Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 123
  1. #16
    VWC-Lid Cornel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 juli 2005
    Berichten
    1.321
    Thanks
    1.033
    726 waarderingen in 373 posts
    Ook ik ben 1 van de enigste in de straat. Gelukkig kunnen de mensen het hier in de straat wel waarderen behalve 1 zeikerd helaas.

    Aan de overkant van de gracht worden nog wel wat dingen afgestoken maar om half 1 is dat al klaar.

  2. Deze gebruiker waardeert Cornel voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.975
    Thanks
    1.700
    1.520 waarderingen in 565 posts
    Hier in de straat ook vrijwel de enige samen met mijn broer. Toevallig aan het einde van de straat nog een gezin met kinderen die wat klein spul hebben. Voor de rest komen ze naar ons spul kijken met wijd openstaande ogen Afgelopen jaar weer genoeg complimentjes gehad van mensen dat ze er van hebben genoten.

    Helaas ook wat minder leuke reacties van onder andere een bewoner die nog niet eens thuis was.
    Hij had vernomen dat ik weer flink heb lopen sodemieteren met de jaarwisseling. Hij vond het niet normaal dat ik vuurwerk afstak. Achja dat heb je helaas tegenwoordig met al die chaggerijnige 70+ mensen.
    Heb hem op overdreven nette manier toch een leuke jaarwisseling gewenst, en ben doorgelopen. Zulke mensen heb je helaas overal, en zijn hun eigen jeugd vergeten

    Zelf stonden zijn zoons 10-15 jaar geleden 100.000 rollen en lawinepijlen te schieten uit zijn voortuin. En toen ik dat aanhaalde werd er gezegd dat ik geen oude koeien uit de sloot moest halen lol
    Stoken tot we er bij neervallen!!

  4. Deze 2 gebruikers waarderen dennis-pyro voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid pyrociruam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 februari 2013
    Berichten
    87
    Thanks
    33
    44 waarderingen in 30 posts
    in mijn straat ben ik gelukkig één van de vele, en ook altijd zo geweest.
    een echte vuurwerk straat vlak na twaalf uur barst het los en gaat dan meestal een uur door.
    alleen overdag stoken er steeds minder mensen merk ik en sommige waarderen het vuurwerk niet echt.
    dat zijn dan vooral de mensen met bange huisdieren.
    ook de straat waar ik voor 2000 woonde kon er wat van daar had je een breed rood snipper tapijt dat door de hele straat ging geweldig mooi was dat altijd.
    Laatst gewijzigd door pyrociruam; 22 september 2013 om 20:34

  6. Deze gebruiker waardeert pyrociruam voor het bericht:


  7. #19
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Bij mij zelf thuis wordt er vrij weinig 's avonds en overdag afgestoken. Om twaalf uur weet ik niet, want dan ben ik er nooit. Ik ben dan in Roosendaal en daar wordt door de achterbuurman wel veel afgestoken. Twee jaar terug was het een straat verderop helemaal gekkenhuis waar ze met een grote groep vanaf dat ik er was tot 4 uur 's nachts elke paar minuten grote blokken en shells afstaken. Vorig jaar waren ze er jammer genoeg niet. Al met al wel tevreden over de buurt waar ik stook. Gelukkig geen problemen met andere mensen of politie ook al zit er honderd meter verderop een politiebureau.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  8. Deze gebruiker waardeert jorisman voor het bericht:


  9. #20
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Bij ons in de buurt altijd druk,shell,s zware blokken hard knalvuurwerk lang voorspel(dagen lang) iets korter naspel maar altijd een heftigoud en nieuw.en je ziet eindelijk de politie eens een keer die laten zich de rest vant jaar niet zo vaak zien als met oud en nieuw

  10. Deze gebruiker waardeert chappie voor het bericht:


  11. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Bij mij heeft iedereen wel wat.
    De buurman stookt 's avonds elk uur wel wat en gaat na de wisseling altijd tot een uur of een door.
    En zo hebben we er meer in de straat.
    Afgelopen jaar had ik voor het eerste jaar het meeste van de straat, en daar heeft een flink budget ingezeten.
    Voor mij gaat het niet om het overtreffen, dat ligt er elk jaar maar net aan.
    Overdag wordt er ook altijd wel wat afgestoken. Iedereen in mijn straat inclusief mij is die periode wel een beetje voorbij, dit zijn dus afentoe wat knal en fluitblokjes.
    Illegaal wordt in de naastgelegen straat flink afgestoken. Die beginnen altijd pas rond een uur of een.
    Hier kijk ik dan altijd weer naar aangezien ik en de rest van de famikie, vrienden en straat alleen consumenten vuurwerk hebben.
    Verder wonen er natuurlijk ook mensen die er minder van houden.
    Gezeik nooit gehad, de volgende ochtend en middag wordt er flink geveegd en geruimd.
    Dat geeft altijd veel sympathie bij de straatgenoten die het allemaal wat minder vinden.
    Politie is hier nooit geweest met oudjaar, ruzie ook nooit gehad.
    Een groot feest meestal, met afentoe een straatgenoot die om een of andere reden ineens een jaarsalaris de lucht inschiet.
    De volgende dag vegen met een grote groep totdat het donker is en er geen snipper meer op straat ligt.
    Zie het weer helemaa voor me nu ik dit hier neertyp....

  12. Deze 2 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  13. #22
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro Bekijk bericht
    Hier in de straat ook vrijwel de enige samen met mijn broer. Toevallig aan het einde van de straat nog een gezin met kinderen die wat klein spul hebben. Voor de rest komen ze naar ons spul kijken met wijd openstaande ogen Afgelopen jaar weer genoeg complimentjes gehad van mensen dat ze er van hebben genoten.

    Helaas ook wat minder leuke reacties van onder andere een bewoner die nog niet eens thuis was.
    Hij had vernomen dat ik weer flink heb lopen sodemieteren met de jaarwisseling. Hij vond het niet normaal dat ik vuurwerk afstak. Achja dat heb je helaas tegenwoordig met al die chaggerijnige 70+ mensen.
    Heb hem op overdreven nette manier toch een leuke jaarwisseling gewenst, en ben doorgelopen. Zulke mensen heb je helaas overal, en zijn hun eigen jeugd vergeten

    Zelf stonden zijn zoons 10-15 jaar geleden 100.000 rollen en lawinepijlen te schieten uit zijn voortuin. En toen ik dat aanhaalde werd er gezegd dat ik geen oude koeien uit de sloot moest halen lol
    Het valt mij op dat er veel ouderen zijn die nu 'moraalridder' gedrag laten zien. Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat ouderen graag hun stem willen laten horen en op een bepaalde manier nog steeds iets willen bijdragen aan de maatschappij. Vergeet niet, veel ouderen zijn richting hun einde aan het gaan. Jouw de les lezen kan je opvatten als een teken dat de oudere niet meer mee kan met de jonkies en derhalve op die manier een 'last stand' laat zien. Soort van passief verzet. Tegen veroudering voornamelijk en niet zo zeer tegen jou.

    Ivo Opstelten doet dat ook. Probeert zichzelf nog nuttig te maken door vlak voordat hij met pensioen gaat, zijn positie te misbruiken om een dictatuur te vestigen

    Wanneer ga jij nou eens verhuizen?

  14. Deze gebruiker waardeert Jupilerfreak voor het bericht:


  15. #23
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Sinds ik een jaartje of 8 geleden ben komen wonen op mijn huidige stekje word en een stuk minder gestookt door andere en worden er massaal mensen uitgenodigd om te komen kijken naar het jaarlijkse ritueel van mij op het speelveld.
    Extreme Pyromaniac for life.

  16. Deze gebruiker waardeert PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  17. #24
    VWC-Lid erik36's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Locatie
    Wierden
    Berichten
    241
    Thanks
    119
    122 waarderingen in 62 posts
    Smorgens en overdag weet ik niet wie bij mij in de straat aan het stoken zijn want dan ben ik zelf met een maatje met mijn carbid kanon en die van hem in een weiland aan het schieten, elke jaar is het verschillend, weet wel dat paar mensen altijd grote blokken afsteken om 00:00 maar tegen 1 uur is al snel rustig in de straat en wil dit jaar langer stoken.

  18. Deze gebruiker waardeert erik36 voor het bericht:


  19. #25
    VWC-Lid smeinkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2010
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    239
    Thanks
    159
    227 waarderingen in 123 posts
    Hier in de straat, en eigenlijk in de hele buurt ben ik de enige. Het begon 3 jaar geleden rustig met een kleine show. Al snel groeide dat tot behoorlijke grote. Tegen 00.15 uur loopt de straat vol, worden de vuurkorven aangestoken en geniet de wijk van mijn vuurwerk.

    Sinds vorig jaar zijn er zelfs buren die graag mee willen betalen. Iedereen draagt 's nachts zijn steentje bij. De een zorgt voor de drank, de ander voor muziek, de ander voor de partytenten enz enz.

    Overdag is het ook een drukte van jewelste voor ons huis. Ik sta dan lekker met mijn dochter te stoken en de buurkinderen doen gezellig mee. Ook dan schuiven vaak wat vaders aan en komen de verhalen van vuurwerk van vroeger.......

    Kan niet wachten tot het weer zover is!

  20. Deze 2 gebruikers waarderen smeinkie voor het bericht:


  21. #26
    VWC-Lid RickB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    496
    Thanks
    101
    180 waarderingen in 77 posts
    Ben wel benieuwd hoe het dit jaar gaat. Ik heb altijd het meeste. Het is maar matigjes vergeleken bij jaren terug. Ik krijg dit jaar nieuwe buren, dus ik hoop maar dat het leuke mensen zijn

  22. Deze gebruiker waardeert RickB voor het bericht:


  23. #27
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    Verschild per jaar, ik ben wel altijd top stoker van de straat in ieder geval.
    Me overburen nodigen soms hun hele vrienden groep uit met oudjaar en dan staan ze volop profblokken te klappen maar verder geniet de rest van de straat van mijn vuurwerk.
    Raaddebom.nl

  24. Deze gebruiker waardeert smilli voor het bericht:


  25. #28
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Ik ben ook de enige met serieus vuurwerk. De rest zijn gewoon de normale consumenten die gewoon bi de plaatselijke fietsenmaker 4 sierpotjes halen.

  26. Deze 2 gebruikers waarderen vuurwerkfreakk voor het bericht:


  27. #29
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Ik ben ook de enige met serieus vuurwerk. De rest zijn gewoon de normale consumenten die gewoon bij de plaatselijke fietsenmaker 4 sierpotjes halen.

  28. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  29. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2010
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    581
    Thanks
    278
    388 waarderingen in 184 posts
    overdags/avond zie of hoor je maar een enkele knal. meeste komt toch van mij af. om 12 uur is het wel 1 grote lichtshow maar dat is meer van straten die voor en achter me lopen. woon in een kak straat.. heb wel 1 verdere buurman die graag profblokken afsteekt maar dat is ook wel de enige samen met mij die de straat wat in kleuren zet. de buren kijken vaak naar mij en klagen nooit. dus op zich woon ik zo prima

  30. Deze gebruiker waardeert mikeapd voor het bericht:


Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •