Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 49 van 49
  1. #46
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    eerst alles zo snel mogelijk de auto. karton/tasjes en ander verpakkingsmateriaal de prullenbak in of bij t oud papier. vervolgens alles in boodschappen kratjes naar boven en een 'muurtje metselen'. daarna gaat alles weer in kratjes zodat het niet in de weg staat. daarna raak ik het eigenlijk niet aan tot de 31e dan alles weer de trap af en bij de voordeur zodat ik er makkelijk bij kan

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 oktober 2006
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Netjes wachten :P

    Zo af en toe wat afsteken, kleine dingetjes.
    Voor de rest collectie foto's maken en voor de rest raak ik het eigenlijk niet aan of kijk ik er niet naar. Behalve als ik iets pak om af te steken. Dit jaar leuk spul en er komt nog een verassing mee vanuit Tsjechie waar familie op dit moment op wintersport is. Ik weet dat ik zo ie zo wat grote pijlen krijg en 2 shellkitjes van het merk Tarra 2 inch shellkitjes met 12 shells. 1x enkelslag en 1 x dubbelslag. Voor de rest is het nog een verassing. Ik zie het maandag tegemoet komen

  3. #48
    VWC-Lid Stannieboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    37
    Thanks
    13
    11 waarderingen in 7 posts
    Zodra ik het vuurwerk heb leg ik het altijd even mooi neer op een 'veilige plek' zoals het hoort . Ik zeg altijd tegen mezelf dat ik rustig af wacht tot de 31e voordat ik er wat mee doe. Maar toch betrap ik mezelf er op dat elke keer als ik in de buurt ben van mijn vuurwerk dat ik even snel een kijkje neem. 'want stel je voor dat het in een keer verdwenen is'. Ook ben ik snel geneigd om wat af te steken. Maar aangezien er vaak niet iemand in de buurt is om dat met mij samen te doen is de lol er snel vanaf. Voor de rest maar een beetje afwachten.

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2008
    Berichten
    380
    Thanks
    272
    124 waarderingen in 47 posts
    Eerst alles uit de auto, dan op de eettafel stiekem ff in die dozen gluren :P

    Daarna alles zo snel mogelijk naar boven anders staat het in de weg

    boven alles uitpakken, muurtje maken en wat fototjes schieten.

    daarna lontjes vrij maken, evt doorlonten op het gemakje.

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •