Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Algemeen] Kanonslagen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Nou, als je ziet dat een aantal van de crew hier al niet meer naar Belgie zijn gegaan en zich zeker vermaakt hebben blijkt dat deze wetgeving in ieder geval al een deel van haar vruchten heeft afgeworpen..Bovendien is er 10% meer geld uitgegeven aan vuurwerk in Nederland

    Comment


      #32
      jah

      Ik persoonlijk vind de sising crackers het best!

      Mvg Freek,,

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door duck Bekijk bericht
        Ik persoonlijk vind de sising crackers het best!

        Mvg Freek,,
        Die zijn inderdaad wel goed.. Maar dit jaar had ik een paar sloffen waarvan de lontjes het niet deden....

        En een paar pakjes zonder kruit en lontje...
        Gr. Alex:bye:

        Comment


          #34
          Zijn het geen dummy's?

          Comment


            #35
            Ik heb ook weleens Sising Crackers gehad, en heb elk jaar de Black Devils van Hardix.

            Vind de Black Devils toch beter, knal verschilt haast niks, maar afwerking is beter.

            Dus black devils zijn een aanrader, hier kosten ze ook maar 1 euro per 200!
            Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

            Comment


              #36
              Let wel, kanonslagen zijn vaker per dealer verschillend kwa prijs.
              Zo heb ik de black devils gezien voor 1.50 per 200.

              Comment


                #37
                Ja klopt want ik heb hier 2 dealers in de buurt met hetzelfde dynasty assortiment en bij de ene is een slof shishing1,20 en bij de andere was het afgelopen jaar 3,95 voor exact dezelfde slof. De hele collectie is bij de goedkope zaak overigens zo'n 30 procent goedkoper als bij die ander.

                Comment


                  #38
                  Ik koop altijd de standaard rotjes bij de videotheek, iets van ThunderXXL heten ze meen ik, da's dan gewoon een slof...
                  Werkt altijd goed, weinig tot geen weigeraars en een goeie knal.
                  ~Coen21

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland
                    Als we zo gaan doen dan ken je vast verwachten dat ze ergens anders goedkoper zijn hé! Hollandivani in Beverwijk: 0,25 per slof. Heb er nu nog 4 pakken van liggen.
                    Dat is wel erg goedkoop.

                    Vond ze van Hardix al abnormaal goedkoop, had daarom 48 slof gehaald (4 karton)

                    Foto:

                    Heb ze overigens echt niet allemaal opgekregen, 12 slof over. Hiervan alweer 3 slof verkocht voor: 5 EURO PER SLOF! . Die gast had ze echt nodig, voor knalpatronen af te steken.
                    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 20 January 2008, 14:48.
                    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                    Comment


                      #40
                      je vond ze goedkoop hoeveel was je dan kwijt aan de 4 kartonnen?

                      Comment


                        #41
                        Zo als ik al zei, 0.95 per slof, dus x48 = 45,60 euro

                        Geen korting gehad per karton ofzo.
                        Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                        Comment


                          #42
                          ff ontopic ik koop altijd astronauten nog nooit problemen mee gehad ik moet er dan wel 1,50 voor betalen maar dan heb je goede kwaliteit
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #43
                            Ik heb elk jaar de Thunder XL en vind ze egt de beste, heb er nooit problemen ofsow mee gehad

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Power Gek Bekijk bericht
                              Ik heb elk jaar de Thunder XL en vind ze egt de beste, heb er nooit problemen ofsow mee gehad
                              Als jij ze elk jaar hebt, hoe kan jij dan weten dat ze de beste zijn?

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door jochem950 Bekijk bericht
                                Als jij ze elk jaar hebt, hoe kan jij dan weten dat ze de beste zijn?
                                omdat andere gasten uit mijn buurt elk jaar andere hebben en dan vergelijk ik de knal

                                Comment

                                Working...
                                X