Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 77
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
    Wij zullen dit concept verder gaan uitbreiden,zijn er nog wensen qua effect?

    De uitstraling zal helaas wel anders gaan worden,de tubes zullen komend jaar niet meer zichtbaar zijn.
    Ook zullen de effecten omschreven gaan worden op het label.
    Heeft het een keuringsreden dat de tubes niet meer zichtbaar mogen zijn of willen jullie het uiterlijk zelf graag veranderen? Ik vond eerst dit uiterlijk helemaal niks, maar nadat ik er een paar dagen mee bezig ben geweest ben ik deze stijl helemaal mooi gaan vinden . Vooral als ze doorgelont zijn zoals hier dan vind ik het er echt fantastisch uitzien:

    Naam: VIP cake A-D-H-K-Y-4.jpg
Bekeken: 101
Grootte: 205,8 KB

  2. #62
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
    Wij zullen dit concept verder gaan uitbreiden,zijn er nog wensen qua effect?

    De uitstraling zal helaas wel anders gaan worden,de tubes zullen komend jaar niet meer zichtbaar zijn.
    Ook zullen de effecten omschreven gaan worden op het label.
    Jip ik heb hier een effecten wens lijst.

    Red strobe (glittering) willow with blue stars.
    White blink with magnesium red stars.
    Orange/lemon peony.
    whistling or hummer tail to brocade to multicolour tips
    Green strobe (glittering) willow with purple stars.
    Pink peony with gold/silver palm core (denk aan de skys of gold)
    Red strobe with blue stars.
    Silver strobe (glittering) willow with orange stars.
    Silver spinning tail to lemon dahlia.
    Brocade crown to purple.


    Wil je nog meer?

  3. Deze 2 gebruikers waarderen 3xh voor het bericht:


  4. #63
    VWC-Lid 500gram's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Berichten
    696
    Thanks
    721
    538 waarderingen in 159 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Jip ik heb hier een effecten wens lijst.

    Red strobe (glittering) willow with blue stars.
    White blink with magnesium red stars.
    Orange/lemon peony.
    whistling or hummer tail to brocade to multicolour tips
    Green strobe (glittering) willow with purple stars.
    Pink peony with gold/silver palm core (denk aan de skys of gold)
    Red strobe with blue stars.
    Silver strobe (glittering) willow with orange stars.
    Silver spinning tail to lemon dahlia.
    Brocade crown to purple.


    Wil je nog meer?
    en dan per cake het effect of zelf een cake mixed?

  5. #64
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    *Green red and blue whistling tail to titanium salute.(L en W shape)
    *Crackling mine to crackling salute.
    *Golden mine to golden horsetail.
    *daytime cakes!
    *Silver mine whith salutes to titanium salute( dus kleine salutes in de mijn en daarboven een dikke salute)
    *9 schot mine to salute(50 gram)
    Even a broken clock is right twice a day.

  6. #65
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.263
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Dit concept VIP cakes is een beetje langs mij heen gegaan dit jaar... Een erg leuk concept moet ik zeggen en zal het dit jaar zeker in de gaten blijven houden!
    Eind goed, Knal goed!

  7. #66
    VWC-Lid djhek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 november 2009
    Berichten
    1.825
    Thanks
    1.046
    1.762 waarderingen in 716 posts
    2xY 3xL 2xZ

    Naam: image.jpg
Bekeken: 86
Grootte: 130,6 KB

  8. Deze 4 gebruikers waarderen djhek voor het bericht:


  9. #67
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
    en dan per cake het effect of zelf een cake mixed?
    Kan bijde.
    Maar maximaal 3 verschillende effecten in een cake.
    Anders krijg je zoon gaos cake.

  10. Deze gebruiker waardeert 3xh voor het bericht:


  11. #68
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.797
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
    Wij zullen dit concept verder gaan uitbreiden,zijn er nog wensen qua effect?

    De uitstraling zal helaas wel anders gaan worden,de tubes zullen komend jaar niet meer zichtbaar zijn.
    Ook zullen de effecten omschreven gaan worden op het label.
    Ik heb nog wel 1 opmerking, Misschien wel een heel goed idee.

    Vroeger dacht ik zelf ook aan zo een soort lijn maar ja.. Ik ben een consument (vuurwerk liefhebber). Ik zelf had dit toen op deze manier in gedachten:

    10 Beste en meest gevraagde effecten in de volgende uitvoeringen:
    - Normal Edition (Schiet effecten in een normaal tempo, niet te snel maar ook niet te langzaam)
    - Speed Edition (schiet de effecten sneller zoals een prof blok, dat zijn de VIP Cakes)
    - Final Edition (schiet alles in 1x er uit)

    Mijn idee destijds was dit:
    VOORBEELD: 1x 30 shots Normal Edition, Dan 2x 30 shots Speed Edition, En dan voor de perfecte finale 1x 30 shots Final Edition. 120 shots totaal. Dit is dan een voorbeeld en men kan dit naar eigen wensen samenstellen.

    Het uitgangspunt van dit idee is: De consument stelt zijn eigen opbouwende show samen, er zijn geen vaste cakes of een vaste hoeveelheid. Mogelijkheden zijn 1+1+1 = 3 cakes, een mini show voor een klein budget of 10 x 10 = 100 cakes voor een groot budget.

    Dit was mijn idee maar hier kan ik zelf niks mee… Het begon allemaal met dag dromen op de bank…

    DUS VOOR JULLIE:

    Omdat jullie zijn begonnen met de VIP Collectie (naar mijn idee dus de Speed Edition Cakes) met als uitgangspunt: Een set van 6 cakes (150 shots) dat zorgt voor een show waarin jou eigen wensen zijn verwerkt voor een goede prijs.

    Lijkt het mij niet handig om een langzamere cake aan het assortiment toe te voegen. (Normal Edition).

    -De freak zal niet in zijn set voor de Normal Edition gaan want die gene wilt iets wat de concurrentie/buurman niet heeft. Hij wilt toch wel een mooi spektakel in de straat. Een pot dat op een normaal temp schiet is toch overal verkrijgbaar.

    -De consument zal hiervoor ook niet met volle overtuiging van kiezen omdat als hij van het uitgangspunt van nu uit gaat: krijgt hij niet een complete show in een goed tempo maar meer een opbouwende show. Mocht de VIP Normal Edition eraan toegevoegd worden dan moet het uitgangspunt ook veranderd worden.



    Nu het idee:

    De consument of de freak zal de laatst genoemde cake ZEKER aanschaffen voor een perfecte finale. Ook wel het WOOWWW effect genoemd. Dat is wat een importeur graag wilt hebben (denk ik). De finale blijft het langst in het geheugen bij zowel de normale consument als bij de freak. Denk er maar eens over na.. Ik zelf kan mij het beste de finale herinneren toen de lucht helemaal vol zat.

    Natuurlijk hoeven jullie niet van elk effect een Final Edition aan toe te voegen (zou wel mooi zijn) maar wat ook kan is een effect dat lang in het geheugen zal blijven. Ik zelf zie graag het effect:
    -Witte glitter in een Final Edition verschijnen. (zoals de eerste 3 Schoten van de Imperial Blink van Broekhoff) Niet zoals de Brute van Marijn want die blijft niet lang genoeg hangen/glinsteren. Of VIP cake H zie ik zelf ook graag.
    -De freak zal zelf meer een gedachten hebben van salute.. of crackling (van de New Moon Royal) of jullie eigen VIP cake G.


    Enz.. Dat lijkt mij echt een goede toegevoegde waarde aan jullie lijn. Niet alleen voor jullie lijn maar er zijn weinig cakes op de totale markt die dit hebben. Er zijn wel wat salute cakes en (naar mijn weten) van het sier de Brute en de Woedde van Marijn. Dus je pakt ook gelijk de consument (vaak de freak) die daar naar opzoek is maar die de complete set van 6 van jullie niet wilt maar wel een sier effect wilt. Men kan ook bijvoorbeeld ook voor een dubbele finale kiezen.


    Dus jullie hebben dan 3 uitvoeringen binnen 1 lijn:
    VIP I shape cakes
    VIP Waaier cakes
    VIP Final Cakes

    Ook mogelijk is een VIP Final Waaier.. Bijvoorbeeld het effect van de New Moon van Royal.. Zal veel hoofden doen draaien! Als iemand dan vraagt…. Antwoord VIP Colletie = Reclame hele set. + winkel waar deze verkocht word.

    Ik kon het idee kort uitleggen maar ik onderbouw mijn punten graag.

    Groeten

  12. Deze 4 gebruikers waarderen BurstDuo voor het bericht:


  13. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.406 waarderingen in 557 posts
    Kort samengevat: kom met een serie finale cakes

    Lijkt mij een goede toevoeging!

  14. #70
    VWC-Lid fritsie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    haaglanden
    Berichten
    946
    Thanks
    242
    911 waarderingen in 287 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Ik heb wel 1 wens:

    Ik zocht een cake op de Nederlandse markt zoals de VIP Cake H, Maar wel met een goed tempo. Ofwel VIP Cake H is mijn ''Droom Cake'' Aub niks aan doen aan het de uitwerking, voller en groter mag altijd

    Ben al een voorlopige lijst aan het maken voor 2014/2015 en deze staat boven aan. Niet 1 maar een karton. Als ik het goed heb is de verpakkings eenheid 8/1?? Nog een leuk prijsje en hij komt er zeker.

    Het label maakt mij niet zo veel uit, de uitwerking daar kijk in naar als ik hem afsteek.

    Groeten
    6 in een karton voor €150.- is een hele leuke/scherpe prijs.

    En zoals je al zei, langzame cakes zijn er genoeg te koop. daarom blijven het tempo cakes.
    Wij gaan zeker kijken naar de Final cakes.
    Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

  15. Deze gebruiker waardeert fritsie voor het bericht:


  16. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2013
    Berichten
    63
    Thanks
    45
    4 waarderingen in 4 posts
    De VIP collectie was mij nog helemaal niet zo opgevallen dit jaar, maar wat ziet dit er goed uit zeg! Fantastisch concept natuurlijk, gewoon zonder gekloot met verschillende groottes van cakes etc en helemaal legaal je eigen droombox samenstellen. De prijs is ook nog eens goed! Deze staat nu al bovenaan mijn lijst voor komend jaar. Zie ook al leuke ideeën van freaks om de collectie uit te breiden. Zoals eerder al genoemd lijkt mij een salute cake met ti-boeketten (zo heet dat toch?:P) een erg goede toevoeging!
    Heren die dit concept bedacht hebben, top bezig! Deze komt er zeker bij voor mij dit jaar. Slechts één vraagje: waarom staat dit onderwerp niet onder katanvuurwerk op dit forum?

  17. #72
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    geweldige cakes! zowel de I-shapes als de fan shapes!

  18. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2013
    Berichten
    63
    Thanks
    45
    4 waarderingen in 4 posts
    Waarom heeft deze lijn trouwens op haar eigen site niet bij alle cakes een filmpje staan, terwijl katanvuurwerk op youtube gewoon van alle cakes een duidelijke video heeft? Bij dee cakes waarvan wel een video op de site staat zijn dat ook gewoon de videos van dat katanvuurwerk kanaal op youtube namelijk.

  19. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Slechts één vraagje: waarom staat dit onderwerp niet onder katanvuurwerk op dit forum?
    De VIP cakes zijn een winkelierscollectie die niet aan alle winkels van katan aangeboden worden. Als ik het zo goed zeg is het dus zo dat Katan de cakes importeert en de verdere afhandeling moet plaatsvinden door de winkels uit de VIP groep zelf.

  20. #75
    VWC-Lid 500gram's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Berichten
    696
    Thanks
    721
    538 waarderingen in 159 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LucasH Bekijk bericht
    De VIP collectie was mij nog helemaal niet zo opgevallen dit jaar, maar wat ziet dit er goed uit zeg! Fantastisch concept natuurlijk, gewoon zonder gekloot met verschillende groottes van cakes etc en helemaal legaal je eigen droombox samenstellen. De prijs is ook nog eens goed! Deze staat nu al bovenaan mijn lijst voor komend jaar. Zie ook al leuke ideeën van freaks om de collectie uit te breiden. Zoals eerder al genoemd lijkt mij een salute cake met ti-boeketten (zo heet dat toch?:P) een erg goede toevoeging!


    Heren die dit concept bedacht hebben, top bezig! Deze komt er zeker bij voor mij dit jaar. Slechts één vraagje: waarom staat dit onderwerp niet onder katanvuurwerk op dit forum?
    Wij als katan hebben deze producten geimporteerd voor een aantal winkeliers,doelstelling was/is per provincie 1 dealer.
    Daarom valt deze collectie onder de winkelcollectie.

  21. Deze gebruiker waardeert 500gram voor het bericht:


Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •