Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts

    Loosdrecht 18-08-2007 - Azuma Fireworks

    Gisteren waren wij aanwezig bij een vuurwerkshow te Loosdrecht welke werd geschoten door Azuma Fireworks.
    De show was ter afsluiting van de Gondelvaart en het maximum kaliber was 200mm.

    Voor ervaringen en verdere info kunnen jullie in dit topic terecht.






  2. #2
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    De foto's vind ik in ieder geval al een benoemenswaardig!!
    Werkelijk geweldige foto's!
    Over de show:
    Lekker begin met wat lekkere salutes
    Daarna rustig aan opgebouwd maar al vrij snel was het tempo behoorlijk hoog.
    Op zich niks mis mee natuurlijk maar wat beter opbouwen mocht ook wel
    Daarna een paar hele mooie shells waarbij vooral de ringshells erg mooi uit de verf komen naar mijn mening. Erg mooie kleurencombi!
    Vervolgt door ook weer heel wat salvootjes ondersteund door een aantal salutes erg mooi!
    En dit zie je eigenlijk zo door de hele show doorgaan alsof ze geen pyroclocks meer hadden en daarom maar hele rekken tegelijk wegschoten...
    Op zich jammer want je kan er een hele mooie show mee wegzetten met de spullen die ze hadden maar zo is het natuurlijk ook niet verkeerd laat dat duidelijk zijn
    Nog een paar mooie puntjes:
    De geweldig mooie Blauwe peony's met palm pistil werkelijk fenominaal!!!!
    Ook de grotere kalibers komen telkens mooi uit de verf na een flink salvootje erg gaaf!
    De palms met crackling blijven toch ontzettende gave dingen zeg zo een palm waaromheen zich dan zo een crackling boeket vormt echt geweldig!
    Ook de waanzinnige mooie heldere crosettes zijn het noemen waard!
    En dit salvospektakel kon natuurlijk niet veel beter afgesloten worden dan ze deden een flinke hoeveelheid shells de lucht in vervolgt met een hele rits salutes erg goed!!!
    Alleen jammer dat het geluid wat helderheid mist maar dit komt door afstand ga ik vanuit...
    In ieder geval weer super om te zien!

  3. #3
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
    Alleen jammer dat het geluid wat helderheid mist maar dit komt door afstand ga ik vanuit...
    In ieder geval weer super om te zien!
    Inderdaad, kon namelijk de microfoon niet open zetten door de feestjes die achter ons gehouden werden in eigen huis, kwam heel wat muziek vandaan.
    Daarbij heb ik het geluid ietsje verschoven, de tijd tussen het effect en het geluid was nog langer, maar vond het wel toepasselijk om het niet helemaal recht te trekken, vond het wel wat hebben op zich, weer eens wat anders.

    EDIT:
    even gekeken, duurt nu iets meer als een seconde voordat je wat hoort, in werkelijkheid was dit rond de 3. Even ter vergelijking.

    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 19 augustus 2007 om 19:01

  4. #4
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Ik vond het geluid al zo lang over doen vandaar ook dat ik al dacht dat daarom het geluid wat doffer was...
    Maar eigenlijk was de afstand dus nog groter...
    Het is in ieder geval niks inderdaad om het helemaal recht te trekken denk dat je hier een goede middenweg hebt

  5. #5
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    ook ik heb me gister prima vermaakt op de gondelvaart zelf, en de show al had ik de geschoten combinatie's toch wat anders verwacht..maar der zaten echt klasse effecten tussen,daar valt niet over te discussieren in negative zin..dat waren toppers..ik vond het weer een heerlijk showtje om naar te kijken met heerlijke bommen..

    leuke foto's en heerlijk om het filmpje nog eens terug te zien.. vind het altijd leuk om de film eens na tekijken ontdek je altijd wel weer wat nieuws.
    Laatst gewijzigd door Gurby; 19 augustus 2007 om 22:47

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik was ook bij de show aanwezig.
    Zoals gezegd korte show met weinig verrassingen.
    Maar wel de moeite waard om te zien.
    De palmpistils, ringbommen,crosette,s waren prachtig . verder onderhoudende, leuke show.

    Bedankt voor het delen Mattenfreak


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •