Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stinger Bees

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik heb hiervan 3 pakjes besteld, je moet ze wel op een vlakke grond zetten anders vliegen ze niet omhoog en vliegen ze alle kanten op!

    Comment


      #32
      Sommigen stegen niet op en gaven ook geen geluid.
      Verder echt een leuk product. Ik had 4 pakjes. Een enkeling schoot horizontaal door de straat, dus wel goed uitkijken wanneer je m af steekt.

      Ik vind ze wel aan de dure kant.

      Comment


        #33
        Had een zakje (toch iets te duur om meer van te halen), maar hier gingen ze allemaal prima. Je moet hem wel echt neerleggen en dan met het lont opzij. Vorig jaar heb ik bijna alle mogelijke manieren geprobeerd, maar dat is de enige die voor mij werkt.

        Comment


          #34
          Ligt een beetje aan het productiejaar. Vorig jaar een karton verkocht met veel weigeraars. Pj 2013. Toen onze klanten een tweede pakje gratis erbij gedaan. Nu een doosje van pj 2014 gehad en allen deden het. Ook gingen deze veel harder/hoger dan de vorige serie. Leuk spul!

          Comment


            #35
            Ik snap de negativiteit van veel comments echt niet, ja ze zijn een beetje aan de dure kant, maar dit blijven toch echt unieke dingetjes, vliegen veel sneller en hoger dan bijtjes. Ik vind ze geweldig, heb er meerdere pakjes van besteld.
            Keep it legal!

            Comment


              #36
              Neem ook elk jaar 2 pakjes mee. Dat geluid wat er afkomt. Heerlijk

              Comment


                #37
                Dit jaar weer een aantal pakjes van gehad. De kracht van die kleine dingen is echt bizar.

                Comment


                  #38
                  had ook 3 pakjes gewoon voor de lol gekocht en zijn egt leuke dingen voor erbij te hebben ze hebben egt veel kracht
                  misschien komende jaar nog paar pakjes bestellen

                  Comment


                    #39
                    Blijven geweldig, oom TB had ze speciaal voor de kleine kids gekocht en wat genoten ze er van

                    Comment


                      #40
                      Vond ze ook geweldig. Moest er toch eens van komen dus 5 pakjes in de losse verkoop meegenomen. Heb ze met veel plezier weggestookt, fantastisch geluid haha.

                      Comment


                        #41
                        Ik had er een paar aan een stuk visco geplakt. Moskitos, omlabeling denk ik.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                          Ik had er een paar aan een stuk visco geplakt. Moskitos, omlabeling denk ik. *knip*
                          Gaaf gedaan! Ik had er 10 pakjes van gekocht. Prachtig spul met heerlijk geluid en enorme versnelling. Heb er nog 3 pakjes van liggen, maar die worden volgende jaarwisseling weer aangevuld naar minimaal 10 pakjes! Kon er geen genoeg van krijgen . Aansteken, wachten en vervolgens in de lucht gooien geeft een nog harder hummer geluid trouwens (wel lichtelijk onberekenbaar trouwens).

                          Comment


                            #43
                            Iemand een idee of ze deze nog bij Zena BE verkopen? e/o de Mosquitos

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door DVW-VUURWERK Bekijk bericht
                              Iemand een idee of ze deze nog bij Zena BE verkopen? e/o de Mosquitos
                              Mij werd verteld dat ze nog binnen kwamen maar geen idee wanneer.

                              Comment


                                #45
                                Ik hoop nog meer te kunnen krijgen.
                                Dacht dat vorig jaar werd gezegd dat ze niet meer gemaakt werden

                                Comment

                                Working...
                                X