Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 41 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 604
  1. #1
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts

    Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

    Kom je er niet alleen uit, of heb je de keuze uit te veel vuurwerk waardoor je de bomen door het bos niet meer kan zien ? Op vuurwerkcrew zitten veel leden die een steentje bij willen dragen aan iedereen die hier mee hulp nodig heeft. Samen hebben we genoeg ervaring, samen staan we sterk.

    Mocht je er niet uit komen dan is het hier mogelijk om te vragen.

    Het is niet de bedoeling om specifiek te gaan vragen om 1 product, zo goed als alle producten hebben een eigen topic op het forum dus kunnen daar ook vragen gesteld worden. Producten vergelijken mag dus wel, maar houd het simpel.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  2. #2
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Hallo allemaal,

    Ik ga voor aankomende Oud en Nieuw naar Intratuin Apeldoorn (Diamond Collection, Astro Extreme Crackers, Excellent, Crown Collection en China Red), Vuurwerkwinkel Apeldoorn (Wolff, Diamond Collection, Breeschoten), Vuurwerkgigant Apeldoorn (Cafferata) en Robin Hood (Broekhoff).
    Aangezien er zo veel vuurwerk is, vind ik het lastig om keuzes te maken. Mijn budget is 101 euro. Ik wil in ieder geval 4 matjes (welke maakt niet uit, niet te duur, minimaal 90 shots), 2 dozen rotjes (goedkoopste soort) en 2 dozen van iets dat lijkt op de Ulta Bomb (Cafferata) en/of de Black Spanisch Cracker (mochten die 2 het goedkoopste zijn zijn die ook goed :P)
    De rest mag alles wezen, gekleurde rook, cakes, vuurpijlen, pakketen etc.
    Hebben jullie tips?
    Hier onder staan de websites van de winkels:
    Intratuin
    Vuurwerkwinkel Apeldoorn
    Vuurwerkgigant Apeldoorn
    Robin Hood Apeldoorn

    Mvg.
    Rick

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Misschien optioneel om eens aandacht te besteden aan hoe mensen geholpen kunnen worden als het budget krimpt. Ik ga hier eens over nadenken voor degenen die zelf hun budget willen laten krimpen of gedwongen te maken krijgen met minder budget.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Jupilerfreak voor het bericht:


  5. #4
    VWC-Lid Twente-VW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2007
    Locatie
    Twente
    Berichten
    169
    Thanks
    50
    49 waarderingen in 25 posts
    Beetje vroeg misschien, maar wat zouden jullie nemen: Buurt Assortiment van Rubro of de China by Night van Royal?
    Laatst gewijzigd door bassie1978; 12 september 2013 om 22:22

  6. #5
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    Dit ligt natuurlijk ook aan je budget.
    Het Buurt assortiment is wel wat spectaculairder, maar het vernieuwde china by night pakket is ook niet verkeerd, zelf zou ik voor het buurt assortiment gaan, ik heb ze beide geschoten.
    De klappen van het buurt ass zijn een stukje harder en de boeketten wat groter, helaas wel allemaal een crackling finale.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twente-VW Bekijk bericht
    Beetje vroeg misschien, maar wat zouden jullie nemen: Buurt Assortiment van Rubro of de China by Night van Royal?
    Laatst gewijzigd door bassie1978; 12 september 2013 om 22:22
    075 zaantjee

  7. Deze 3 gebruikers waarderen k0enn voor het bericht:


  8. #6
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
    Dit ligt natuurlijk ook aan je budget.
    Het Buurt assortiment is wel wat spectaculairder, maar het vernieuwde china by night pakket is ook niet verkeerd, zelf zou ik voor het buurt assortiment gaan, ik heb ze beide geschoten.
    De klappen van het buurt ass zijn een stukje harder en de boeketten wat groter, helaas wel allemaal een crackling finale.
    Deze uitleg is behoorlijk helder.


    Ik kan wel een kleine aanvulling geven. De kleuren van China by Night zijn wat feller. Misschien is het een idee om de prijs goed in de gaten te houden in combinatie met eventueel de korting. CBN kent lagere adviesprijs. Als ook de korting dan groter is dan dat je op een BAXXL kan krijgen, kan prijs-kwaliteit verhouding in het voordeel van CBN uitpakken. Als het verschil oploopt tot meer dan 10 euro, kan je namelijk andere producten aanschaffen.

    Zoals K0enn al zegt: kijken wat het beste in je budget past en het beste aansluit bij jouw persoonlijke wens is denk ik het meest verstandig.

  9. Deze 2 gebruikers waarderen Jupilerfreak voor het bericht:


  10. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2012
    Berichten
    53
    Thanks
    6
    21 waarderingen in 12 posts
    Ik heb dit jaar een budget van 100, maar dat zal wel weer 120 worden...of 130. Ik koop eigenlijk altijd Rubro en verwacht dat het dit jaar niet anders wordt. Een bak die ik echt wil hebben is Event Grande Finale, maar de Rainbow Fantasy 500 is bijna hetzelfde. Ze kostten hier vorig jaar evenveel, 60,-. ook vind ik de Maximum Blast en Event Cake 5 erg mooi, ook deze vind ik wel wat van elkaar hebben. De Blast is alleen 60,- en de Cake 5 75,- geloof ik. Ik wou misschien Grande Finale en Maximum Blast kopen, maar het probleem is dat Rubro ook mooie doorlontboxen heeft. Event Four Seasons had ik op het oog, die met 120 euro precies evenveel kost als de Grande Finale en de Maximum Blast bij elkaar. Misschien voel je hem al aankomen...wat raden jullie aan? 1 doorlontbak of 2 zware cakes?

  11. #8
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hurricane Bekijk bericht
    Ik heb dit jaar een budget van 100, maar dat zal wel weer 120 worden...of 130. Ik koop eigenlijk altijd Rubro en verwacht dat het dit jaar niet anders wordt. Een bak die ik echt wil hebben is Event Grande Finale, maar de Rainbow Fantasy 500 is bijna hetzelfde. Ze kostten hier vorig jaar evenveel, 60,-. ook vind ik de Maximum Blast en Event Cake 5 erg mooi, ook deze vind ik wel wat van elkaar hebben. De Blast is alleen 60,- en de Cake 5 75,- geloof ik. Ik wou misschien Grande Finale en Maximum Blast kopen, maar het probleem is dat Rubro ook mooie doorlontboxen heeft. Event Four Seasons had ik op het oog, die met 120 euro precies evenveel kost als de Grande Finale en de Maximum Blast bij elkaar. Misschien voel je hem al aankomen...wat raden jullie aan? 1 doorlontbak of 2 zware cakes?
    Geen van beide! Ik zou liever meer budgetcakes kopen. In het geval van rubro, heavylegend, kleine knalpotjes delicious thunder of die nieuwe budget knalcake 2 voor 10 euro), of de flash banger. En dan een groot project maken wat je doorlont. Als je dit toch niet wil zou ik voor een doorlontcake gaan, want ik vind die eventcakes te duur voor wat je krijgt.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  12. #9
    VWC-Lid Tunderking's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2013
    Berichten
    654
    Thanks
    512
    325 waarderingen in 150 posts
    ik wil dit jaar veel thunderkings kopen maar zijn dit goede knallers of zijn het afraders?

    1-binkies
    2 mad dog
    2-aftershock

  13. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    als je aan de binkies kan komen dan heb je goede knallers te pakken.
    Mad Dog weet ik gewoon niet
    Ik zou het dan houden bij de binkies.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  14. #11
    VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2012
    Locatie
    nieuwegein
    Berichten
    751
    Thanks
    0
    334 waarderingen in 177 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
    ik wil dit jaar veel thunderkings kopen maar zijn dit goede knallers of zijn het afraders?

    1-binkies
    2 mad dog
    2-aftershock

    ik heb geen ervaring met deze enigste wat ik kan zeggen koop eens 1 pakje van The Royal Thunder Smoke
    die vond ik goed hard gaan en heb je ook overdag nog rook te zien ik durf aleen niet te zeggen wat prijs verschil is

  15. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Berichten
    630
    Thanks
    571
    679 waarderingen in 219 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
    Geen van beide! Ik zou liever meer budgetcakes kopen. In het geval van rubro, heavylegend, kleine knalpotjes delicious thunder of die nieuwe budget knalcake 2 voor 10 euro), of de flash banger. En dan een groot project maken wat je doorlont. Als je dit toch niet wil zou ik voor een doorlontcake gaan, want ik vind die eventcakes te duur voor wat je krijgt.
    Ik sluit me hier helemaal bij aan. Voor € 120,- kan je echt wel wat leuks halen en nog best veel ook. Zeker als je de tijd neemt om te kijken welke winkels aanbiedingen hebben. Zo is de adviesprijs van de HL 25s € 19,95, maar is deze vaak goedkoper te krijgen. Uitgaande van een aantrekkelijke korting van 20% of meer (en zeker bij de HL 16s en 25s is vaak een leuke aanbieding) kan je bijv. het volgende halen:

    adviesprijs € 12,95: Heavy Legend 16s
    adviesprijs € 19,95: Heavy Legend 25s
    adviesprijs € 10,95: Panoramic Palms
    adviesprijs € 7,95: Flash Banger
    adviesprijs € 25,50: Heavy Legend Delicious Thunder (2 voor de prijs van 1)
    adviesprijs € 7,95: Hot Hot Hot
    adviesprijs € 25,00: Heavy Legend Ready to Rumble
    adviesprijs € 7,50: Heavy Legend Secret Salvo
    adviesprijs € 18,50: Potje Glitter

    Totaal € 136,70 adviesprijs, met 20% korting € 109,36

    Dan heb je zelfs nog geld voor los spul

  16. #13
    VWC-Lid Tunderking's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2013
    Berichten
    654
    Thanks
    512
    325 waarderingen in 150 posts
    Ik dacht zelf aan 1 karton mad dog en 6 pakjes binkies en 4 pakjes Thunder smoke en Heb de dealer gemaild en die zij dat de binkies 3,50 koste dus best duur

  17. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Berichten
    62
    Thanks
    23
    14 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
    Ik dacht zelf aan 1 karton mad dog en 6 pakjes binkies en 4 pakjes Thunder smoke en Heb de dealer gemaild en die zij dat de binkies 3,50 koste dus best duur
    Ze zijn duurder maar wel beter

  18. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Berichten
    613
    Thanks
    17
    72 waarderingen in 50 posts
    Harrys vuurwerkhal

    budget: 160
    Collecties brilliant titanium steengoed vuurwerk
    cakes: 500 gram
    max 3 cakes

Pagina 1 van 41 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •