Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raw Whistler [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Raw Whistler [Uitloop 2023]

    Artikelnummer: 1573
    Artikelnaam: Raw Whistler
    Netto Kruitgewicht: 300 gram
    Aantal Schoten: 40
    Effectomschrijving: Om een show compleet te maken is er deze keiharde Raw Whistler. 40 keer een rauwe fluit die alle herrie overtreft.
    Tijdsduur:
    Stijghoogte:
    Richtprijs: €24,95

    Laatst aangepast door ylke; 25 October 2015, 18:11.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Dit vind ik altijd de mooiere artikelen.lekker schel' heerlijk '

    Comment


      #3
      Ben niet zo van de fluitbakken eerlijk gezegd. Maar voor die prijs,leuk ding.
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #4
        Leuk fluitbakkie, voor die prijs- en duurcombinatie ben ik benieuwd hoe hard de fluit is met standaard saturnmissile dingen.

        Comment


          #5
          heerlijk bakje maa4r is proberen voor dat geld

          Comment


            #6
            De vervanger van de hypnotised? Alleen is deze minder rauw naar mijn idee.

            Comment


              #7
              Dat zou kunnen, echter gaat deze voor 19,95 over de toonbank en kostte de Hypnotised enkele jaren terug 26,50.
              Vind dit een prima fluitbak voor t geld.
              https://www.houtse-bazar.nl

              Comment


                #8
                Waarschijnlijk neem ik deze ipv sky screamers aangezien deze een normale prijs is en hij lijkt me leuk.

                Comment


                  #9
                  Wat me zeer opviel tijdens de demo avond van haokan is dat dit potje mega klein is!
                  Hopelijk zijn de fluiters wel goed.. is erg moeilijk te beoordelen op het enige filmpje.
                  075 zaantjee

                  Comment


                    #10
                    ik heb hem door de korting ( nu 19,95 ) toch bij mn bestelling gedaan! lijkt me een leuk potje
                    ps wist niet dat hij zo klein was inderdaad !
                    oii cheers.

                    Comment


                      #11
                      Hij is altijd 19,95 hoor.
                      Die korting is marketing

                      Comment


                        #12
                        Denk niet dat hij klein is weegt namelijk 2kg.
                        Er zit 300gram kruit in.

                        Comment


                          #13
                          Twee afgestoken vandaag en ik moet zeggen ik vind het een topper. Heerlijk die salvo's op het eind.
                          Groeten van Bram.

                          Comment


                            #14
                            Ik geloof dat ik er eentje heb gezien overdag tijdens de Amersfoort stookmeeting. Geen idee van wie die was en of ie nog gefilmd is.
                            Ik vond hem opvallend goed! De fluit was precies zoals op de film in de starttopic. Niet zo schor als bv. de Hypnotised, maar het volume was zéér respectabel. Maakt echt een hoop kabaal en is daardoor uitstekend geschikt voor overdag. Het salvo aan het einde maakt het lekker af. Voor twee tientjes een prima cake. Een stukje goedkoper dan de Hypnotised inderdaad.
                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              #15
                              Alweer een topper! Ik had deze gekozen als begin van mijn finale doorlontproject en dat is helemaal top uitgepakt. Heerlijk ook dat laatste redelijk onverwachte salvo . Volgend jaar wil ik hem weer gebruiken voor in een projectje. Project van dit jaar bestond uit: 1x raw whistler, 3x concerto rosso, 3x rude awakening, 1x geaaide cybercop, 1x delicious thunder final edition en nog 4x in shock salute cake.

                              Hier het filmpje met de raw whistler aan het begin, mooist in HD:

                              Comment

                              Working...
                              X