Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welkom bij de countdown 2013!!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Welkom bij de countdown 2013!!!

    Dames en heren,

    Het is zover! Het seizoen staat op het punt te beginnen en op Vuurwerkcrew gaan we er dan ook tegenaan! Dit jaar wederom met de topics 100% gericht op de sfeer tijdens de laatste dagen van het jaar. Lekker het gevoel kweken alsof we al dichtbij zijn terwijl het eigenlijk nog even duurt!

    Hierbij gaat het dus niet specifiek over het vuurwerk zelf, maar vooral wat er nog meer meespeelt op de mooiste en vooral gezelligste dagen van het jaar: de verkoopdagen en de jaarwisseling!

    Lees wel de regeltjes nog even door, maar eigenlijk is er maar één belangrijke regel; sfeer en plezier maken!

    Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als de crew en posten jullie lekker mee! Alvast een fijne vuurwerkseizoen 2013-2014!

    Vuurwerkcrew
    Laatst aangepast door pyroboy; 27 June 2015, 18:07.

    #2
    Daar gaan we weer! Wat wordt ik er toch altijd vrolijk van als t seizoen weer begint. Het aftellen is begonnen!..
    ..

    Comment


      #3
      Aftellen.... ,de sites van vuurwerk winkels in de gaten houden, alvast lijstje op een papier schrijven.

      Comment


        #4
        Aftellennn!

        Comment


          #5
          Eindelijk het moment van nachtelang websites bezoeken en onbezield gamen!!!

          Leukste periode van het jaar
          3e Jaartje alweer, wat gaat de tijd toch snel.. ;)

          Comment


            #6
            Hoppa!!!! Ben alweer een tijdje actief en dit doet me goed...

            Comment


              #7
              Countdown is altijd leuk
              [b]Niet actief[/b]

              Comment


                #8
                Ja hoor, het seizoen is nu toch echt weer begonnen! Voor mij persoonlijk is het dat al wat langer, maar 1 september is toch een speciale dag daarin!

                Comment


                  #9
                  Heerlijk!!! Ik heb er weer zin in hoor.

                  Ik wens iedereen weer een fijn seizoen, geniet er van.
                  Groeten...:)

                  Comment


                    #10
                    Ben vrijdag weer begonnen. En ik moet zeggen: Alsof ik niet weg ben geweest. Heb er dus weer heel veel zin in.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #11
                      Toch wel weer erg gezellig dat deze open is!
                      [B]Phantom[/B]

                      Comment


                        #12
                        Leuke zomer gehad? Ik wel, nu mag het wel weer koud worden en sneeuwen. Geeft altijd zo'n leuke sfeer..
                        The 31st of December..

                        Comment


                          #13
                          Enof het nu koud is buiten , is bijna 00:00 en zeker geen 10 graden meer , dat is wel te voelen.

                          Comment


                            #14
                            wat is dat heerlijk he dat koude weer lekker sfeertje hang er dan

                            Comment


                              #15
                              De countdown is begonnen, laat de decembermaand maar komen.

                              Comment

                              Working...
                              X