Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Heat

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31

    Comment


      #32
      Zeer mooie witte grote blink boeketten met een paar fel rode dahlia sterren. (deze staat voor op die van Rubro!
      mede door de kleur stelling)

      Comment


        #33
        Hier nog een film van vorig jaar, echt een prachtig effect, per 3 geschoten:

        Comment


          #34
          Prachtige cake met witte blinkers erin!

          https://www.youtube.com/user/Originallover

          Comment


            #35
            Was dat nog een oude vuurwerkkoning? Die van mij had veel grotere en ronde effecten. Heb deze nu 2 jaar gehad, maar ik vind hem zo mooi dat ik er voor aankomend jaar 5 besteld heb.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Savendro Bekijk bericht
              Was dat nog een oude vuurwerkkoning? Die van mij had veel grotere en ronde effecten. Heb deze nu 2 jaar gehad, maar ik vind hem zo mooi dat ik er voor aankomend jaar 5 besteld heb.
              Heb niet naar het jaartal gekeken, maar effecten bij mij zijn inderdaad nogal raar, geen volle ronde boeketten. Heb jij ook nog een filmpje, ben wel benieuwd naar. Misschien eind van het jaar opnieuw bestellen dan maar.
              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                #37


                Daarom ben ik ook zo enthousiast over deze cake overigens ging deze vorig jaar ook zo bij mij.

                En nee dit jaar geen windruis bij de films. Ik ben verhuisd naar een minder vuurwerkvrije buurt

                Comment


                  #38
                  Geschoten in mijn 2014 - 2015 Show:



                  Goed kijken want hij is een beetje op de achtergrond van de New Moon en de Sky Palms.

                  Geschoten per 2.

                  Aan het einde nog een shot van de Ice Queen te zien.

                  Comment


                    #39
                    Ik vond deze toch ook wel heel mooi had 2 stuks. Mooie grote boeketten en mooie lange blinkers.

                    Comment


                      #40
                      Deze topcake presteerde wederom super. De combinatie van 2 red heats en 2 killer instinct blijft gewoon top! Deed de buurt doen juichen.
                      Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                      Comment


                        #41
                        Heerlijke cake dit! Schoot daarna de Massive en dat tempo kan me wel meer bekoren. Red Heat mag voor mij 1 tandje sneller. Maar absoluut een mooie cake!

                        Comment


                          #42
                          Zelf niet gehad maar wel gezien, vind dit echt een topper.
                          Super felle rode sterren die lang branden, dat zie ik graag.
                          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                          Comment


                            #43
                            Wat een burst! Komend jaar weer in de collectie.
                            Voor € 15,- echt een top cake!
                            No Pyro no Party

                            Comment


                              #44
                              Dit jaar projectje 3x Red Heat en 3x Killer instinct om en om doorgelont. Ben benieuwd..

                              Comment


                                #45
                                Gisteren de lichting 2016 gezien, en hier zitten wat meer rode sterren in, maar deze zijn zo ongelooflijk fel en mooi van kleur! Yummie!

                                Comment

                                Working...
                                X