergaan zijn..
                          Ook lees je regelmatig dat er verkeerd geclassificeerd spul lag, 1.4G gestickerd, terwijl het duidelijk 1.3G of gevaarlijker was. Je vraagt je dan af in hoeverre de vrachtbrieven ook betrouwbaar zouden zijn. Niettemin zou het wel een beter beeld _kunnen_ geven.

                          Comment


                            #28


                            Deze man heeft ook een twitter account, @paulvanbuitenen.

                            Heeft aangifte gedaan tegen de overheid.
                            Als je er nog meer informatie over wil is moet je hem zeker volgen!

                            Comment


                              #29
                              Voor wie het interessant vind, hier de ingescande Extra editie van de Tubantia omtrent de vuurwerkramp.


                              (kon het PDF bestand niet plaatsen omdat het te groot was. Bestand is hier te downloaden)

                              Comment


                                #30
                                Inmiddels heeft Paul van Buitenen zijn klokkenluiders rapport / levenswerk gepubliceerd. Een document van bijna 1400 paginas met elk detail over de vuurwerkramp en een lijst met namen van personen die mogelijk betrokken zijn bij het achterhouden van de waarheid.

                                Documenten zijn hier te vinden: https://www.linkedin.com/pulse/vuurw...-van-buitenen/

                                Comment

                                Working...
                                X