Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 41 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 604
  1. #31
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Goed, ik heb nu zekerheid, dus kan eindelijk de vraag stellen, iemand die mij kan helpen.
    Net mijn rijbewijs gehaald, dus kan verder rijden en me budget is nu 100% rond de 500 euro.

    Ik vraag hulp omdat de keuze die ik heb nu zo groot is geworden, dat ik mijn god niet weet wat te doen.
    Ik ben bereid zelfs tot Duitsland te rijden, maar blijf t liefst zo dichtbij mogelijk in Gouda.
    (Mede ook vanwege de benzine-kosten en t feit dat ik nog ff moet wennen aan me pa's auto).

    Ik wil graag veel siervuurwerk hebben dit jaar. Wauw vuurwerk. Waar je de buurt mee versteld doet staan. (2 jaar geleden staande ovatie gehad toen ik alle cakes van Lesli's Pyroshopper toendertijd afstak. Voelde echt GOED!). Ik heb meerdere dealers in de buurt, hebben goede merken (Zoals Zena waar ik verleden jaar echt van genoten heb) en zijn redelijk advies-prijs gericht, maar ik wil t liefst toch wel wat korting zodat ik meer vuurwerk kan kopen. (Lopik is bijvoorbeeld n optie met goedkopervuurwerk).

    Mijn eisen zijn heel simpel. Siervuurwerk. Liefst alleen cakes. Ben t namelijk zat om van dat klein spul te hebben. Single Shots vind ik wel geweldig, mits ze n mooi effect hebben, thunder smoke bijvoorbeeld. Deze cakes dienen de effecten (tesamen of apart, maak me niks uit) peony/palm/crackling/wave te hebben. Maar ik wil ten alle tijden geen cakes die ALLEEN t effect van staarten/fluitjes/visjes enzo hebben, dan moet er een effect bij die hierboven staat. Ik wil ook wel wat knalcakes voor overdag hebben.

    Mijn budget dit jaar is 500 euro, maar ik kan tot de 1000 euro gaan, echter omdat ik n reserve wil hebben hou ik t bij 500.

    Hopelijk is dit genoeg info, kunnen jullie me helpen? (Ik wil 5 december t vuurwerk bestellen, online/online, zolang iDeal maar werkt)
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  2. #32
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Goed, ik heb nu zekerheid, dus kan eindelijk de vraag stellen, iemand die mij kan helpen.
    Net mijn rijbewijs gehaald, dus kan verder rijden en me budget is nu 100% rond de 500 euro.
    Allereerst gefeliciteerd met je rijbewijs natuurlijk!
    Ik kom zelf niet uit je buurt en heb besteld bij een aantal bedrijven die toch een eindje rijden zijn. Reden: deze hebben op dit moment absoluut top aanbiedingen en dat haal ik er met brandstof makkelijk uit.

    Je zou eens bij Haokan kunnen kijken, deze hebben nu veel producten in de uitverkoop en pijnacker moet wel te doen zijn lijkt me.

    Maar in je regio zijn volgens mij wel redelijk wat bedrijven met freak kortingen te vinden.
    Als je bereid bent om tot Duitsland te rijden, overweeg dan ook eens op de site van bijvoorbeeld Huisman te kijken, ook daar heb ik leuke aanbiedingen gezien.

    Ik kan me voorstellen dat je niet alleen fluit wilt, maar ik weet niet of je bijvoorbeeld hypnotised ooit in het echt hebt gehoord, gegarandeerd spektakel en niet te vergelijken met de kleine fluitblokjes.

    Wil je een show schieten, of gewoon lekker losse blokken schieten?

    Qua knalcakes is er heel veel aanbod, bij eerder genoemde bedrijven bijvoorbeeld, maar eigenlijk overal wel.
    Ik zou gewoon even goed rondkijken, want dan kun je optimaal van je budget profiteren.
    Let wel op, een aantal freaksites zijn misschien al dicht voor 5 december.

  3. #33
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Goed, ik heb nu zekerheid, dus kan eindelijk de vraag stellen, iemand die mij kan helpen.
    Net mijn rijbewijs gehaald, dus kan verder rijden en me budget is nu 100% rond de 500 euro.

    Ik vraag hulp omdat de keuze die ik heb nu zo groot is geworden, dat ik mijn god niet weet wat te doen.
    Ik ben bereid zelfs tot Duitsland te rijden, maar blijf t liefst zo dichtbij mogelijk in Gouda.
    (Mede ook vanwege de benzine-kosten en t feit dat ik nog ff moet wennen aan me pa's auto).

    Ik wil graag veel siervuurwerk hebben dit jaar. Wauw vuurwerk. Waar je de buurt mee versteld doet staan. (2 jaar geleden staande ovatie gehad toen ik alle cakes van Lesli's Pyroshopper toendertijd afstak. Voelde echt GOED!). Ik heb meerdere dealers in de buurt, hebben goede merken (Zoals Zena waar ik verleden jaar echt van genoten heb) en zijn redelijk advies-prijs gericht, maar ik wil t liefst toch wel wat korting zodat ik meer vuurwerk kan kopen. (Lopik is bijvoorbeeld n optie met goedkopervuurwerk).

    Mijn eisen zijn heel simpel. Siervuurwerk. Liefst alleen cakes. Ben t namelijk zat om van dat klein spul te hebben. Single Shots vind ik wel geweldig, mits ze n mooi effect hebben, thunder smoke bijvoorbeeld. Deze cakes dienen de effecten (tesamen of apart, maak me niks uit) peony/palm/crackling/wave te hebben. Maar ik wil ten alle tijden geen cakes die ALLEEN t effect van staarten/fluitjes/visjes enzo hebben, dan moet er een effect bij die hierboven staat. Ik wil ook wel wat knalcakes voor overdag hebben.

    Mijn budget dit jaar is 500 euro, maar ik kan tot de 1000 euro gaan, echter omdat ik n reserve wil hebben hou ik t bij 500.

    Hopelijk is dit genoeg info, kunnen jullie me helpen? (Ik wil 5 december t vuurwerk bestellen, online/online, zolang iDeal maar werkt)
    Ik zou zeggen HAOKAN vuurwerk. Is maar een half uurtje rijden en heeft super goede acties. Enige nadeel is dat het veelal cakes zijn zonder ce keurmerk dus zijn het cakes die wat ouder zijn. Maar dat maakt niks uit want nog steeds veilig en oud vuurwerk is niet slechter.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  4. #34
    VWC-Lid Pauls's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 april 2008
    Berichten
    223
    Thanks
    46
    148 waarderingen in 66 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Goed, ik heb nu zekerheid, dus kan eindelijk de vraag stellen, iemand die mij kan helpen.
    Net mijn rijbewijs gehaald, dus kan verder rijden en me budget is nu 100% rond de 500 euro.

    Ik vraag hulp omdat de keuze die ik heb nu zo groot is geworden, dat ik mijn god niet weet wat te doen.
    Ik ben bereid zelfs tot Duitsland te rijden, maar blijf t liefst zo dichtbij mogelijk in Gouda.
    (Mede ook vanwege de benzine-kosten en t feit dat ik nog ff moet wennen aan me pa's auto).

    Ik wil graag veel siervuurwerk hebben dit jaar. Wauw vuurwerk. Waar je de buurt mee versteld doet staan. (2 jaar geleden staande ovatie gehad toen ik alle cakes van Lesli's Pyroshopper toendertijd afstak. Voelde echt GOED!). Ik heb meerdere dealers in de buurt, hebben goede merken (Zoals Zena waar ik verleden jaar echt van genoten heb) en zijn redelijk advies-prijs gericht, maar ik wil t liefst toch wel wat korting zodat ik meer vuurwerk kan kopen. (Lopik is bijvoorbeeld n optie met goedkopervuurwerk).

    Mijn eisen zijn heel simpel. Siervuurwerk. Liefst alleen cakes. Ben t namelijk zat om van dat klein spul te hebben. Single Shots vind ik wel geweldig, mits ze n mooi effect hebben, thunder smoke bijvoorbeeld. Deze cakes dienen de effecten (tesamen of apart, maak me niks uit) peony/palm/crackling/wave te hebben. Maar ik wil ten alle tijden geen cakes die ALLEEN t effect van staarten/fluitjes/visjes enzo hebben, dan moet er een effect bij die hierboven staat. Ik wil ook wel wat knalcakes voor overdag hebben.

    Mijn budget dit jaar is 500 euro, maar ik kan tot de 1000 euro gaan, echter omdat ik n reserve wil hebben hou ik t bij 500.

    Hopelijk is dit genoeg info, kunnen jullie me helpen? (Ik wil 5 december t vuurwerk bestellen, online/online, zolang iDeal maar werkt)
    1x Garden Of Eden (toppertje op de demo van royal
    1x China by night (was top op de demo voor die prijs)
    1x Triple Freestyle Madness (Goed geprijsde combo)
    1x King Cobra (De beste nieuwkomer van Lesli)
    5x gate of heaven 1 (Leuk om overdag/in de vooravond af te steken)
    2x magic moments (Goed geprijsde cake, 41 shots voor 20 euro)
    1x kinetica (Gewoon een leuk potje, vind ik)
    2x three lions (Goede nieuwekomer, trekt zeker aandacht)
    1x Stars over paris (Na de prijsverlaging en de goede demo weer zeer interessant)
    (?x fuego, hiermee trek je wel aandacht, je moet zelf weten of deze het geld waard is)
    2x silver salute (Gewoon lekker knallen)
    1x Perfect harmony (zie nieuwe filmpje, toppertje op deze manier)

    Totaal kost het iets onder de 500 euro, allemaal bij goedkopervuurwerk.nl. Ongeveer is afhankelijk van de hoeveelheden en het aantal fuego's.

    Zoiets zou ik zelf doen, maar uiteindelijk is het heel sterk eigen smaak. Misschien denk je wel.. knalcakes wil ik niet oid. Uiteindelijk kies je zelf!

  5. #35
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Bedankt allen voor de reacties.

    paulus01: Als eerst bedankt Ik ben niet zo goed in t schieten van showtjes. Maar t lijkt me wel leuk om de hele buurt verstelt te doen staan alsof ze bijna bij n echte demo zijn. (Ik snap dat hele doorlont stuff niet zo) Wel jammer dat de meeste freaksite's voor die datum gesloten zijn, misschien toch kijken of me budget een eerdere uitgave toelaat. Danks.

    Pauls: Interessant lijstje, zal zeker even kijken (Moet wel eerlijk zijn dat ik liever variatie heb dan dubbele producten. Nog nooit gedaan met cakes, 2 van dezelfde nemen.) Danks voor de reactie.

    jorisman: Ik heb weleens vroeger daar gekeken, 3 jaar geleden, toen heette t nog anders dus ken t wel Goede tip, misschien ook echt bekijken ook Ook bedankt voor de reactie trouwens.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  6. #36
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Wat zoek ik: Legaal knal- en siervuurwerk.
    Waar ga ik bestellen:
    • Ed Raket (Zena, Royal, Bonfire en Rubro)
    • Robin Hood (Broekhoff)
    • Vuurwerkwinkel Apeldoorn (Wolff Vuurwerk, Diamond Collection en Breeschoten)
    • Intratuin Vuurwerk Apeldoorn (Diamond Collection, Astro Extreme Crackers, Excellent, Crown Collection en China Red)

    Budget: 101,00
    Extra info: Ik zoek matjes, rotjes en vuurwerk dat voor Nederlandse begrippen redelijk hard gaat. Bij Intratuin zoek ik alleen sier, aangezien ik daar tijdens Happy Hour (31 december, laatste verkoopuur) ga halen.
    Dit heb ik al:
    Laatst gewijzigd door RickGAE; 12 oktober 2013 om 20:28

  7. #37
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Bedankt allen voor de reacties.

    Maar t lijkt me wel leuk om de hele buurt verstelt te doen staan alsof ze bijna bij n echte demo zijn. (Ik snap dat hele doorlont stuff niet zo) Wel jammer dat de meeste freaksite's voor die datum gesloten zijn, misschien toch kijken of me budget een eerdere uitgave toelaat.
    Dan zou je ook voor wat budget 'boxen' kunnen gaan.
    Burn it heeft een aantal leuke budget boxen, bijvoorbeeld fantastic four, Domination en nog meer. Deze nemen wel een flinke hap uit je budget, maar daar zullen mensen ongetwijfeld van smullen.

    Een garden of eden is ook top, maar wel direct 1/3e van je totaal.

    Big momma van Lesli is met korting nu ook al voor 70,- te krijgen, ook een leuke bak.

    Als je de mogelijkheid hebt om een bestelling al eerder te doen, kan ik je sterk aanraden om dit eens goed te overwegen.
    Ter voorbeeld, als je 500,- wilt uitgeven, kun je bij sommige winkeliers in principe voor 715,- euro uitzoeken (30% korting bij een bepaald bedrag, wordt door meerdere webshops nu al gegeven - wel even goed de voorwaarden nakijken, veel boxen worden hier bijvoorbeeld bij uitgesloten).

  8. #38
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Bedankt allen voor de reacties.
    Kijk ook eens bij de Burn it collectie;) veel goed geprijsde producten vind ik zelf. ik heb zelf via de zena site voor +/- 300 euro een lijstje gemaakt van wat ik dit jaar ga bestellen. kijk maar eens in het lijstjes topic;) mischien heb je daar wat aan

  9. #39
    VWC-Lid Lucas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    446
    Thanks
    150
    391 waarderingen in 149 posts
    @ Herdervriend,

    Hier mijn suggestie voor een bestelling bij Haokan

    Naam: lijsthaokan_herdervriend.jpg
Bekeken: 200
Grootte: 133,3 KB
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  

  10. #40
    VWC-Lid Derk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2010
    Berichten
    313
    Thanks
    23
    210 waarderingen in 62 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
    Apols - en geen probleem, ik doe wel wat meer mijn best om het te lezen, de korte stukken gaan prima overigens ;)

    Derk: misschien moet je ook even toelichten wat een finale voor jou betekent.

    Rammen met een aantal dikke bakken en een zwaar goed gevulde lucht met boeketten, afgesloten met een heerlijke salutefinale?

    Ook handig als je even doorgeeft hoeveel budget er voor de finale over is.
    als finale zou ik inderdaad gewoon een aantal dikke bakken of gewoon losse cakes in de meerderheid willen hebben die bestonden uit of een salute ramfinale of een boekettenfinale. Verbindblok of losse blokken in kartonhoeveelheden boeien niet.

    Budget = 400/500 euro aan de finale. wat ik nu al heb maakt weinig uit. Zolang er snelheid en kracht achter zit.
    I <3 Zippo

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Misschien is het een idee om een karton concerto rosso in te slaan voor in de finale.
    Dat geeft echt flink wat geweld. Dan kun je er nog een zootje knalcakes tegenaan gooien, of misschien de nieuwe whistle blower van Royal. Ik zou er wel een aantal tegelijk schieten. en dan afsluiten met een karton silver salute oid. Met mine en ti salut. Dat is gewoon lekker vind ik zelf.
    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

  12. #42
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    paulus01 / kloesje : Bedankt voor de reactie. De Burn It collectie zat ik al na te kijken en er zitten inderdaad mooie boxen bij, voordeel is ook dat ik hiervoor gewoon amper 15 minuten hoef te rijden, omdat we een Zena dealer die deze collectie verkoopt i.d. buurt heb zitten.

    Lucas : Wauw een hele lijst:P FF alle filmpjes van die producten nakijken
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  13. #43
    VWC-Lid Lucas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    446
    Thanks
    150
    391 waarderingen in 149 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht

    Lucas : Wauw een hele lijst:P FF alle filmpjes van die producten nakijken
    Haha, ik bestel al sinds februari bijna maandelijks bij Haokan, dus ken inmiddels de filmpjes uit m'n hoofd :P

  14. #44
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
    Wat zoek ik: Legaal knal- en siervuurwerk.
    Waar ga ik bestellen:
    • Ed Raket (Zena, Royal, Bonfire en Rubro)
    • Robin Hood (Broekhoff)
    • Vuurwerkwinkel Apeldoorn (Wolff Vuurwerk, Diamond Collection en Breeschoten)
    • Intratuin Vuurwerk Apeldoorn (Diamond Collection, Astro Extreme Crackers, Excellent, Crown Collection en China Red)

    Budget: 101,00
    Extra info: Ik zoek matjes, rotjes en vuurwerk dat voor Nederlandse begrippen redelijk hard gaat. Bij Intratuin zoek ik alleen sier, aangezien ik daar tijdens Happy Hour (31 december, laatste verkoopuur) ga halen.
    Dit heb ik al:
    *Bovenstaande lijst kan uiteraard nog worden aangepast.

  15. #45
    VWC-Lid E.b.Fireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2013
    Locatie
    Zundert
    Berichten
    89
    Thanks
    190
    57 waarderingen in 34 posts
    dit is mijn bestelling van Haokan Roosendaal

    Artikel Artikelnummer Aantal Subtotaal
    King Cobra + Next Night Blitz 850 1 € 28,50
    Stinger Bees 332 5 € 9,75
    Fancy Vision 1406 1 € 4,75
    Shout Out 1409 1 € 7,55
    Kinetika 141243 1 € 8,15
    Solar Storm 1410 1 € 14,95
    Magic Moments 1420 1 € 19,95
    Screaming Salute 141118 1 € 29,95
    Mega Shock Box 1910 1 € 8,50
    Chooet Crackers 200 stuks 1900 1 € 2,95

    Subtotaal € 135,00
    Vuurwerk is een obsessie

Pagina 3 van 41 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •