Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Venom Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Een twee weken geleden heb ik deze cake zien bij de demo van Toschpyro. Ik was aangenaam verrast Dat het een prima crackling bak was, wist ik wel. Maar dat die boeketten zó groot en vol waren, met zulke harde crackling, was me onbekend. Echt een aanrader!

    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #47
      Is deze bak te combineren met een crackling chry 2.0, of is dat een beetje oranje met rood matchen? Ik overweeg deze voor de cc te zetten in een project, maar pakt misschien heel gek uit door verschil in stikghoogte, kleur of geluid... Iemand?

      Comment


        #48
        Dat moest natuurlijk stijg-hoogte zijn...

        Comment


          #49
          Ik zou ze niet tegelijkertijd schieten, dan valt je Venom box gewoon in het niets. Je kan ze wel overlappen, dus eerst de Venom box en vervolgens de Cry Crackling 2.0 er achteraan.

          Je kan trouwens je bericht wijzigen hoor, rechts onderin!

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
            Is deze bak te combineren met een crackling chry 2.0, of is dat een beetje oranje met rood matchen? Ik overweeg deze voor de cc te zetten in een project, maar pakt misschien heel gek uit door verschil in stikghoogte, kleur of geluid... Iemand?
            Ik denk dat het kan. Al zou ik hem persoonlijk of veel eerder of precies tegelijkertijd schieten. Het is een vet effect dat je best eerder kan gebruiken en een keer terug kan laten komen in waaier vorm. Tegelijkertijd lijkt me gaaf omdat de venom box echt heel hard knalt. Die combinatie wordt vast gewaardeerd.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
              Ik denk dat het kan. Al zou ik hem persoonlijk of veel eerder of precies tegelijkertijd schieten. Het is een vet effect dat je best eerder kan gebruiken en een keer terug kan laten komen in waaier vorm. Tegelijkertijd lijkt me gaaf omdat de venom box echt heel hard knalt. Die combinatie wordt vast gewaardeerd.
              Thanks, toch maar oppikken!

              Comment


                #52
                Vanavond weer gezien:

                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #53
                  Dit is wel een toppertje hoor! Heerlijke cake

                  Comment


                    #54
                    Deed het weer goed gister!

                    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                    Comment


                      #55
                      Blijft een top blok met een snoeiharde burst en daarmee ieder jaar weer in de collectie.

                      Hier per twee in een flinke wind:

                      Comment


                        #56
                        De boeketten van deze cake zijn ongekend groot, overweldigt werkelijk. Zeker sick

                        Comment


                          #57
                          Helemaal eens met de bovenbuurman....heb echt alleen maar top spul gehad dit jaar, en de boeketten van deze waren echt groter dan al het anderen, en dat is incl crackling chry, italy/malta/german fanstyle, etc

                          Volgend jaar in veelvoud

                          Comment


                            #58
                            Om eerlijk te zijn was 1 venom box groter effect dan 2x cruelty en groter dan 2x daisy beam. Dit laatste gaf wel meer geweld, dat dan weer wel.

                            Comment


                              #59
                              Wat een topper! 2 doorgelont 1 voor 1


                              Deze was genieten.

                              Comment


                                #60
                                Dit was echt een lekker potje. Dikke burst en grote boeketten! Liefhebbers van crackling komen met deze pot zeker aan hun trekken!

                                Comment

                                Working...
                                X