Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Effectbreedte per x inch??

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Jaja...

    4x10 is 40 meter, 6x10 is 60, 12x10 is 120, kan best.
    Wat denk jij, effecten van tien kilometer breed?

    Comment


      #17
      ik denk dat je er het dichtste bijkomt door gewoon het aantal mm in Meters te veranderen
      75mm = 75m
      100mm = 100m
      150mm = 150m

      enz enz.
      [B]D e c e m b e r ! ![/B]

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door tommy-gun Bekijk bericht
        Gemiddeld is de doorsnee van een profeffect de 10x de inchgrootte.
        Dwz. 3 inch is +/- 75 meter. Dit geldt natuurlijk niet voor alle bommen maar is een goede richtlijn.
        Waarom dit makkelijk is om te weten is nml : indien men in graden gaat schieten ( dus schuin) weet je hoever de effecten uit elkaar komen of overlappen. Handig is dan wel dat je dan ook de stijghoogte weet.

        Mvg tommy-gun
        Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
        Ik heb ooit een gehoord Dat Peony's en Brocade shells per MM in wereklijk één meter is dus 100mm zou 100meter breedte moeten hebben...

        of het klopt denk het zelf wel want ik vind ze beide even groot en één 4'' Brocade haalt makkelijk 100meter effectbreedte

        maar over andere effecten weet ik het niet zeker... m.n.a. willow/crossete/rings/cocconut/wave enz...
        Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
        Zou een klein effektje zijn......doe maar 1000x de inchgrootte
        Oorspronkelijk geplaatst door saind Bekijk bericht
        Jaja...

        4x10 is 40 meter, 6x10 is 60, 12x10 is 120, kan best.
        Wat denk jij, effecten van tien kilometer breed?
        Oorspronkelijk geplaatst door Myrmidon Bekijk bericht
        ik denk dat je er het dichtste bijkomt door gewoon het aantal mm in Meters te veranderen
        75mm = 75m
        100mm = 100m
        150mm = 150m

        enz enz.
        Hier wordt steeds hetzelfde bedoelt!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Myrmidon Bekijk bericht
          ik denk dat je er het dichtste bijkomt door gewoon het aantal mm in Meters te veranderen
          75mm = 75m
          100mm = 100m
          150mm = 150m

          enz enz.
          Overdrijven is ook een vak, 75 meter afstand houden voor een 3''
          De helft is al meer dan genoeg.
          Dat was ik niet...

          Comment


            #20
            O dus jij wilt graag een shell van dichtbij zien die na lansering 2 meter hoog komt ? Betaal je de ziekhuiskosten zelf ook ?

            75 M voor een 3" is de MINIMALE ik herhaal MINIMALE afstand alles daarbinnen valt in de gevaren zone!!!

            Wat jij zegt is overdijven!
            Gerwin

            Comment


              #21
              ik zou dit dilemma in een brief sturen naar mythbusters of iets dergelijks, mogen zij het uitzoeken

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                O dus jij wilt graag een shell van dichtbij zien die na lansering 2 meter hoog komt ? Betaal je de ziekhuiskosten zelf ook ?

                75 M voor een 3" is de MINIMALE ik herhaal MINIMALE afstand alles daarbinnen valt in de gevaren zone!!!

                Wat jij zegt is overdijven!
                Beste lieve Gerwin , het topic gaat hier over de effectbreedte.
                Off topic , wat jij vermeldt is natuurlijk ook (meer dan)correct !!!

                Grtz
                Mek

                Comment


                  #23
                  Hier nogmaals een plaatje, dat ook op de eerste pagina staat, maar de link is dood:

                  Die zogenaamde regel van 100 mm = 100 m is echt belachelijk.
                  Dit is een diagram van Vulcan, niet de minste shells en die hebben er echt geen baat bij om hun effecten kleiner te laten lijken.

                  Comment


                    #24
                    ja maar vulcan moet dan toch echt verschillende soorten hebben toch ?

                    edit : ik zie een 4 inch toch echt geen 30 meter effectgrootte hebben 0.o want dat haalt een consumenten cake misschien nog wel.
                    Laatst aangepast door pyrorboy; 4 October 2008, 13:11.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door pyrorboy Bekijk bericht
                      ja maar vulcan moet dan toch echt verschillende soorten hebben toch ?

                      edit : ik zie een 4 inch toch echt geen 30 meter effectgrootte hebben 0.o want dat haalt een consumenten cake misschien nog wel.
                      Dat is de diameter, hij schiet 100 meter hoog en heeft een effectbreedte van 30 meter.

                      Comment


                        #26
                        nou dat bedoel ik toch ook ?

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door pyrorboy Bekijk bericht
                          nou dat bedoel ik toch ook ?
                          Geweldig kerel als jij consumenten cakes heb met 30 meter grote effecten.

                          Waarom zou dat niet kunnen bij 4"?

                          Comment


                            #28
                            Zoek maar eens op youtube op shells die op de grond afgaan, dan kun je zien dat een 4" nooit 100 m haalt. 100 meter is een voetbalveld :S

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door SmOoth Bekijk bericht
                              Zoek maar eens op youtube op shells die op de grond afgaan, dan kun je zien dat een 4" nooit 100 m haalt. 100 meter is een voetbalveld :S
                              Hij schiet 100 meter hoog

                              Als je hem op de grond leg dan schiet die niet eens weg. Tenminste niet zo ver.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Monsterking Bekijk bericht
                                Geweldig kerel als jij consumenten cakes heb met 30 meter grote effecten.

                                Waarom zou dat niet kunnen bij 4"?
                                ik zeg niet dat het niet kan ik zeg dat een 4 inch daar zeker wel 3 of 4 keer overheen gaat....

                                Comment

                                Working...
                                X