Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 41 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 604
  1. #46
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
    *Bovenstaande lijst kan uiteraard nog worden aangepast.
    Wacht nou eens totdat de webshops van de winkels online zijn dan kunnen we je ook makkelijker helpen. Sowieso kan ik al zeggen dat Intratuin waarschijnlijk helemaal geen Schuurmans verkoopt maar dit weet ik niet helemaal zeker omdat er misschien verschil zit tussen verschillende Intratuin vestigingen.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  2. #47
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.500
    Thanks
    2.550
    1.543 waarderingen in 803 posts
    Iedere vestiging is anders met assortiment...

  3. #48
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Yo!

    Ik ga volgende week naar Olen en ik kan maar niet beslissen of ik een karton Hydra, of een karton Ragnarok wil hebben.

    Vorig jaar heb ik Hydra al gehad, is Ragnarok ook de moeite waard?

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2010
    Berichten
    123
    Thanks
    57
    78 waarderingen in 31 posts
    Komende week ga ik misschien dagje Baarle (Zena).

    Zit echter te twijfelen tussen een 100k en een Hindoe 4000. In principe wilde ik de 100k halen maar zie op de forums dat de 100k's van Zena zeer wisselvallig presteerden de afgelopen jaren. Over de Hindoe 4000 zijn de meeste mensen al jaren zeer positief.
    Daarnaast is de hindoe rol bijna de helft goedkoper en scheelt het in lengte niet erg veel.

    Ik houd wel van wat geweld in de straat. Is de 100k rol naar jullie mening echt zijn veel duurdere prijs waard?

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 december 2011
    Berichten
    25
    Thanks
    0
    18 waarderingen in 4 posts
    Goedemiddag,

    elk jaar begint het rond deze periode weer flink te kriebelen (zoals bij de meeste).
    door het feit dat ik pas ben gaan samenwonen en er aardig wat verbouwd moest worden, is het budget voor aankomend jaar flink geslonken.. ben er zelfs nog niet over uit hoeveel ik wil (en kan) besteden.. erg frustrerend dus.
    ik denk dat het bedrag dit jaar helaas zal moeten blijven steken rond de 200 a 250 euries :(

    voornamelijk zoek ik dit jaar gewoon weg mooie sierstukken en ramwerk.

    nu heb ik het volgende op het oog, maar daar kom ik dus boven het budget uit.
    mijn vraag aan jullie. wat kan ik het beste laten schieten en wat moet ik echt nemen (mede ook om de familie wat te verrassen en het *wow/wauw* effect te krijgen).

    heb tevens alle artikelen opgezocht en bekeken, maar daardoor ben ik nog meer gaan twijfelen haha.


    1 x aurora rocket, € 5,-
    1 x matrix, € 9,95
    1 x hels kabaal € 12,50
    1 x ceasar € 12,50
    1 x lily magnolia (2st)€ 15,-
    1 x super 500 € 19,95
    1 x fan-tastic € 19,95
    1 x zinkpijlen (5 st) € 20,-
    1 x event display 50mm € 20,-
    2 x silver salute € 30,-
    1 x crazy thunder € 30,-
    2 x epic € 30,-
    1 x megaboost € 40,-
    1 x dominator 2.0 € 49,95
    1 x double fury € 59,95

    totaal € 374,75

    alvast bedankt voor de reacties!

  6. #51
    VWC-Lid Lucas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    446
    Thanks
    150
    391 waarderingen in 149 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosman1985 Bekijk bericht
    Goedemiddag,

    elk jaar begint het rond deze periode weer flink te kriebelen (zoals bij de meeste).
    door het feit dat ik pas ben gaan samenwonen en er aardig wat verbouwd moest worden, is het budget voor aankomend jaar flink geslonken.. ben er zelfs nog niet over uit hoeveel ik wil (en kan) besteden.. erg frustrerend dus.
    ik denk dat het bedrag dit jaar helaas zal moeten blijven steken rond de 200 a 250 euries :(

    voornamelijk zoek ik dit jaar gewoon weg mooie sierstukken en ramwerk.

    nu heb ik het volgende op het oog, maar daar kom ik dus boven het budget uit.
    mijn vraag aan jullie. wat kan ik het beste laten schieten en wat moet ik echt nemen (mede ook om de familie wat te verrassen en het *wow/wauw* effect te krijgen).

    heb tevens alle artikelen opgezocht en bekeken, maar daardoor ben ik nog meer gaan twijfelen haha.


    1 x aurora rocket, € 5,-
    1 x matrix, € 9,95
    1 x hels kabaal € 12,50
    1 x ceasar € 12,50
    1 x lily magnolia (2st)€ 15,-
    1 x super 500 € 19,95
    1 x fan-tastic € 19,95
    1 x zinkpijlen (5 st) € 20,-
    1 x event display 50mm € 20,-
    2 x silver salute € 30,-
    1 x crazy thunder € 30,-
    2 x epic € 30,-
    1 x megaboost € 40,-
    1 x dominator 2.0 € 49,95
    1 x double fury € 59,95

    totaal € 374,75

    alvast bedankt voor de reacties!
    Als ik je lijst bekijk dan springen de Double Fury en de Dominator er wel uit qua prijs. Mooie bakken, maar je betaalt er de volle pond voor. Met een budget van maximaal 250,- zou ik deze laten vallen en meer koopjes jagen.

    Voor de Megaboost geldt eigenlijk hetzelfde, omdat de aanbieding nou ook weer niet zodanig is dat het een super deal wordt.

  7. #52
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    ik zou wellicht ook de megaboost, dominator 2.0 en de double fury idd ook vervangen voor wat anders...misschien een lekkere rambak zoals de fantastic 4 ofzo? Ben je ook nog goedkoper uit ook

  8. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2013
    Berichten
    34
    Thanks
    10
    9 waarderingen in 4 posts
    Ik wil dit jaar 350 uitgeven. maar weet niet of ik naar duitsland zal gaan echte koopjes jage of voor t eerst in nl. nederland is duurder maar ook mooier! en als ik in nl haal wat is t mooiste sier pakket kwa cakes en normalen cakes? Bedoel wil gewoon veel mooie goed kopen cakes, dan ken je blijve knalle!!
    Alvast bedankt

  9. #54
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.500
    Thanks
    2.550
    1.543 waarderingen in 803 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimpie Bekijk bericht
    Ik wil dit jaar 350 uitgeven maar weet niet of ik naar duitsland zal gaan echte koopjes jage of wil voor t eerst in nl maar weet t niet zo goed nederland is duurder maar ook mooier en als ik in nl haal wat is t mooiste sier pakket kwa cakes? Bedoel wil gewoon veel mooie goed kopen cakes dan ken je blijve knalle
    Alvast bedankt
    Waar wil je evt. bestellen in NL en welke importeurs hebben die?

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2013
    Berichten
    34
    Thanks
    10
    9 waarderingen in 4 posts
    Maak me niks uit! Ik wil er best een endje voor rijen maar t liefst dan bij 3 a 4 winkels\plaatsen dicht bij elkaar. Gr

  11. #56
    VWC-Lid Lucas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    446
    Thanks
    150
    391 waarderingen in 149 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimpie Bekijk bericht
    Maak me niks uit! Ik wil er best een endje voor rijen maar t liefst dan bij 3 a 4 winkels\plaatsen dicht bij elkaar. Gr
    Denk dat je bij Huisman Vuurwerk goed terecht kan (in Huissen, bij Arnhem). Ze hebben een freak actie waarbij je bij besteding van 350,- twintig procent korting krijgt op bijna alle artikelen. Breed aanbod ook, dus denk wel interessant!

  12. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2013
    Berichten
    34
    Thanks
    10
    9 waarderingen in 4 posts
    Ik heb daar ookal beetje rond gekeken en ze hebben eebn mooi goed koop arsortiment alleen door de freak-aktie zijn mooie producten al uit verkocht... nartuurlijk veel mooi spul:(

  13. #58
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Sterker nog, als je daar 500,- uitgeeft, krijg je 30% korting en ben je dus netto 350,- kwijt, precies je budget - wel ff opletten met de boxen, die doen niet altijd mee, net als sommige andere (week-)aanbiedingen.

    En ik denk als je daar goed rondkijkt dat je nog erg veel leuk spul kunt krijgen voor je budget.
    Genoeg 500 grammers voor 15-20 euro per stuk bijvoorbeeld.

  14. Deze gebruiker waardeert paulus01 voor het bericht:


  15. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2013
    Berichten
    34
    Thanks
    10
    9 waarderingen in 4 posts
    Moet alleen voor november .... bestelle weet niet of ik dan t geld al heb dus die freaktie word em denk ik niet maar wil wel ff een kijkje nemen daar! Verder nog een tip? Kwa sierpakken, ik had zelf buurt asortiment(uitverkocht) en china by night gespot. Of is t verstandiger om zelf gewoon cakes te combineren? Zoja welke?
    Vind t lastig om in nederland me ding te vinden terwijl het zeker te vinde is! Duits land ik loop de winkel in en weet ik t wel te vinden. Ben alleen de slechte kwaliteit bue soms knalle de cakes te laag, schiete schuin weg etc. Dus vandaar dat ik mijn horizon wil verbrede

  16. #60
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Ik ben een paar jaar in Duitsland wezen shoppen, en de prijzen zijn relatief laag, maar voor mijn gevoel zijn de uitwerkingen er ook naar. Het is het gewoon allemaal net niet en om 00.00 uur sta je eerder naar de buurman z'n 500 grammer te kijken dan naar je eigen.

    Buurt assortiment en china by night (2012 editie althans) is altijd goed.
    Wel vind ik deze redelijk aan de prijs als je kijkt wat je met korting kan krijgen.

    Ik zou eens kijken naar de zena cakes bijvoorbeeld - Midnight Mania / High Lighter / Total Madness / Pyros Delight / Pyros Myth maar ook de Rubro Gate of heaven 1, 2, 3 en Blow out bijvoorbeeld zijn allemaal leuke cakes waar je dus gewoon nog korting op krijgt.

    Maar als je niet op tijd kunt bestellen dan houdt dat wel een beetje op.

    Kijk dan ook eens naar de Burn It lijn van Zenavuurwerk.nl
    Erg veel leuke dingen voor redelijke prijzen.

Pagina 4 van 41 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •