Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Super 100sh [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik moet zeggen dat ik de Broekhoff ratelbanden over het algemeen toch de betere vindt van de nederlandse importeurs. Had zelf onder andere de hindoo rol vorig jaar, deze deed het zeker niet slecht voor het geld (25 euro).

    Verder meerdere malen een paar 500 schots pruttelbandjes meegenomen van Broekhoff, weinig over te klagen als je weet wat je van buskruit moet ver(w)achten.

    Iniedergeval zal ik kijken of ik dit dingetje dit jaar op film kan zetten, als de prijs een beetje te doen is.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door dinoroel Bekijk bericht
      Ik moet zeggen dat ik de Broekhoff ratelbanden over het algemeen toch de betere vindt van de nederlandse importeurs. Had zelf onder andere de hindoo rol vorig jaar, deze deed het zeker niet slecht voor het geld (25 euro).

      Verder meerdere malen een paar 500 schots pruttelbandjes meegenomen van Broekhoff, weinig over te klagen als je weet wat je van buskruit moet ver(w)achten.

      Iniedergeval zal ik kijken of ik dit dingetje dit jaar op film kan zetten, als de prijs een beetje te doen is.
      kan met je eens zijn dat de hindoorollen het zeker goed doen!!!
      Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 11:18.

      Comment


        #18
        Als iemand nog fatsoenlijke matten/rollen kan maken voor Nederlandse begrippen is het broekhoff wel.
        Ik ben benieuwd.
        Negatief doen kan altijd nog;)

        Comment


          #19
          Richtprijs 2013: €1,95

          Bron: www.vuurwerkexpert.nl
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
            Richtprijs 2013: €1,95

            Bron: www.vuurwerkexpert.nl
            100 schoten voor 1.95. Ik ga kijken of ik deze dit jaar mee kan nemen.
            Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

            Comment


              #21
              Hier ga ik de 31e mee openen, heb er één gehaald bij Robin Hood.

              Comment


                #22
                Ik raad het iedereen aan. Ik had er eentje meegenomen voor de test, hij was letterlijk in 3 seconden weg en voor de prijs hoef je hem ook niet te laten zitten. Knalde ook nog eens redelijk hard

                Comment


                  #23
                  Leuk, heb er ook eentje, morgenmiddag maar even testen, 's ochtends gaat een 100k de straat kleuren

                  Comment


                    #24
                    kep vroeger een 180sh gehad die in 3seconden ding, het blijft nl standaard.

                    Comment


                      #25
                      Ja und? Wees maar blij met wat je krijgen kunt en geniet er nog van. Ik zie de azijnzeikers steeds meer terrein winnen...

                      Comment


                        #26
                        Dat er zoveel verschil in een product kan zitten, 1ste was super 2de was super slecht. Eens kijken hoe de resterende 4 het gaan doen

                        Comment


                          #27
                          Ding duurde hier stuk langer dan 3 sec., eerder 13!

                          Comment


                            #28


                            net iets langer dan 3 seconde en ik vond hem net iets beter dan de normale matjes.
                            Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 11:19.
                            https://www.youtube.com/vuurmetwerk

                            Comment


                              #29
                              Ik had dit jaar wat matjes kado gekregen! Normaal niet mijn liefhebberij maar zorgt weer voor wat extra stookgerei! Na het afsteken begrijp ik ook waarom ik matjes nooit neem! Het is net cat.1 vuurwerk! Een hoop gepruttel van de bovenste plank! Liever nog een legale hindoerol! Filmpje van een aantal Broekhoff matjes 90sh, 100sh, 2x 500 sh! 100sh 3 sec is het tweede matje!

                              Eind goed, Knal goed!

                              Comment


                                #30
                                https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                                Comment

                                Working...
                                X