Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wall of Gold XXL [Uitloop 2017]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    mooi zeg!

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
      Ik weet niet welk productie jaar gisteren is geschoten, maar ik vond hem zeer goed.
      Stond er echt van te genieten, mooie kwaliteit had deze cake en wil hem dan ook zeker hebben.
      Dit is de 2015 versie enbzal ook in 2016 gelevert worden aan de winkels

      Comment


        #93
        Gaaf bakkie dit inderdaad!
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #94
          Dat zit dan goed gelukkig, gaat op de lijst.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #95
            Volgens mij is deze cake nog nooit helemaal naar de wens van Marchel binnen gekomen en wijkt altijd af van de China-film, maar de productie van 2015 is wel verdomd mooi inderdaad. Absoluut eentje die ik graag in de straat zou zien, schrijf hem even op het wenslijstje.

            Comment


              #96
              Adviesprijs aangepast
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #97
                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                Comment


                  #98
                  Das muss man gesehen haben:

                  Comment


                    #99
                    Ik vond deze helaas toch tegenvallen...
                    Ik kan dit effect heel erg waarderen want heb heel veel great wall of China afgestoken maar deze had het voor mij niet stand alone. Ik miste toch het wow effect.

                    Comment


                      Deze staat nog in Haulerwijk te koop, maar vraag me af welke versie dat is. Ik vind ze allebei ook wel vet, maar weet graag wat ik koop Iemand enig idee?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                        Deze staat nog in Haulerwijk te koop, maar vraag me af welke versie dat is. Ik vind ze allebei ook wel vet, maar weet graag wat ik koop Iemand enig idee?
                        Ik weet niet welke batch dat is, ze gaven wel aan dat het de laatste stuks zijn.
                        Kruitkoorts !

                        Comment


                          Daar ging ik ook al vanuit, aangezien er uitloop 2017 staat hier

                          Comment


                            Ik vermoed dat het de 2015 batch is, aangezien dat bij mijn weten het laatste productiejaar van deze cakes is geweest.
                            Afgelopen jaar van zowel de zilveren als de gouden variant er eentje weggeschoten.
                            Ik heb er een filmpje van op mijn telefoon staan, maar geen idee hoe ik dat hier geplaatst krijg.

                            Persoonlijk vind ik de zilveren variant indrukwekkender, omdat die wat voller is en wat hoger schiet.
                            Maar wat is het zonde dat deze dingen niet meer gemaakt worden, want zo vlak voor je neus zijn ze echt fantastisch!

                            Comment


                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment

                              Working...
                              X