Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valencia

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Een goed product voor een thema binnen een consushow. Iemand die even twee boeketten tegelijkertijd wil in de lucht, maar dat wel relatief rustig, dan een blokje als dit prima inpassen in een show. Zou eveneens een mooi product kunnen zijn voordat je vol gas door gaat naar een goudfinale.

    Comment


      #17
      Ik snap de negatieve reacties enigsinds wel. Voor ons freaks is deze cake niet de topp of the bill. Te weinig (tot geen) variatie in effecten en tempo. Hij is langdurig maar de effecten zijn mooi uitgewerkt.

      Met een prijskaartje van 60 euro, vind ik dit een mooie cake voor de consument die lang wil genieten van een mooi stukje vuurwerk.

      Voor freaks die gaan voor het wow effect, zal deze cake in zijn eentje niet voldoende zijn.
      Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

      Comment


        #18
        Het tempo van deze cake is echt niet in orde en maakt hem zelfs eentonig om naar te kijken.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #19
          Voor niemand is dit een aanrader. Kleine boeketten, geen variatie en laag tempo. Bij wolff is zoveel beter te krijgen, viel ook gisteravond in de finale echt weg als een beetje een zielige pot.

          Geen aanrader.

          Comment


            #20
            Wolff doet er slim aan in mijn ogen door even naar China te bellen en het tempo te veranderen. De effecten zijn erg leuk maar het tempo maakt het een cake om in slaap te vallen. Ik denk als de cake gewoon snel 1 voor 1 gaat (achter elkaar door) dat het al veel leuker is om naar te kijken.
            "I came in like a crackling ball."

            Comment


              #21
              Ik sluit me aan bij bovenstaande reactie's : het tempo is te laag, het effect is simpel en de schietwijze vind ik niet goed uitgewerkt. De prijs is ook gewoon te hoog. Ik verwachtte een concurrent op de camuro king van Lesli.

              Moet ook even zeggen dat ik het label echt niks vind.. in tegenstrijding met de rest.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
                Wolff doet er slim aan in mijn ogen door even naar China te bellen en het tempo te veranderen. De effecten zijn erg leuk maar het tempo maakt het een cake om in slaap te vallen. Ik denk als de cake gewoon snel 1 voor 1 gaat (achter elkaar door) dat het al veel leuker is om naar te kijken.
                Je kan niet alleen voor de liefhebbers produceren.
                Dit is voor de gewone consumenten een toppertje. Persoonlijk vind ik hem nice alleen de prijs van €60,- is te hoog (voor mij gevoel)

                Comment


                  #23
                  film aan de startpost toegevoegd:

                  Comment


                    #24
                    Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het efect wel nice tja de prijs mag wel wat van af. En het is een tonig. Maar als je van deze soort houd. Is dit een mooi ding

                    Comment


                      #25
                      Ik vond dit wel een mooie cake op de demo. Prima geluid, mooie grote effecten. Mag inderdaad wel wat sneller.

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Prima goud, dat is zeker, mooi label, maar ik vind hem net even te lang duren waardoor ie wat ééntonig wordt. Dan de prijs, had van mij dan een halve cake mogen zijn voor de halve prijs, had voor mij dan voldoende geweest.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                            Prima goud, dat is zeker, mooi label, maar ik vind hem net even te lang duren waardoor ie wat ééntonig wordt. Dan de prijs, had van mij dan een halve cake mogen zijn voor de halve prijs, had voor mij dan voldoende geweest.
                            En ik kom hier na de demo van gisteravond direct op terug, want wat een verschil met maandag! Twee dagen droger, geen regen tijdens de demo, of dat daadwerkelijk zoveel verschil zou maken, geen idee, maar gisteren was ie écht beter, iedereen zei het. Veel indrukwekkender en zeker niet het gevoel dat ie ééntonig werd.

                            Zoals gisteren gezien, vind ik het zeker een topper en zelfs voor de prijs van 60 euri, want je hebt wel een dikke gouden cake in de straat staan! Veel geld, maar je krijgt er wel wat voor, ik kom er dus op terug en hij staat toch op mijn wenslijstje.

                            Comment


                              #29
                              Wat maakte hem gisteravond dan zoveel indrukwekkender Mike?
                              Raaddebom.nl

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door smilli Bekijk bericht
                                Wat maakte hem gisteravond dan zoveel indrukwekkender Mike?
                                De burst, de grote van de boeketten en het tempo waren gisteren vele malen beter! Echt een dikke aanrader zo!

                                Comment

                                Working...
                                X