Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heroic Strike

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Mijn dealer had hem niet geleverd gekregen/besteld maar hij had wel de freakshow (verkoopt beide lijnen) top!

    Comment


      #92
      2 stuks weggestookt , prachtpotje

      Comment


        #93
        Wat ben ik blij dat ik 'm vandaag nog even mee had gemomen.
        Ik wilde 'm tegelijk afschieten met de multiblitz en coolblue, maar dat lukte niet.
        Daarom maar los geschoten. Top dingen! Volgend jaar weer.

        Comment


          #94


          Hierbij mij filmpje van dit geweldige cakeje.
          Laatst aangepast door Scav; 11 September 2017, 19:21.

          Comment


            #95
            Echt een goede pot. Helemaal voor dat geld. Wel stevig vast zetten want hij flikkert echt zo om. Goede burst icm gouden boeketten, I like!!

            Comment


              #96
              Weet iemand of deze een reservelont heeft? Thanks!

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door 1Salute Bekijk bericht
                Weet iemand of deze een reservelont heeft? Thanks!
                De Heroic Strike heeft geen reservelont. Ik heb er dit jaar 2 tegelijk weggestookt en dat was puur genieten. Het dubbele gouden effect is bij deze cake erg goed uitgevoerd. Ik vind het een aanrader.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #98

                  Leuk potje grote boeketen en voor een tientje niks mis mee !

                  Comment


                    #99
                    Ik zie deze niet meer in de shop staan van Zena, is deze dan echt uit de handel?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                      Ik zie deze niet meer in de shop staan van Zena, is deze dan echt uit de handel?
                      Ja dat klopt, dat geldt helaas voor wel meer artikelen.
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        Eeuwig zonde! Dan maar hopen dat ik hem nog ergens tegenkom om afscheid te nemen.
                        Laatst aangepast door Komkommer; 28 September 2018, 10:45.

                        Comment


                          Inderdaad zonde. Was een van de betere budget potten.....
                          Ik heb een kort lontje.......

                          Comment


                            vathorst had er nog wat staan, ik heb maar een karton mee gepakt om afscheid te nemen

                            Comment


                              Ik heb deze diverse jaren in de collectie gehad. Was elke keer weer genieten. Jammer dat zo’n goed product niet meer geproduceerd word.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                                vathorst had er nog wat staan, ik heb maar een karton mee gepakt om afscheid te nemen
                                Heb hier ook naar zitten kijken. Een goede budgetcakeje waar ik erg mooie herinneringen aan hebt beleefd. Toch een uniek effect. Goeie, om er een karton van te nemen. Voor een mooie prijs ook nog

                                Comment

                                Working...
                                X