Banner China Red
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 121 t/m 133 van 133

Discussie: Vox vuurwerk

  1. #121
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 oktober 2012
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    361
    Thanks
    321
    602 waarderingen in 141 posts
    Ik was iets te snel met bestellen bij de freak acties. Prijzen waren aanlokkelijk, maar uiteindelijk kon ik bijbetalen voor een vervangend product die Ik zelf nog moest uitzoeken. ( of ik kon wachten op de vrachtwagen ) volgend jaar Meppel maar even voorbij rijden. ( overigens was er vanuit het personeel wel begrip voor mijn onvrede over het bij betalen )

  2. #122
    VWC-Lid anco26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Locatie
    Hardmountain!
    Berichten
    520
    Thanks
    45
    289 waarderingen in 135 posts
    Gemende gevoelens over deze winkel. Bestelling en communicatie gingen vlot. De 29ste stond ik om 07.50 voor de deur met m,n 2 zoons. We waren de enige in de showroom. Bestelling stond klaar. Wat opviel: voor de savage van Wolff zat er ongevraagd een 3 x 9 shots van mania in de tas, de stimmungsmacher. Nogal een verschil met de Savage. Ook de full assoult van wolff had ik besteld. Deze was niet leverbaar werd er verteld. Toen gevraagd om een waardige vervanger. De 1e twee medewerkers konden mij niet vertellen wat een waardige vervanger zou zijn. Toen werd er aan iemand (eigenaar?) Gevraagd wat een goede vervanger zou zijn. Diegene raadde de timemachine van Wolff aan. Sterker nog: diegene van Vox vertelde dat deze exact hetzelfde zou zijn! In goed vertrouwen ( zie communicatie) dit aangenomen. Bij thuiskomt beide boxen gecheckt: totaal niet gelijk qua kruidinhoud, vorm en effecten! Dit betekend voor mij wel dat ik Vox voorlopig links laat liggen! Vervangers lever je dus behoorlijk op in! Dit ben ik niet gewend van andere winkels! Misschien goed om er nog een mail aan te wagen. Maar misschien had ik ook scherper moeten zijn.
    Laatst gewijzigd door anco26; 4 januari 2023 om 23:38

  3. Deze gebruiker waardeert anco26 voor het bericht:


  4. #123
    VWC-Lid rene_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2008
    Locatie
    Twente...
    Berichten
    875
    Thanks
    336
    493 waarderingen in 177 posts
    Ik ben dit jaar voor het eerst bij Vox in Meppel geweest.
    Week voor de ophaaldag heb ik nog contact gehad met de eigenaar over een gerucht dat de Mega Mine zou zijn afgekeurd en hij had wat belletjes gepleegd en verzekerde mij dat de Mega Mine niet was afgekeurd en ik mijn bestelde volle karton gewoon de 30e kon afhalen.
    Vol goede zin samen met vrouw en dochter naar Meppel toe want het was toch een dik uur rijden.
    Bij aankomst werd mij nonchalant verteld dat de Mega Mine niet leverbaar was en een vervanger werd niet aangeboden.Het was een beetje chaotisch in de winkel want er waren meerdere mensen met klachten.Toen heb ik de eigenaar aangesproken en mijn geld terug gekregen.Ik had een bestelling rond de 550 euro en kwam hoofdzakelijk voor de Mega Mine.Voor mij een zware tegenvaller want bij een andere winkel kon ik er 12 kopen en die waren 5euro per stuk duurder.
    Ook had ik de Rebel box Outsiders gekocht en die viel erg tegen boeketten zijn erg klein.
    Voor mij was Vox eenmalig.
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

  5. Deze gebruiker waardeert rene_vuurwerk voor het bericht:


  6. #124
    VWC-Lid anco26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Locatie
    Hardmountain!
    Berichten
    520
    Thanks
    45
    289 waarderingen in 135 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
    Ik ben dit jaar voor het eerst bij Vox in Meppel geweest.
    Week voor de ophaaldag heb ik nog contact gehad met de eigenaar over een gerucht dat de Mega Mine zou zijn afgekeurd en hij had wat belletjes gepleegd en verzekerde mij dat de Mega Mine niet was afgekeurd en ik mijn bestelde volle karton gewoon de 30e kon afhalen.
    Vol goede zin samen met vrouw en dochter naar Meppel toe want het was toch een dik uur rijden.
    Bij aankomst werd mij nonchalant verteld dat de Mega Mine niet leverbaar was en een vervanger werd niet aangeboden.Het was een beetje chaotisch in de winkel want er waren meerdere mensen met klachten.Toen heb ik de eigenaar aangesproken en mijn geld terug gekregen.Ik had een bestelling rond de 550 euro en kwam hoofdzakelijk voor de Mega Mine.Voor mij een zware tegenvaller want bij een andere winkel kon ik er 12 kopen en die waren 5euro per stuk duurder.
    Ook had ik de Rebel box Outsiders gekocht en die viel erg tegen.Leken wel 15mm boeketten zo klein.
    Voor mij was Vox eenmalig.
    Qua outsidersbox heb je waarschijnlijk dezelfde als ons gekregen.....100 schots cake van wolff. Terwijl wij hier niet voor besteld/ betaald hebben. Outsidersbox leek heel mooi qua label, totdat wij het geprintte papier eraf trokken.

  7. Deze gebruiker waardeert anco26 voor het bericht:


  8. #125
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.787
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Jammer om te horen dat Vox steken heeft laten vallen. Het was de bedoeling om deze dit jaar mee te nemen omdat ze best wel actief zijn met goede aanbiedingen. Toch maar even goed over nadenken.

  9. #126
    VWC-Lid Gototop's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2022
    Locatie
    Vele plekken in Gelderland
    Berichten
    736
    Thanks
    3
    510 waarderingen in 227 posts
    Mijn ervaring vandaag

    Ik had als bestelling staan

    Big Box - Magnum
    UItimate Design - Magnum
    Special #4 - Katan

    Bij voorbaat wist ik natuurlijk dat de Big Box afgekeurd was in bepaalde batches dus ik was al nieuwschierig. Eenmaal aangekomen vertelde het personeel mij dat alle drie de artikelen er niet waren? Geen Big Box (afkeur), Geen Ultimate Design (afkeur), Geen Special #4 (want niet geleverd gekregen uit Katan) werd mij verteld. Uiteindelijk kreeg ik de vraag wat ik er mee wou gaan doen, personeel was erg vriendelijk en de eigenaar ook, ik ben even met ze meegelopen om te kijken wat ze nog hadden. Uiteindelijk was voor mij duidelijk dat er geen echte waardige vervangers waren voor de drie boxen dus even naar de prijs gekeken (260 euros+-). Voorgesteld aan ze om Katan Specials 2/3/5 en 6 mee te nemen voor dit prijs (65 ps). Geen echte vervangers maar voor dat geld echt een prima deal (had toch al van te voren getwijfeld om ze te halen).

    Ik zoek natuurlijk wel secure producten uit die ik graag wil hebben, geen rauwe fluit heb ik nu bijvoorbeeld... En geen flinke doos met enorme boeketten. Met gemixte gevoelens naar huis gegaan.
    Knaldrang

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Gototop voor het bericht:


  11. #127
    VWC-Lid gwgwgw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Locatie
    Noord Oost Veluwe
    Berichten
    873
    Thanks
    470
    1.808 waarderingen in 584 posts
    Halve bestelling was niet binnen, teleurstellend

    Waaronder de special 6, die de poster hierboven blijkbaar zo als vervanger kon krijgen...
    https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

  12. #128
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 januari 2011
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    66
    Thanks
    11
    50 waarderingen in 17 posts
    Hier bij mij ook 3 boxen niet geleverd gekregen. Waaronder 2 magnum boxen waar ik toch wel naar uit keek.

  13. #129
    VWC-Lid dvisser050's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 oktober 2019
    Locatie
    Zuidlaren
    Berichten
    242
    Thanks
    595
    143 waarderingen in 81 posts
    Bij mij ook de helft niet. Is toch een terugkomend probleem hier.
    Vuurwerk is geen misdaad!

  14. #130
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gototop Bekijk bericht
    Mijn ervaring vandaag

    Ik had als bestelling staan

    Big Box - Magnum
    UItimate Design - Magnum
    Special #4 - Katan

    Bij voorbaat wist ik natuurlijk dat de Big Box afgekeurd was in bepaalde batches dus ik was al nieuwschierig. Eenmaal aangekomen vertelde het personeel mij dat alle drie de artikelen er niet waren? Geen Big Box (afkeur), Geen Ultimate Design (afkeur), Geen Special #4 (want niet geleverd gekregen uit Katan) werd mij verteld. Uiteindelijk kreeg ik de vraag wat ik er mee wou gaan doen, personeel was erg vriendelijk en de eigenaar ook, ik ben even met ze meegelopen om te kijken wat ze nog hadden. Uiteindelijk was voor mij duidelijk dat er geen echte waardige vervangers waren voor de drie boxen dus even naar de prijs gekeken (260 euros+-). Voorgesteld aan ze om Katan Specials 2/3/5 en 6 mee te nemen voor dit prijs (65 ps). Geen echte vervangers maar voor dat geld echt een prima deal (had toch al van te voren getwijfeld om ze te halen).

    Ik zoek natuurlijk wel secure producten uit die ik graag wil hebben, geen rauwe fluit heb ik nu bijvoorbeeld... En geen flinke doos met enorme boeketten. Met gemixte gevoelens naar huis gegaan.
    Specials zijn leuk maar tippen niet aan je originele bestelling . Ik was er niet mee akkoord gegaan

  15. #131
    VWC-Lid Gototop's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2022
    Locatie
    Vele plekken in Gelderland
    Berichten
    736
    Thanks
    3
    510 waarderingen in 227 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Specials zijn leuk maar tippen niet aan je originele bestelling . Ik was er niet mee akkoord gegaan
    Zelf voorgesteld. Ze konden niet met vervangers komen
    Knaldrang

  16. #132
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Wat ik mij afvraag, hoe lukt het Vox nu het 2e jaar op rij om halve of complete bestellingen niet op voorraad te hebben?

    Vorige jaar hier besteld, helft van mijn spullen niet gekregen en zo te lezen is er niks veranderd dit jaar..

    Volgend jaar weer lekker links laten liggen dus..
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  17. Deze 5 gebruikers waarderen Nitraat12 voor het bericht:


  18. #133
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Ver weg blijven van deze winkel dus. Mooie prijzen, maar als ik het zo lees wordt je blij gemaakt met een dode mus.

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •