Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amazing Sky [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Een prachtige cake met een prima prijs....Gaat op mijn lijssie...

    Comment


      #17
      Inderdaad prachtig al zie ik er volgens mij 2 tegelijk.
      Erg mooi dat blauw erin.
      Hij komt in ieder geval op de wishlist.

      Comment


        #18
        En hier is een afbeelding van het product.
        Komt van de officiële website.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
          Tring jantje, mooie cake hoor. Als dit een productie cake is dan staat deze sowieso op de lijst!
          Als dit inderdaad een productie cake is staat deze zeker hoog op m'n lijstje, denk dat dit een toppertje gaat worden

          Comment


            #20
            Film van de Amazing Sky, een hele mooie bak naar mijn mening!

            Comment


              #21
              Traag beginnen en daarna komt deze cake los en is hij echt overweldigend, tenminste zo kwam hij gisteren in het echt op mij over. Voor mij een van de betere producten van CR.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                Mooie cake inderdaad, als ik de filmpjes zo terug zie een van de betere van CR!
                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #23
                  En per 2:

                  Comment


                    #24
                    Deze werd vanaf 60 meter geschoten i.p.v 40 meter in verband met de grootte van de tubes (30MM).
                    "I came in like a crackling ball."

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Dit product uit de China Red collectie is zeer indrukwekkend te noemen. De boeketten zijn echt waanzinnig!


                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                          Dit product uit de China Red collectie is zeer indrukwekkend te noemen. De boeketten zijn echt waanzinnig!


                          Vraagje:

                          De Red glittering willow with red tail, moet toch als laatste komen? Deze komt nu als eerste. Zou het kunnen dat er iets fout ging?

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door RIK777 Bekijk bericht
                            Vraagje:

                            De Red glittering willow with red tail, moet toch als laatste komen? Deze komt nu als eerste. Zou het kunnen dat er iets fout ging?
                            Dat klopt. Het reservelont werd als eerste aangestoken. Denk dat dat de schuld is van Bram

                            De linker werd wel goed aangestoken. Die heb ik dan net niet in beeld gekregen, misschien een ander wel

                            Comment


                              #29
                              Zelfde aantal schoten als de Nankin Fire, (en als je het mij vraagt lijken de effecten ook behoorlijk op elkaar?) maar wel €10 duurder. Iemand die me kan vertellen of hij dat echt waard is?

                              Comment


                                #30
                                Totaal andere effecten. En deze cake heeft ook per tube meer kruit inhoud.
                                Ik zelf heb hem ook op het lijstje gezet. Ik verwacht ook dat dit een topper word in de straat.
                                Knaap!

                                Comment

                                Working...
                                X