Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Triumph [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Schiet het "waaier" gedeelte nu nog wel de goede kant op?
    ik heb ze gewoon naast elkaar gezet (dat beide Zena triumph logo's jou kant op staan) en toen in het midden de lontjes aan elkaar gemaakt door ze over elkaar te leggen.

    Comment


      #47
      Uiteraard staan de waaiers de goede kant op.
      Ik blijf het vreemd vinden dat meneer Zena dit zo bedacht heeft (net als de revolution) kost ons alleen maar meer tijd. (ow wacht even... dat is juist het leuke van de laatste 3 dagen van het jaar!)
      I think I'm rocking with the best!

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Ecfireworks Bekijk bericht
        Uiteraard staan de waaiers de goede kant op.
        Ik blijf het vreemd vinden dat meneer Zena dit zo bedacht heeft (net als de revolution) kost ons alleen maar meer tijd. (ow wacht even... dat is juist het leuke van de laatste 3 dagen van het jaar!)
        Meneer Zena heeft dit zo bedacht omdat het niet de bedoeling is om door te lonten een bovendien verboden... Lijkt mij reden genoeg

        Comment


          #49
          Omg heb deze net afgestoken wat een bak.

          Kan niks anders zeggen!

          Als dit een voorbode is voor alle andere zena boxen dan gaan we een mooie avond tegemoet!

          De buurt stond te juichen net

          Comment


            #50
            Wauw!! Wat een ding! Indrukwekkende bak is dit zeg..
            Ik hoop dat de revolution ook zo presteert!

            Comment


              #51
              Schoot deze als een van de laatste, en heb echt genoten. Heerlijke grote boeketten, prima burst en stond echt versteld van dat dit maar 55 euro moet kosten. Heeft mij echt positief verrast.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                Dit was toch wel de verassing van de avond. Geweldige bak met prachtig grote boeketten.

                Comment


                  #53
                  ik heb deze ook gekocht maar 1 van deze zaten gewoon de tubs los
                  echt zonde van je geld

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                    ik heb deze ook gekocht maar 1 van deze zaten gewoon de tubs los
                    echt zonde van je geld
                    Zonde van je geld als er een mortiertje los zit.????dat kan altijd gebeuren,bij elk merk.
                    Als je de bovenkant niet open maakt weet je het niet eens.

                    Comment


                      #55
                      de 1e 2 cakes die je ziet ( kleine pauze tussen de 2 ) is de triumph

                      showtje van diverse cakes elektronisch geschoten ( en sommige handmatig erbij wegens een faal :P ) schietlijst = 1x zena triuhmp1x exploding box1x swirling d...

                      Comment


                        #56
                        Zeer nette bak vond ik dit, die glitters waren zo groot en overweldigend. Kregen er veel oeh's en aah's voor terug in de straat. Als ie dezelfde prijs heeft volgend jaar komt ie er zeker weer in.
                        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Gunner1001 Bekijk bericht
                          de 1e 2 cakes die je ziet ( kleine pauze tussen de 2 ) is de triumph

                          http://www.youtube.com/watch?v=7WjJcGYFDdI
                          Ik had hem niet maar op het filmpje is die wel erg mooi. misschien volgend jaar dan maar. maar hoe heten die cakes die naar de triumph komen?

                          Comment


                            #58
                            1x zena triuhmp
                            1x exploding box
                            1x swirling daisy
                            1x zena cakebox
                            1x zen fireworks 1,2 '' crown with blue tail 100shots
                            10x silver dragon zena belgie
                            10x hoogmoed marijn :P

                            Comment


                              #59
                              Ook dit was één van de toppers van de avond: wat een prachtige heldere kleuren en grote effecten. Fantastisch!
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                #60
                                Zena Triumph, gefilmd uit de losse pols.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X