Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat te doen als je je vuurwerk binnen hebt?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Alles neerzetten, keertje bekijken, wegleggen en dan op 31 december tevoorschijn halen ^^
    Dit jaar nog genoeg andere dingen te doen en tijd voor andere mensen nodig, nog de 28e zwemmen in centerparcs, 29e druk en de 30e alles ophalen. Dus gewoon de dag erna al afsteken

    Comment


      #32
      Hard doorwerken! Of eigenlijk, wanneer ik het vuurwerk binnen heb is het 01.00 op 31 december. Dan nog snel naar huis rijden (2 uur) en slapen. Ik kijk om 9 uur wel wat er allemaal in de auto ligt. Zoals elk jaar veel te kort tijd om alles mooi uit te stallen voor een foto.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
        Hard doorwerken! Of eigenlijk, wanneer ik het vuurwerk binnen heb is het 01.00 op 31 december. Dan nog snel naar huis rijden (2 uur) en slapen. Ik kijk om 9 uur wel wat er allemaal in de auto ligt. Zoals elk jaar veel te kort tijd om alles mooi uit te stallen voor een foto.
        U leeft nog !
        ffffffffff

        Comment


          #34
          Eerste dag alles ophalen. Thuis even uitstallen voor een foto. Dan alles terug in de dozen/tassen. Daarna doe ik er niks meer mee. De avond voor oudjaarsdag alles naar me ouders brengen.
          Mijn zoontje pffff. Uitpakken inpakken 3 dagen 8ter elkaar. Ach hij is dan mooi rustig.

          Comment


            #35
            Slapen aangezien ik het erg vroeg op mag halen. Zo terug het mandje in.

            Comment


              #36
              alles uitpakken, tassen weg uit de dozen en rangschikken... daarna bijelkaar zetten voor een grote foto.
              naderhand alle spullen meerdere keren van dichtbij bekijken!...

              Leuk topic !!
              oii cheers.

              Comment


                #37
                Ik maak altijd alles open van pakjes. ( kaarsen,wondetollen,ect) en dan doe ik alles netjes in een ander doosje

                Comment


                  #38
                  Doorlonten en testen

                  Comment


                    #39
                    Kartonnen scheiden, dozen en staal weggooien, verdelen over twee pallets, 8x een andere volgorde/opstelling zodat het past, elektronische ontstekingen aansluiten en of doorlonten, foto's maken, pijlenstandaards vullen een aansluiten, en wachten op de tijd dat ik het mag afsteken
                    Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                    Comment


                      #40
                      Kan dit aankomende oud en nieuw mijn vuurwerk pas de 30ste ophalen i.v.m werken.
                      Maandag vuurwerk ophalen bij de winkels, terug naar huis en het mooi uit gaan stallen.
                      Alles goed bekijken en lezen en combinaties maken van verschillende potten/pijlen.
                      Nog een paar foto's en of video's maken van de collectie.
                      Vast een paar tassen klaarzetten,
                      en het vuurwerk indelen in Ochtend,Middag,Avond en 's nachts.

                      Eventueel nog wat eten/drinken klaarleggen. en wat spulletjes die altijd wel van pas komen op de 31e zelf.
                      PatsBoemLuchtDicht

                      Comment


                        #41
                        Even lekker die geur van het vuurwerk opsnuiven!

                        Comment


                          #42
                          100x er heen lopen en geilen

                          Comment


                            #43
                            dromen en genieten

                            Comment


                              #44
                              Zorgen dat er geen kwijl op komt

                              Comment


                                #45
                                LOL, wat een reacties hier.
                                Wat mensen al niet doen om maar bij hun vuurwerk in de buurt te zijn.
                                Sommige gaan er nog net niet mee naar bed,gelijk hebben ze er is heel het jaar hard voor gespaard.
                                Bij mij staat alles netjes in tassen boven op zolder. 31 dec gaat het naar beneden om in de gang te zetten...

                                Comment

                                Working...
                                X