Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Airplay Thunder Megapack [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Airplay Thunder Megapack [Uitloop]

    Artikelnummer: 086
    Artikelnaam: Airplay Thunder Megapack
    Netto Kruitgewicht: 3,8gr
    Aantal Schoten: info volgt
    Effectomschrijving: De bekende knalkoning in grootverpakking! Maar liefst 32 single shot mortieren met extreem harde titanium burstknal.
    Tijdsduur: info volgt
    Stijghoogte: 8m
    Richtprijs: info volgt
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl



    Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    omlabeling van de knock out ? of is dit een keer echt wat anders

    Comment


      #3
      'Bekende knalkoning', dus ik gok een omlabeling..
      31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

      Comment


        #4
        Lijkt erg veel op de Thunderking van Katan.. Ook 3.8 gram per singleshot en ook TI-boeketje.
        The 31st of December..

        Comment


          #5
          Hoe bevielen deze? Lokale dealer vraagt er 7,50 per 32 stuks voor.
          we wachten met ze'n allen op de dag der dagen van het jaar, en die is als het zover is, zo voorbij.

          Comment


            #6
            Leuke knallers. Gewoon goed. Hier 14 euro...

            Comment


              #7
              omlabeling van de thunderking bigshopper van lesli.

              Troep. Zachte knallen, slechte afwerking en vaak nog duur ook.
              Keep it legal!

              Comment


                #8
                Hele zachte knal! Echte rommel. Eentje op zijn kop om een goede indruk te geven van hoe zacht de knalletjes zijn. Geen Thunder 'king' te noemen dit...

                Comment


                  #9
                  Had de decibull mortieren besteld, die waren vorig jaar lekker hard dus wilde ze dit jaar weer 3x. Helaas had zena delft ze niet geleverd gekregen en kreeg ik 2 pakken airplay thunder dingen. Daardoor heb ik er 4 meer Woehoe, maar ben benieuwd hoe die zijn.

                  Edit: lees nu pas hoe deze zijn, hoop dat dit een nieuwe batch is ofzo die ik heb.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
                    Had de decibull mortieren besteld, die waren vorig jaar lekker hard dus wilde ze dit jaar weer 3x. Helaas had zena delft ze niet geleverd gekregen en kreeg ik 2 pakken airplay thunder dingen. Daardoor heb ik er 4 meer Woehoe, maar ben benieuwd hoe die zijn.

                    Edit: lees nu pas hoe deze zijn, hoop dat dit een nieuwe batch is ofzo die ik heb.
                    Oei! Daar zit een aardig verschil in... Die decibulls gaan namelijk wel goed hard. Inderdaad ff hopen dat ze dit jaar beter klappen

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door KermisworldYT Bekijk bericht
                      Oei! Daar zit een aardig verschil in... Die decibulls gaan namelijk wel goed hard. Inderdaad ff hopen dat ze dit jaar beter klappen
                      Die decibulls zijn ook een stuk goedkoper dus toen ik deze als vervanger kreeg vond ik het helemaal goed. Maarja was niet veel anders.

                      Comment

                      Working...
                      X