Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Triumph [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Voor mij is hier geen twijfel over! hou wel van zulke potjes
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
      Dit wordt hem niet,wel weer veel variatie, Ik vindt hem rommelig op de een of andere manier.
      Ik vind rommelig niet het juiste woord maar ik snap waar je op doelt, het beginsalvo is goed maar daarna is het tempo even ver te zoeken en zijn de boeketten niet al te groot, dat zijn ze in de tweede cake weer wel met mijn favoriete zilveren effecten er in die ook behoorlijk groot zijn, maar ook hier zit een laag tempo in. Begrijp mij niet verkeerd, de box is op zich niet slecht maar heb wel beduidend betere van zena mogen aanschouwen.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Ik vind rommelig niet het juiste woord maar ik snap waar je op doelt, het beginsalvo is goed maar daarna is het tempo even ver te zoeken en zijn de boeketten niet al te groot, dat zijn ze in de tweede cake weer wel met mijn favoriete zilveren effecten er in die ook behoorlijk groot zijn, maar ook hier zit een laag tempo in. Begrijp mij niet verkeerd, de box is op zich niet slecht maar heb wel beduidend betere van zena mogen aanschouwen.
        Dat is grappig, ik ervaar dit juist heel anders! Het tempo is inderdaad niet te vergelijken met een box zoals de Four Seasons, maar afgaande op de geplaatste filmpjes stoor ik me persoonlijk helemaal niet aan het tempo. Zeker niet doordat er wat variatie is door de salvo's en de w-shape met die tail!

        Waar ik me wel in kan vinden is rommelig zijn van de effecten. Soms niet mooi rond en zo nu en dan ,zoals eerder gezegd, mager.

        Comment


          #19


          https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

          Comment


            #20
            Deze toch maar besteld ik snap de reacties over het tempo
            Terwijl ik mezelf daar helemaal niet aan irriteer

            En o ja ik mocht deze buiten me budget om bestellen omdat me vriendin het echt een geweldige cake vind.

            Comment


              #21
              iemand deze bij valk vuurwerkshow gefilmd? daar zouden ze hem ook schieten

              Comment


                #22
                Daar is hij ook geschote, zelf helaas niet gefilmd, maar dit was voor mij wel een van de toppers hoor! Samen met de Mayhem. Heerlijke cakes!

                Comment


                  #23
                  Ik weet niet of ik het hier mag zeggen omdat dit forum over de zenabox gaat. maar werd de triple freestyle madness ook afgeschoten en zoja was die mooi?

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                    Daar is hij ook geschote, zelf helaas niet gefilmd, maar dit was voor mij wel een van de toppers hoor! Samen met de Mayhem. Heerlijke cakes!
                    Had wel het idee dat alleen cake 1 het deed?!?!
                    "het begon ooit met ladycrackers"

                    Comment


                      #25
                      Deze net gezien bij de demo van Huisman, maar wat een topper zeg!! Veel verschillende effecten in die 2 cakes, flinke klappen en grote effecten. Meteen besteld!

                      Een must-have voor die 55 euro!!

                      Comment


                        #26
                        Erg mooi product! Leuke afwisseling en de V/W style schoten met dat crackling schot in het midden is erg apart.

                        Triumph, mooist in HD:

                        Comment


                          #27
                          Wow wat een gaaf ding! Nu ga ik twijfelen om toch nog te halen haha.
                          Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                          Comment


                            #28
                            Wat een pracht doorlont box is dit! Echt een schoonheid. Ook met die crackling achtige tail er tussen is erg appart en er komt echt een heerlijk geluid vanaf.

                            Moet wel zeggen dat deze box vergeleken met de Zena CakeBox een stuuk duurder is in verhouding. En 2 x 500 gram moeten we ook maar met een korreltje zout nemen, net zo als met vele Zena producten. Op de cake's zelf staat immers wel de juiste aantal grammen vermeld ( ik bedoel nu algemeen met zena cake's ).

                            Ik vind deze cake wel mooier dan de Zena CakeBox, dus ik moet even aankijken of ik liever deze 2 x schiet achter elkaar of de Zena cake box.

                            Comment


                              #29
                              Deze ook maar besteld.. Wat een prachtige bak zo op de video's te zien. Ben hier erg benieuwd naar hoe die in de straat presteerd!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Staat nu voor 94,95 inclusief de Glitterbox
                                Heb zelf de revolution besteld,zijn daar al demo films van?
                                075

                                Comment

                                Working...
                                X