Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Heat

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Productvideo van Wolff Vuurwerk:


    Alle rechten gaan uit naar Wolff Vuurwerk!

    Comment


      #17
      Gister een van de mooiere cakes die geschoten werd, het rood is erg helder en fel

      Mooist in HD:

      Comment


        #18
        Erg mooie en dikke cake Zeker een topper! De combinatie van zilveren blink met fel rood is hier prachtig uitgevoerd. De mine is een goede toevoeging erbij. De dikke, felrode sterren in het boeket zijn erg mooi uitgevoerd. De burst is zwaar en de boeketten ook mooi groot en nog altijd goed gevuld.
        Deze cake is prima in z'n uppie af te steken, maar zal ook lekker combineren met een andere zilveren (blink) cake of een rode cake/mine.
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          #19
          Ik vind dit een topper ! op de filmpjes komt het rood veel minder naar voren. maar het is prachtig fel rood.

          Comment


            #20
            Gisteren op de demo in Dongen gezien en wat is dit een bizar goede cake. Zeer grote effecten, mooie blink en harde burst.

            Aanrader!!
            Groeten...:)

            Comment


              #21
              Kan iemand die deze cake heeft gezien hem vergelijken met de imperial blink? Qua boeketgrootte enzo?

              Comment


                #22
                Ik ken de imperial blink niet maar wat een enorm grote volle boeketten. De productie die gister geschoten werd bij ons is nog mooier dan de sample. DIKKE AANRADER!!!!
                Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                Comment


                  #23
                  Hmm, ik vond hem iets minder. Heb hem gezien op de demo in tiel, maar vond hem wat tegenvallen. Wellicht stond ik wat te ver weg. Heb hem overigens wel besteld na alle lovende reactie's en mooie filmpjes:P

                  Comment


                    #24
                    ik heb hem per 2 geschoten maar ik vond dit echt een topding, zeer mooie blinkers en een soort van rode dahlia erdoorheen dikke aanrader !!!

                    Comment


                      #25
                      Zijn er misschien straatfilmpjes van deze cake want ik hoor hir verschillende reacties over. Ik vond hem op de demo filmpjes toch goed overkomen met lang hangende blijvende effecten.
                      Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

                      Comment


                        #26
                        Ik moet mijn mening herzien. Vond hem op de demo weinig indrukwekkend maar ik had hem toen al besteld. Gelukkig maar!
                        toen ik hem afstak was het wow gevoel veel groter dan shit ik heb het reservelont aangestoken;-) Daardoor eindigde hij wel wat sip met een mijn maar vooruit. Super ding!

                        Comment


                          #27
                          4 besteld met een mooie korting. Ik denk dat ze tegelijk gaan, heerlijk (Y)

                          Comment


                            #28
                            Heb deze afgelopen jaar met 3 tegelijk afgestoken, zeer vet!
                            Vond het wel opvallend dat bij 2 cakes de boeketten niet heel netjes waren en bij 1 cake de boeketten en breed, vol en ronder. Kwamen allen uit 1 karton, mogelijk moesten ze toch wat drogen nog?

                            Hoe dan ook, dikke aanrader, blinker en dat felle rood is prachtig, op zichzelf een mooie cake, maar met meerdere tegelijk een echt spektakel.

                            Comment


                              #29
                              ik heb hem nu twee keer. Ben erg benieuwd. Heb hem gekocht omdat hij mooi ronde effecten had. Dus hoop dat ik goed droge heb.
                              greetzz
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment


                                #30
                                Ik vermoed van wel Albert, dat ze droog zijn
                                Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                                Comment

                                Working...
                                X